3 תכשיטים לא שגרתיים שניתן להביא כמתנה לבת הזוג

בת הזוג שלכם חוגגת יום הולדת? רוצים לפנק אותה לכבוד קידום בעבודה? חוגגים יחד את יום השנה שלכם, ורוצים להפתיע אותה עם מתנה כיפית? אל תדאגו – היום כל האפשרויות פתוחות בפניכם, ותוכלו לבחור

מביניהן בקלות! אם אתם יודעים שהיא אוהבת תכשיטים, אנחנו שמחים להציג בפניכם היום 3 תכשיטים לא שגרתיים שניתן להביא כמתנה לבת הזוג שלכם, להפתיע אותה ולרגש אותה עד דמעות.

אז איך תוכלו לפרוץ את תקרת הזכוכית של עולם התכשיטים, ולצאת מהשגרה עם תכשיט יוצא דופן? הנה כמה דברים שכדאי לדעת בדרך לבחירה המושלמת.

 

תכשיטים לא שגרתיים כמתנה לבת הזוג – לצאת מהשגרה

עד לפני כמה שנים הנושא של תכשיטים לאישה היה נושא מאוד מצומצם. הייתם יכולים לבחור בין טבעת כסף לטבעת זהב, או בין שרשרת עם תליון לבין שרשרת חלקה, ובאופן כללי – כאן נגמר ההיצע של התכשיטים. לעומת זאת, היום עולם התכשיטים הוא עולם הרבה יותר רחב ומאפשר, ויש בו היצע הרבה יותר רחב ולא שגרתי.

למשל, אם נסתכל לרגע על עולם השרשראות, נמצא שהיום תוכלו למצוא שרשראות ממש לא שגרתיות, כמו שרשראות משובצות אבנים, שרשראות פנינים, שרשראות עם ציפויים, ואפילו שרשראות עם עיצוב אישי ובהזמנה אישית ומיוחדת.

 

צמידים כתכשיטים לא שגרתיים כמתנה לבת הזוג – רעיון מושלם

לא הרבה אנשים חושבים על צמידים בתור אופציה למתנה מושלמת, אבל בפועל הצמידים הם מתנה קסומה וסופר יצירתית, שיכולים להשלים את המראה המעולה של בת הזוג שלכם. תוכלו לבחור בין צמידים עם חריטה והקדשה אישית, לבין צמידים שניתן לענוד גם על הרגל וגם על היד, צמידי טניס, צמידי כסף או זהב ועוד.

 

עגילים בכל מיני צורות וצבעים

העגילים הם סוס מנצח, בין אם הם מביאים איתם מראה שגרתי ובנאלי, ובין אם הם מביאים איתם לוק ייחודי ומרענן. בחירה בעגילים כתכשיטים לא שגרתיים כמתנה לבת הזוג היא בחירה מושלמת, משום שהם יכולים להגיע באין ספור צורות – עגילי חישוק, עגילי נקודה, עגילים צמודים, עגילי פנינה, עגילים עשויים כסף, עגילי זהב, עגילים עם ציפוי גולדפילד ועוד.

 

ואיך אפשר לשכוח מהטבעות?

גם הטבעות הן רעיון נפלא לכל חגיגה של בת הזוג שלכם, וגם הן מביאות איתן היום מראה ייחודי, לא מתאמץ ומאוד לא שגרתי. תוכלו למצוא טבעות במגוון צורות – עיגול, מרובע, משולש ועוד, טבעות שמתאימות גם לאצבע, הקמיצה או האמה וגם לאגודל או הזרת, טבעות לחלק העליון של האצבע, טבעות גדולות או קטנות, ובקיצור – ממש מה שתרצו.

כמובן שלמתקדמים מביניכם שמעוניינים לנצל את מעמד הענקת המתנה גם כמעמד להצעת נישואין – הטבעות יכולות גם להגיע עם אבני יהלום שונות. עם כל הרעיונות האלו אתם יכולים לצאת לדרך ולבחור לבת הזוג שלכם את התכשיט המושלם, אז קדימה – לכו על זה!

מארז

 

מה היה לנו במאמר?
דוגמנית
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים