איפה להתחיל ולחפש רעיונות עבו מתנות ממותגות לעובדים?

מעסיקים רבים מוצאים את עצמם לא פעם תוהים מאיפה מתחילים לחפש מתנות ממותגות לעובדים. שכן, זה ידוע שמדובר בעניין שמצריך מחשבה מקדימה מכל מיני סיבות. החל מאיכות המתנה ועד לעיצוב ייחודי שיתפוס את העין. כדי להקל על אלו שחווים את הקושי הזה, יצאנו לבדוק מאיפה מתחילים לחפש רעיונות עבור מתנות שכאלו וחזרנו עם כל הפרטים החשובים.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר ששמעון, המעסיק שלנו החליט שהשנה הוא לא מתעסק יותר עם מתנות ממותגות עבורנו. לדבריו, נמאס לו בכל פעם להקדיש לעניין מחשבה מעמיקה ובסוף לגלות שהוא לא יודע באילו מתנות לבחור. לכן, הוא ציין בפנינו שהפעם הוא מעביר את האחריות אלינו, לעובדים שלו. כך שבעצם, אנחנו היינו צריכים לפתור בעצמנו את התעלומה ולהבין מאיפה מתחילים בכלל. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך בכתיבת מדריך בנושא שיאפשר לאחרים להבין איך להתמודד עם הסיטואציה בדרך הקלה ביותר (כן, מסתבר שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה).

 

אז מאיפה מתחילים? – השלב הראשון

השלב הראשוני בחיפוש אחר רעיונות שיאפשרו לכם להגיע אל רעיונות מקוריים ואיכותיים של מתנות ממותגות  מתחיל בחיפוש כללי ברחבי הרשת. ההמלצה שלנו היא פשוט להיכנס אל חנויות מקוונות שיש להן היצע רחב של מתנות ממותגות. אנחנו עשינו זאת ובשלב הראשוני כבר שמנו עין על בקבוק שומר קור שבסוף התגלה כמתנה ממותגת שהעובדים בחברה שלנו היו מרוצים ממנה ביותר.

 

צאו לעבוד – השלב השני

בשלב זה אתם צריכים למצוא לפחות 4 או 5 מתנות אפשריות שתואמות לקריטריונים שלכם. אתם יכולים למשל לבחור את המתנות הבאות:

  • בקבוק שומר קור
  • מאוורר נייד לשולחן
  • מגש עבודה למחשב
  • תחתית לעכבר

כעת, אתם צריכים לשלוח במייל מסודר את המתנות שבחרתם ולהציג בפני העובדים את המתנות האפשריות.

 

מה עושים בשלב הסופי?

עכשיו אתם כבר יודעים איפה להתחיל ולחפש רעיונות עבור מתנות ממותגות לעובדים. אבל אנחנו לא נשאיר אתכם ללא הסבר לגבי השלב הסופי. שכן, חשוב לנו שתדעו איך מתחילים את ההליך וגם איך מסיימים אותו. כדי שתוכלו לסיים את ההליך המדובר, אתם צריכים שכל עובד ישלח לכם את המתנה שהוא בוחר. כך אתם בעצם עורכים רשימה מסודרת ובה יש לכם את מספר המתנות לכל עובד. למשל: 20 בקבוקים שומרי קור, 30 מאווררים ניידים לשולחן ועוד.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההנחיות המדויקות שאפשרו לכם לדעת איפה להתחיל כדי לחפש את הרעיונות הטובים ביותר עבור מתנות ממותגות לעובדים שלכם. כעת, כשיש לכם את כל המידע, אתם יכולים להמשיך אל השלבים הבאים בהליך ולצאת עם מתנות ממותגות שהעובדים שלכם ישמחו מאוד לקבל. מאחלים לכם בהצלחה בהמשך.

מארזים

 

מה היה לנו במאמר?
מארז
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים