הכירו את פנדה925 – אתר התכשיטים המוביל בארץ

בין אם אתן בחורות שהחליטו לפנק את עצמן בתכשיט כסף איכותי ובין אם אתם בני זוג שיודעים מה הבחורה שלכם רוצה ואוהבת – אנחנו ממליצים על רכישת תכשיטי כסף מסוג 925. כך, לא תתפשרו על איכות ותבחרו בחומר ששורד לטווח ארוך. אנחנו ממליצים לכם לבקר באתר פנדה 925 אשר מציע מגוון רחב של תכשיטים שיתאימו לכל סגנון וסוג אירוע.

 

מה זה כסף 925?

תכשיטי כסף 925 מכונים גם כסף סטרלינג אשר מורכב מ92.5% כסף טהור (ועל כן שמו 925) ו-7.5% מתכות אחרות, אשר בדרך כלל מכילות נחושת. מדובר בסגסוגת הכסף הפופולרית ביותר לשימוש בתכשיטים וחפצי נוי אחרים ואיכותיים, זאת לאור חוזקה ועמידותה של הסגסוגת.

כסף 925 משמש בהרבה סוגים שונים של תכשיטים, שרשראות ועגילים ואף מטבעות. הוא משמש גם לייצור כלי מטבח וחפצי נוי אחרים. אחד היתרונות הנוספים שהופכים אותו לכה פופולרי הוא שהוא משמש לעתים קרובות ליצירת חריטות מורכבות, שכן ניתן לעשות זאת מבלי מאמץ רב, בניגוד למתכות אחרות (ואף פחות איכותיות). לאור כך, נוהגים להשתמש בכסף 925 גם במטבעות, מכיוון שזה מאפשר לבצע עיצוב וחריטה חזקה ועמידה בפני הכתמה ובלאי.

 

קצת על פנדה 925 תכשיטים

מדובר על חנות תל אביבית שיקית, מבית פרנקו אורו. מעבר לתכשיטים המדהימים אשר מיוצרים בחנות, מדובר על מותג כחול לבן המייצר תכשיטי כסף וזהב, כבר למעלה מ-25 שנה. בפנדה, מתמחים בעיצוב וייצור תכשיטי כסף סטרלינג, כסף בציפוי זהב ותכשיטי גולדפילד, באיכות הטובה ביותר.

ניתן לבקר באתר ולראות את מגוון התכשיטים הרחב אשר כולל כמובן את הכסף מסוג 925, וזו למעשה הסיבה שהחנות קיבלה את שמה – פנדה 925.

 

על התכשיטים שניתן למצוא בחנות

החנות מספקת מגוון רחב של תכשיטים, הן לנשים והן לגברים – וזה מה שהופך אותה לכל כך מיוחדת ולא בנאלית. כך, תוכלו ללכת גם כזוג ולרכוש לבחורה צמידי כסף עבים, צמידי כסף חוליות משובץ, שרשראות במגוון עיצובים ועוד. לצד זאת, תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטים שיקיים לגברים שיגרמו גם להם לא להיות מקופחים בתהליך. בתוך כך, ניתן למצוא טבעות כסף לגבר עם אבן שחורה, שרשרת חוליות שמתאימה לגברים במיוחד ועוד. כל זאת, כמובן, באיכות מדהימה.

 

אז איך בוחרים מכל המגוון?

אנחנו תמיד חושבים שהעדפה אישית זו הדרך הטובה ביותר לבחור. בסוף, אין אף אחד שמכיר את הטעם שלכם יותר טוב מעצמכם. עם זאת, במידה שאתם מתלבטים, תוכלו למצוא באתר קטגוריה של Best Sellers – כלומר, הפריטים הנמכרים ביותר, לצורך קבלת השראה.

 

לסיכום

חברת panda 925 היא חברה אשר מתמחה בתחום התכשיטים, ובפרט תכשיטי הכסף מסוג 925. ניתן למצוא אותם בכתובת שוקן 27 תל אביב 587385716 ולהתרשם ממגוון התכשיטים המדהים שיש להם להציע. תתחדשו!

שרשרת

 

מה היה לנו במאמר?
שרשרת
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים