איך מודדים מידה בטבעת?

רוצים להזמין לעצמכם או ליקיריכם טבעת ומתקשים להבין כיצד מודדים מידה בטבעת? אין שום בעיה, בדיוק בשבילכם כתבנו מדריך קצר ומועיל כיצד למדוד מידה בטבעת על מנת שתתאים בדיוק לאצבעותיכם או לאצבעות יקיריכם כדי שגם אתם תוכלו לשמח מישהו מיוחד במתנה מיוחדת.

 

ג.ר.א.ס אמנות ישראלית

ג.ר.א.ס התחילה את דרכה מחדרון בחיפה בשלהי שנות השמונים ועם השנים גדלה וצמחה והפכה לרשת המזוהה ביותר עם יצירתיות ישראלית אותנטית. ג.ר.א.ס. מעניקה בית גידול חם ותומך ליוצרים ויוצרות צעירים ומקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. החנויות של ג.ר.א.ס פרושות בכל רחבי הארץ וניתן לרכוש את התכשיטים המיוחדים שלהם גם באתר האונליין ולהזמין לעצמכם ולאהובכם מתנות של אמנות ישראלית מקורית.

 

מידת הטבעת

על מנת להזמין לעצמכם טבעת בחנות האונליין ולוודא שהיא אכן בגודל המתאים כל שתצטרכו לעשות זה למדוד לעצמכם את האצבע בחוט וסרגל או להדפיס את סימוני עיגולי הטבעת שנמצאים באתר ג.ר.א.ס, להניח עליהם את טבעת שאתם יודעים שהיא בגודל הנכון ולמדוד. זוהי שיטה מצויינת אם תרצו להפתיע מישהו ולא תרצו להרוס את ההפתעה על ידי מדידת אצבעו. לפרטים נוספים אנא לחץ כאן כדי לעבור ישירות למדריך מדידת הטבעות של ג.ר.א.ס

 

מדידה באמצעות חוט וסרגל

על מנת לוודא את מידת האצבע שלכם קחו חוט גמיש וסרגל, הקיפו את האצבע שלכם בחוט וסמנו את נקודת המפגש,  יישרו את החוט ומדדו אותו באמצעות הסרגל. כעת התבוננו בטבלה המופיעה באתר ג.ר.א.ס ובחרו את גודל הטבעת המתאים לכם. זכרו להזמין מידה מעט יותר גדולה אם הטבעת אותה תרצו לקנות הינה רחבה וזאת על מנת שלא תלחץ לכם.

 

מדידה באמצעות דף העיגולים

באתר של ג.ר.א.ס ישנו מדריך למדידה המציע עיגולים בקוטרים שונים. כל שתצטרכו לעשות זה להניח טבעת קיימת שאתם יודעים שהיא נוחה לכם או ליקיריכם, למדוד ולגלות מהי המידה המתאימה.

 

הזמנת טבעת על פי מידה

באתר ג.ר.א.ס תוכלו להזמין טבעת לעצמכם או ליקירכם על פי מידה. המידה הממוצעת בישראל הינה 16-17 והיא בדרך כלל זמינה במלאי. מידות קטנות יותר או גדולות יותר ייחשבו להזמנה מיוחדת האורכת מעט יותר זמן מהרגיל, עד שלושה שבועות, אם כי ג.ר.א.ס מאד משתדלים לשלוח אותן מהר יותר. מומלץ לבדוק היטב את גודל הטבעת ולהיות בטוחים כי אכן זה הגודל המתאים כאשר מדובר בהזמנות מיוחדות כדי שלא תתאכזבו לקבל טבעת שאיננה הולמת את אצבעכם.

 

 

לסיכום

ג.ר.א.ס. הינה חברת התכשיטים המוכרת והמובילה בארץ לאמנות ישראלית פורצת דרך, ג.ר.א.ס לקחה על עצמה לתמוך ביוצרים ישראלים צעירים ולטפח אותם, להביא לכם את התכשיטים האיכותיים והאותנטיים ביותר בלי פשרות ובמחירים נוחים. את התכשיטים המיוחדים של ג.ר.א.ס תוכלו למצוא באתר חנות האונליין שלהם ובכל אחד מעשרות הסניפים הפרושים בארץ.

קופסת תכשיט

 

מה היה לנו במאמר?
טבעת
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים