מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי באמצעותם, ולהפוך את המראה למהודר ומרשים יותר.
בעוד רשתות מוכרות את אותה הגברת בשינוי אדרת, ישנם מעצבי תכשיטים שעומלים בכובד ראש על כל תכשיט שהם מוציאים, שכן הם מתייחסים לעניין כאל אומנות. כך תוכלו למצוא דגמים ייחודיים ובלעדיים שאין בשום מקום אחר, אשר הושקעו בהם מחשבה ועבודה רבה.

הבחירה במעצבי תכשיטים ישראליים

שוק התכשיטים הישראלים גדוש באומנים ובמעצבי תכשיטים, חלקם טריים ומלאים בכישרון, ואולי חלקם ותיקים ובעלי ניסיון עתיר שנים. אותם המעצבים מציגים את פרי יצירתם לקהל הרחב, המונה בעיקרו נשים, ומאפשר לו להתאבזר בתכשיטים טרנדיים ומיוחדים. ישנם מעצבי תכשיטים פורצי דרך להם שם בינלאומי בסצנת התכשיטים, ואת העיצובים שלהם ניתן לראות על דמויות ציבוריות ומשפיענים מובילים ברחבי העולם.

 

תכשיטי מעצבים של "מארק"

טבעות מעצבים, שרשראות מעוצבות ועגילים מעוצבים – את כל אלו תוכלו למצוא בחנות של "מארק". בין התכשיטים תוכלו למצוא סוגים שונים של דגמים, כאשר לכל אחד יש משמעות או רעיון נבחר שעומד מאחורי. בשילוב של טרנדיות עם תחכום ויוקרה, תוכלו לבחור לכם את התכשיט האהוב עליכם, ולשלב אותו עם שלל אאוטפיטים בארון. ניתן לצפות בקולקציה הנבחרת והיא שרשראות מעצבים של "מארק"., אשר תתאים לחובבי השרשראות הייחודיות והמקוריות שאין באף מקום אחר.

תכשיטי מעצבים של שני יעקובי

החנות האינטרנטית של שני יעקובי מציעה לקהל הרחב ליין של תכשיטים. אותם התכשיטים הם פרי יצירתה של המעצבת, על פי הויז'ן שיש לה בראש, ואותם ניתן להתאים ביחידים או כחלק מסט. חלק מהתכשיטים שלה מאופיינים במראה מטאלי ועוצמתי, אשר נותן קונוטציה לחיי העיר, ואילו ישנם תכשיטים עדינים ורכים יותר, שמתאימים לחובבי התכשיטים הסולידיים.

 

מותג התכשיטים C'CLAIR

זהו מותג שהוקם בידי המעצבת ים אסולין, וגם שם ניתן למצוא שפע של סטייל ועניין. הדגמים השונים שמוצעים לצרכן מאפשרים שילוב של כסף, זהב או פנינה יחד עם אבני חן ייחודיות, כך שניתן להתאים את זה לכל העדפה.

 

בוחרים בתכשיטים שנראים לנו טוב

התכשיטים הם כאמור חלק בלתי נפרד מהאאוטפיט הכולל. לכל אחד יש טעם ייחודי ומסוים בתכשיטים שלו, וכדי שניתן יהיה לבצע בחירה מושכלת, חשוב להבין אילו תכשיטים ניתנים לשילוב עם פריטי הלבוש הקיימים.
מעבר לכל אלו, עליכם להרגיש בנוח עם התכשיטים שאתם בוחרים. אם אתם אנשים שחובבים תכשיטים סולידיים ולא בולטים, לכו על קו מינימליסטי – עגילים צמודות, שרשרת דקה וצמידים דקיקים. לעומת זאת, אם התכשיט הוא הפריט הבולט ביותר באאוטפיט הכולל, תמיד אפשר להתפרע ולבחור בעגילים דומינטטיות, שרשרת עם תליון גדול וצמידים שמבליטים את פרקי הידיים.

תכשיטים

מה היה לנו במאמר?
תכשיטים
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים

ספר
תכשיטים ומידע

כשיהדות וטכנולוגיה נפגשים – תנך בתכשיט

לעיתים רבות, היהדות המסורתית נתפסת אצלנו כדבר מיושן ועתיק, כאשר דורות רבים לפנינו, עוד מתקופת התנ"ך, כתבו ועסקו בספרים עבי כרס, כאשר לנו לעיתים קשה