5 דרכים לתת למלתחה מראה יקר

כולנו אוהבים להרגיש טוב עם הבגדים שאנחנו לובשים, ואין אחד שלא שמח כשמקבל מחמאה על מה שהוא לובש. אולם, קניות למלתחה זו עבודה קשה ויקרה, ולפעמים אנחנו רוצים לתת למלתחה מראה יקר מבלי שהיא כל כולה יקרה. הבעיה של הרבה אנשים זה שהם לא יודעים איך לעשות זאת. אנחנו פה כדי להראות לכם דרכים לתת למלתחה מראה יקר.

 

זוג נעליים מקוריות

כיום יש כל כך הרבה סוגים של מותגים ובגדים, אבל המותגים המוכרים ביותר הם כמובן מותגי הנעליים. הדרך הקלה ביותר לתת למלתחה מראה יקר היא רכישה של זוג נעליים מקוריות של מותג מוכר. ניתן לרכוש נעליים מקוריות באתר פיוריטי. כך, מבלי שכל המלתחה שלך יקרה, יצרת ללוק שאת לובשת מראה יקר, וזאת מבלי להתאמץ כלל.

 

תכשיט בולט

יותר מכל אקססורייז, תכשיטים מוסיפים מראה של יוקרה וקלאס לכל לוק. ניתן לבחור תכשיט בולט אחד, בין אם שרשרת ובין אם עגילים, כדי לגרום למה שאת לובשת לראות יוקרתי. אם תלבשי שמלה פשוטה, אך תוסיפי עגילי פנינה ותאספי את שיערך, גם השמלה הפשוטה ביותר פתאום תיראה יקרה כשבאה בצימוד עם העגילים. דרך זו משדרגת כל מראה שתלבשי מבלי דאגות מיותרות בעת בחירת בגד.

 

השקעה בביגוד עליון

הרבה אנשים שוכחים, שבסופו של יום הבגד שרואים הוא הבגד העליון. לכן, יש חשיבות יתרה בהשקעה בבגדים העליונים שאנו קונים. תוכלו לבחור בלייזר או מעיל בעל מקראה יוקרתי, ואין זה משנה מהו הבגד שאתם לובשים מתחת. ברגע שהבגד העליון נראה יוקרתי, כל הלוק מיד הופך ליוקרתי. לכן הדרך האידיאלית ליצירת מראה יקר של המלתחה היא השקעה בבגד עליון.

 

התאמת הבגד לגוף

ברגע שבגד יושב כמו שצריך עלייך, מיד הוא נראה יוקרתי יותר, זאת כי בגד יוקרתי הוא בגד שיושב כמו שצריך. אם בחרת בבגד יקר מאד שלא יושב טוב על הגוף, ככל הנראה רוב האנשים יחשבו שהוא זול. לכן, אם תבחרי בגדים פחות יקרים, אך שיושבים טוב על הגוף, מיד תצליחי לגרום למלתחה שלך להיראות טוב יותר.

 

ירידה לפרטים הקטנים

מראה יוקרתי הוא מראה שיורד לפרטים הקטנים. השקיעי באקססורייז שאת קונה – החל מהתכשיטים ועד לגומייה לשיער. ברגע שתצליחי לרדת עד לפרטים הקטנים, מיד תשימי לב שהלוק שלך נראה יותר יוקרתי. פעולה זו דורשת המון השקעה מחד, אך לא כל כך יקרה מאידך.

לסיכום, כדי ליצור מראה יקר למלתחה הקיימת, לא צריך לשלם תמיד כל כך הרבה. כל שצריך לעשות זה לרכוש נעליים יוקרתיות או תכשיט בולט ולהקפיד להתאים את הבגדים שרוכשים לגוף תוך ירידה לפרטים הקטנים. ככל שתפעלי לפי ההוראות, אין סיבה שהמלתחה הקיימת שלך לא תקבל מראה יקר

נעל

 

מה היה לנו במאמר?
שרשרת
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים