מתנה רומנטית ליום האהבה

רוב הנשים חולמות לקבל תכשיט יוקרתי ליום האהבה. במאמר זה נדבר על תכשיט יוקרה אותו תוכלו לרכוש בהתאמה אישית, הן מבחינת העיצוב והסגנון, ובכך להעניק לאישה מתנה ייחודית ובלתי נשכחת בדמות תכשיט יוקרה אשר נעשה במיוחד בשבילה בעבודת יד של צורף.

תכשיט מעוצב לכבוד יום האהבה

יום האהבה מתקרב ואתם מתלבטים לגבי מתנה רומנטית? באמצעות תכשיט מעוצב אותו תוכלו לרכוש ניתן לספק לאישה חוויה בלתי נשכחת בדמות מתנה ייחודית ורומנטית אותה ניתן להעניק במסגרת יום האהבה. בשנים האחרונות עבר ענף התכשיטים שינויים ניכרים, זאת בשל שיטת ייצור יעילה בדמות יהלומי מעבדה אשר מאפשרת להפיק יהלומים איכותיים באופן מהיר, ובעלות זולה משמעותית אשר יכולה להגיע גם לעשרות אחוזים פחות. בנוסף, תכשיטי היוקרה עברו גם הם תהפוכות רבות, וזאת בשל דרישת הקהל לעיצוב אישי, כאשר לטובת הקהל הרחב ובפרט חובבי התכשיטים ניתנות מספר רב של אפשרויות  מבחינת גודל, צורה, צבע, רמת הניקיון ועוד. אולם, הטרנד המוביל בתחום התכשיטים ובייחוד לכבוד יום האהבה הוא ללא ספק טבעות שמות, אותן ניתן לעצב באופן אישי ובעבודת יד קפדנית אשר מעניקה תוצר יפהפייה ומרגש במיוחד. כיצד תוכלו לבצע רכישה? להלן הפרטים.

טבעת חרוטה

עיצוב טבעת שמות

טבעת שמות הינה טבעת עליה ניתן לחרוט שם אחד או מספר שמות במקביל, כמו גם להוסיף עיטורים ייחודים בדמות לב, סמל האינפינטי או כל אלמנט עיצובי אחר. ע"פ נציגי חברת מאייב תכשיטים אשר מתמחה בענף תכשיטי היוקרה מזה שנים רבות, טבעת שמות הינה טבעת ייחודית אשר נעשית ע"י צורף מיומן, כאשר הטבעת עצמה הינה טבעת  עם חריטה מזהב או כסף, במגוון רחב של צורות וסגנונות אשר ניתן לעצב לטעמכם.  לאור העובדה כי מדובר ביום האהבה, ניתן לחרוט את שמות הילדים ובכך להעניק לאישה מתנה מרגשת במיוחד בדמות ילדיה, או חריטה של שמה בעיצוב מסורתי או מודרני. באתר של חברת מאייב תכשיטים תוכלו להתרשם מקולקציה רחבה של טבעות שמות, כאשר ניתן לשבץ גם יהלומים אשר יהפכו את הטבעת ליוקרתית ורומנטית, למשך שנים רבות ובמסגרת של אחראיות מלאה אשר ניתנת לכם ע"י חברת מאייר. החברה, אשר חרטה על דגלה מאז יום הקמתה לספק את השירות הטוב ביותר בעבור הלקוח תעניק לכם יחס אישי ומיומנות חסרת פשרות.

יום האהבה מתקרב – הגיע הזמן לרכוש מתנה יוקרתית ורומנטית במיוחד

כאמור, רכישה של טבעות שמות מהווה אפשרות יוצאת דופן להעניק מחווה אישית ורומנטית במיוחד בדמות טבעת. אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של חברת מאייר תכשיטים, להתרשם מהקולקציה החדשה ובכך להבטיח כי יום האהבה ישלב מתנה יוקרתית בעלות כספית אטרקטיבית. כי על איכות לא מתפשרים, ולכן בחירה בחברת מאייר תכשיטים הינה הבחירה הטובה ביותר.

מה היה לנו במאמר?
וורדים וטבעות
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק

נתח בשר
מתנות

שעון או גריל גז ליום הולדת לגבר

מה הגבר יעדיף ליום הולדתו, שעון קיר, שעון יד או גריל גז למקצועני קולינריה? בסופו של דבר ואולי בכלל בתחילתו של דבר, הכול מסתכם בתחביבים

 4 מתנות שישמחו את בן הזוג שלך

בן זוגך חוגג יום הולדת? אתם חוגגים שנת זוגיות? יום האהבה בפתח? נשמע שזהו הזמן לפנק את בן זוגך במתנה משמחת שתעשה לו טוב. כאן