3 רעיונות למתנה לחג לבן או בת הזוג

אחת הסיטואציות שנחשבות למורכבות ביותר עבור כל בן או בת זוג זו בחירת מתנה מתאימה. כדי להקל על כל הזוגות באשר הם, יצאנו עם סדרת מדריכים מקיפה שתציג בפניהם בכל פעם כמה רעיונות מקוריים למתנות. המדריכים הקודמים עסקו ברעיונות למתנה לבן או בת הזוג ליום הולדת, ליום השנה והפעם, נתמקד ברעיונות למתנה לחג. הישארו אתנו ותקבלו את כל הרעיונות שהייתם צריכים.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. שכן, פנינו אל גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על רעיונות למתנות לחגים לבני ובנות הזוג. אתם וודאי רוצים לדעת במי מדובר, אז נציין בפניכם שמדובר באנשים שנמצאים בזוגיות כבר כמה שנים טובות ויש להם ידע מעמיק בכל הנוגע לבחירת מתנות אחת לשנייה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של זוגות רומנטיים בפייסבוק וקיבלנו את הפניות שלהם לסייע לנו בכתיבת המדריך. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

תכירו את רעיון מספר 1  למתנה לבן או בת הזוג לחג – צידנית שומרת קור וחום

מעל ל – 10 בני ובנות זוג ציינו שהם בחרו לתת מתנות לחג שיאפשרו להן ליהנות מהן בהמשך. צידנית שומרת קור וחום היא אחת מהן. שכן, זה ברור שמדובר במתנה שתאפשר לבני הזוג להשתמש בה בהמשך, בעת יציאה לפיקניק במהלך החג וגם לאחר מכן, ביום של שגרה.

 

תכירו את רעיון מספר 2 למתנה לבן או בת הזוג לחג – מנשא לבקבוקי בירה עם פותחן

המתנה השנייה, כפי אתם וודאי יכולים לראות, גם כן מתאימה לשני בני הזוג. כך שבעצם, ניתן להעניק אותה לבן הזוג או לבת הזוג ושניהם יכולים לעשות בה שימוש ביחד או בנפרד. המנשא מאפשר לשאת כמה בקבוקי בירה קרים מהמקרר אל המרפסת, הגינה או אל מקום אחר מחוץ לבית. זו הדרך הנוחה ביותר שתאפשר לכם להשאיר בצד את קופסאות הקרטון שתמיד נקרעות וכמעט ושוברות את הבקבוקים.

 

תכירו את רעיון מספר 3 למתנה לבן או בת הזוג לחג – בלנדר קטן

המתנה שאנחנו הכי התחברנו אליה היא בלנדר קטן. מדובר במיני בלנדר שאפשר להניח בתוכו את כל הפירות והירקות האהובים עליכם. כך שבעצם, מקבל המתנה יוכל להכין לעצמו שייקים טעימים וכמובן, שהוא ישמח לפנק גם אתכם בשייקים הללו. הלוא אתם אלו שאפשרתם לו ליהנות מהם מלכתחילה.

 

כמה מילים לקראת סיום המדריך

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הרעיונות למתנה לחג עבור בן או בת הזוג. כעת, כשיש לכם את 3 הרעיונות המקוריים שצוינו לעיל, אתם יכולים להיות בטוחים שהשנה, בחגים הקרובים, אתם תבחרו את המתנה הטובה ביותר שתאפשר לצד השני ליהנות ממנה לטווח ארוך. נאחל לכם בהזדמנות זו חג שמח!

שי

 

מה היה לנו במאמר?
מתנות
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
וורדים וטבעות
מתנות

מתנה רומנטית ליום האהבה

רוב הנשים חולמות לקבל תכשיט יוקרתי ליום האהבה. במאמר זה נדבר על תכשיט יוקרה אותו תוכלו לרכוש בהתאמה אישית, הן מבחינת העיצוב והסגנון, ובכך להעניק

שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק

נתח בשר
מתנות

שעון או גריל גז ליום הולדת לגבר

מה הגבר יעדיף ליום הולדתו, שעון קיר, שעון יד או גריל גז למקצועני קולינריה? בסופו של דבר ואולי בכלל בתחילתו של דבר, הכול מסתכם בתחביבים