איך לבחור מתנה לגבר עם משמעות רגשית?

שאלת בחירת המתנה ליום הולדת או לכל אירוע משמעותי אחר בחיים עבור גבר עלתה לא אחת, הן במסגרת מערכות יחסים זוגיות והן בקרב משפחה וחברים.

העובדה ששאלה זו עולה פעמים רבות אינה הופכת את בחירת המתנה לקלה יותר.

אם כבר ההיפך הוא הנכון. הרצון לאזן בין מתנה המעידה על השקעה לצד מתנה בעלת משמעות רגשית אינו פשוט.

במאמר שלפניכם נדון בשאלה זו וניתן מספר טיפים לבחירת מתנה עם משמעות רגשית לגבר.

 

טיפ ראשון – באופן כללי, מיהו האדם שעומד לפניכם?

ובכן, זו שאלת השאלות. עבור חלק, תכשיטים לגבר יכולים להיות המתנה האולטימטיבית, ואצל חלק יכולים להיות דברים אחרים בראש הרשימה. השאלה הכי חשובה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מי הגבר שעומד מולכם, לכל אחד ואחד יש תחביבים שונים, העדפות שונות וטעם שונה, ובהתאם לכך, השאלה הכללית של מה אתם מחפשים משתנה לחלוטין. החלק החשוב הינו לנסות ולאפיין כמה שיותר דברים על מקבל המתנה – האם הוא יענוד צמיד לגבר? האם הוא בעל זיקה טכנולוגית? כל אלו יסייעו לכם להתמקד בחיפוש.

 

טיפ שני – מהי המשמעות הרגשית שאתם רוצים להביע?

כאמור, מתנה לגבר אינה מוגבלת למערכת יחסים ספציפית עם מקבל המתנה. יתכן שמקבל המתנה הוא אבא, אח, בן דוד או כל בן משפחה אחר. יתכן שמקבל המתנה הוא חבר קרוב מהלימודים, מהצבא, וייתכן שמקבל המתנה הוא בן זוג וכד'. המשמעות הרגשית, קרי, מה שאתם מחפשים להביע באמצעות המתנה, תהיה שונה בתכלית.

כך למשל, ככל שהמשמעות הרגשית היא בקונוטציה של קשר זוגי, יותר סביר שתבחרו במתנה שתביע רגשות אהבה וכד'. מנגד, ככל שמדובר בקשר משפחתי כלשהו, יכול להיות שהמשמעות הרגשית היא של הערכה וחשיבות, באופן שדי דומה לקשר חברי. כמובן שמעל כל אלה יש משמעויות רגשיות אחרות כדוגמת הענקת מתנה שאתם יודעים שהגבר מחכה לה או מפנטז עליה מזה זמן רב, ועוד.

בשורה התחתונה, לפני שאתם הולכים לחפש את המתנה, נסו להבין מה בדיוק אתם רוצים להביע באמצעותה, במקום לצאת ולחפש מתנה ולנסות ולמצוא את המשמעות הרגשית לאחר קניית המתנה – זה יהיה הרבה יותר קשה.

 

טיפים נוספים

קשה להגדיר בדיוק בחירת מתנה בעלת משמעות רגשית לגבר. אתם יכולים לבחור גם לקנות מתנה "קיטשית" המתאימה לאירוע מסוים באופן ספציפי,  לבחור מתנה מצחיקה, שבאמצעות הצחוק המובע דרכה תעבור משמעות רגשית כלשהי, ועוד.

לסיכום, על אף הטיפים האמורים לעיל, בחירת מתנה לגבר בעלת משמעות רגשית עדיין אינה משימה פשוטה. צריך לבחור בקפידה, ולנסות להבין ולתכנן כיצד המתנה שבחרתם או שתבחרו בעתיד תביע את מה שאתם מתכוונים להביע באמצעותה. בסופו של דבר, כל קשר שונה ממשנהו, ואין תשובה אחת נכונה עבור השאלה הזו.

שני מתנות

מה היה לנו במאמר?
גורמה
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
וורדים וטבעות
מתנות

מתנה רומנטית ליום האהבה

רוב הנשים חולמות לקבל תכשיט יוקרתי ליום האהבה. במאמר זה נדבר על תכשיט יוקרה אותו תוכלו לרכוש בהתאמה אישית, הן מבחינת העיצוב והסגנון, ובכך להעניק

שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק

נתח בשר
מתנות

שעון או גריל גז ליום הולדת לגבר

מה הגבר יעדיף ליום הולדתו, שעון קיר, שעון יד או גריל גז למקצועני קולינריה? בסופו של דבר ואולי בכלל בתחילתו של דבר, הכול מסתכם בתחביבים