שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק בשעון יהלומים לגבר וכיצד לבחור אותו.

 

יוקרה ואלגנטיות

מתנות לגבר יכולות להסתכם בגאדג'טים מגניבים או בבגד מעוצב ולשמח את בן זוגך. לעומתם, שעון יהלומים הוא כבר דבר אחר, במיוחד אם בן זוגך חובב שעונים. שעוני יד שימושיים ומגיעים במבחר צבעים וצורות. ישנם שעוני יד חכמים המחוברים למכשירי הנייד, מותגים יוקרתיים הכוללים זהב או כסף וכאלו שהשם שלהם מדבר בפני עצמם. אך שעון יהלומים הוא שעון יוקרתי ואלגנטי באיכות גבוהה.

זוהי מתנה ייחודית שאין להתפשר עליה בעיקר אם הגבר שלך אוהב תכשיטים יוקרתיים.

 

כל אחד והסגנון שלו

אומנם לא כל הגברים יתחברו בהתחלה למתנה מסוג זה, אך ידעו בוודאי להעריך אותה. שעון היהלומים הוא מתנה סנטימנטלית שתרטיט כל לב של גבר גם אם הוא פחות מתחבר. עליך רק להתאים את סגנון השעון לאישיות של בחיר ליבך. ניתן לבחור שעונים משובצים בהרבה יהלומים או במעט בהתאם לסגנון.

גם את הצבעים והצורות שלהם מומלץ לבחור לפי פרמטר זה. אם השעון קטן מדי, בן זוגך עלול להתאכזב ואם הוא גדול מדי ייתכן ולא יתאים לו. לפיכך, יש לבדוק היטב ולמצוא שעון יהלומים התואם לטעמו של בן זוגך.

 

בחירה משותפת מקטלוג

אם שעון היהלומים אינו מתנת הפתעה, חשוב שאת ובן זוגך תרפרפו בקטלוגים הנמצאים באתרי האינטרנט ותבחרו את השעון המתאים ביותר ביחד. היתרון הוא שבן זוגך יהיה שבע רצון ממתנה שאותה הוא בחר ולא יזדקק להחלפתה. הבחירה המשותפת גם תחזק את הזוגיות שלכם ובן זוגך יהיה מאושר מתשומת הלב אותה תרעיפי עליו.

לעיתים לא חייבים להפתיע במתנות וכשמדובר בשעון יהלומים צריך לבחור בקפידה, בדומה לתכשיט אותו תרצי לבחור עבורך.

 

כיצד בוחרים שעון יהלומים?

לאחר שבחרת את שעון היהלומים האולטימטיבי בהתחשב לגודל ידו של בחיר ליבך, לסגנון שלו ולטעמו, בדקי שחנות התכשיטים היא חנות המחזיקה בתכשיטים מקוריים ולא מזויפים. כאשר רוכשים תכשיט יוקרתי כמו שעון יהלומים, מקבלים תעודת איכות בה מצוינים הפרטים של התכשיט. בתעודה המקורית יהיה כתוב מהו משקל היהלומים, הצבע שלהם, העיבוד שלהם ופרטים על השעון והמותג. תעודה זו תיתן גם אינפורמציה לגבי הניקוי של היהלומים, תחזוקתם ותחזוקת השעון.

מלבד שהתעודה מספקת מידע על שווי התכשיט, זוהי גם תעודת האחריות שלו. במידה ובן זוגך יזדקק לתיקון או החלפה התעודה תסייע לו. בנוסף, בתעודה תהיה רשומה גם תקופת האחריות של השעון. אם המוכר מציע לכם מחיר זול ואומר שלשעון היהלומים אין תעודת איכות או אחריות, ברור שהשעון אינו מקורי ומיותר לרכוש אותו. לסיכום, מומלץ לרכוש שעון יהלומים רק בחנויות תכשיטים איכותיות עם מוניטין.

 

שעון לגבר

מה היה לנו במאמר?
שעון
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
וורדים וטבעות
מתנות

מתנה רומנטית ליום האהבה

רוב הנשים חולמות לקבל תכשיט יוקרתי ליום האהבה. במאמר זה נדבר על תכשיט יוקרה אותו תוכלו לרכוש בהתאמה אישית, הן מבחינת העיצוב והסגנון, ובכך להעניק

רצועה לשעון וואווי ראשית
שעונים

המדריך המלא להחלפת רצועה לשעון

כל אחד מאתנו שקנה שעון במהלך חייו, קיווה כי לא יצטרך לפגוש שוב את השען או החנות שבה קנה את השעון. לכאורה די פשוט: לשמור