לא רק יהלומים – מתנות שכיף לקבל

במקביל לחיבה הרבה של בני האדם למתנות יפות, שמקשטות את הגוף, כמו תכשיטים, ישנם סוגים נוספים של מתנות שכיף מאוד לקבל  – מתנות אישיות, מתנות תקופתיות, מתנות ידע ומתנות חוויה. נציג לכם כאן את הייחוד בכל סוג של מתנה, נסביר מדוע היא מתנה שכיף לקבל ונספר על דוגמאות של פריטים שמתאימים לכל סוג של מתנה.

 

מתנות אישיות באמת

בניסויים ומחקרים שנערכו, רבים מהמשיבים ציינו באופן מיוחד מתנות אישיות כסוג המתנות האהוב עליהם, ולא בכדי. מתנה אישית היא מתנה שיש מאחוריה כוונה, תכנון וביצוע וכל אלה כאשר מקבל המתנה זוכה למלוא תשומת הלב.

מתנה אישית מוכיחה היכרות אינטימית בין מעניק המתנה למקבל אותה ועצם הכנתה והענקתה מרגשים לא פחות מאשר המתנה עצמה. מתנות אישיות יכולות לכלול כלי שימושי שחסר, פריט אמנות מותאם לטעם האישי, ספר חדש של סופר אהוב או כרטיסים לאירוע חד פעמי.

מתנות לפי לוח השנה

לוח השנה היהודי מתכתב עם עולם הטבע, העונות המשתנות ולוח הזמנים החקלאי בארץ: חג הפסח נחוג עם הבשלת השעורה, שבועות הוא חג הקציר וחג הסוכות כולו הוא תפילה לגשם. ההשפעה של תקופת השנה על ההרגשה בלתי ניתנת להתעלמות, ולכן מתנות שמותאמות לתקופה, לחג או לעונה אהובות במיוחד על מקבלי מתנות באשר הם. מתנות לטו בשבט, לדוגמה, יכללו בדרך כלל קשר לעולם הטבע או לעולם המזון, שכן ט"ו בשבט נחגג עם תום עונת הגשמים והוא מפריד בין פירות השנה שעברה לפירות השנה הנוכחית.

 

מתנת הידע

סוג נוסף של מתנות אהובות הוא מתנות שמעוררות סקרנות, פותחות עולם תוכן חדש או מעמיקות ידע תיאורטי או ידע מעשי. התחושה של מקבל מתנה כזו היא תחושה של מתנה מתמשכת, שכן הסדנה או ההרצאה הם המתנה גופא, אבל למעשה, מקבליה זכו ליהנות גם מכלי, כישור, טיפ או תחום עניין חדש, שממשיך איתם גם במנותק ממתנת הידע שעוררה אותם. מתנת הידע יכולה להיות כמעט כל דבר: ספר, סרט, הזמנה להרצאה או לסדרת הרצאות, הצגה, מפגש, סדנה ואפילו קורס מקוון. העיקר הוא לבחור נושא ודרך הגשה שמתאימים למקבל המתנה.

המתנה היא הזיכרון

בדיוק כפי שמתנת הידע נובעת מתוך המתנה עצמה אך ממשיכה לשמש את מקבלה לאורך שנים, כך גם הדבר לגבי מתנות שהן חוויות. החוויה מתרחשת אבל, בהינתן שמדובר בחוויה בלתי נשכחת, הזיכרון ממשיך עם מקבל המתנה גם הרבה אחרי שהחוויה מסתיימת. מתנות שמייצרות זיכרונות קסומים יכולות להיות למשל ביקור במסעדה מיוחדת, התנסות בספורט אתגרי או הזדמנות לראות מקום מוכר באופן שונה, למשל ביקור חורפי בפארק מים או ביקור לילי בגן החיות.

 

לסיכום

כיף לקבל כמעט כל מתנה אבל עושה רושם שרבים מעדיפים שתחשבו עליהם ותתאימו את המתנה אליהם ואל התקופה, מאשר שתקנו מתנה גנרית במחיר יקר.

המתנה היא הזיכרון

מה היה לנו במאמר?
מתנות שכיף לקבל
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
וורדים וטבעות
מתנות

מתנה רומנטית ליום האהבה

רוב הנשים חולמות לקבל תכשיט יוקרתי ליום האהבה. במאמר זה נדבר על תכשיט יוקרה אותו תוכלו לרכוש בהתאמה אישית, הן מבחינת העיצוב והסגנון, ובכך להעניק

שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק

נתח בשר
מתנות

שעון או גריל גז ליום הולדת לגבר

מה הגבר יעדיף ליום הולדתו, שעון קיר, שעון יד או גריל גז למקצועני קולינריה? בסופו של דבר ואולי בכלל בתחילתו של דבר, הכול מסתכם בתחביבים