5 רעיונות מקוריים למתנה לכבוד יום הנישואין של הגבר שלך

יום הנישואין מתקרב ואת עדיין מתלבטת איזו מתנה לרכוש לגבר שלך? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילך. במדריך נציג בפנייך חמש רעיונות מקוריים, לכבוד חגיגה מרגשת ורומנטית במיוחד – יום הנישואין.

5 רעיונות למתנה מקורית לכבוד יום הנישואין

מתנה מקורית לכבוד יום הנישואין מהווה אתגר לא פשוט בעבור נשים, וזאת לאור העובדה כי כולנו רוצות להעניק את המתנה המקורית והיפה ביותר לכבוד החגיגה. כידוע, ככל שעובר הזמן מציאת מתנה מקורית ומיוחדת הופכת לקשה יותר, אולם באמצעות 5 רעיונות מקוריים אותם נציג כעת תוכלי להיות בטוחה כי החגיגה שלכם תהיה חגיגה בלתי נשכחת. מוכנה? הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסא.

כוסות יין

 

  1. שרשראות לגבר בעיצובים מיוחדים – עיצוב אישי לכבוד חגיגת יום הנישואין מהווה הזדמנות נפלאה להעניק לגבר מתנה מרגשת ורומנטית במיוחד, כמו גם כזו עם סטייל. למעשה, כיום ניתן לרכוש בעבור הגבר שרשרת בעיצוב ייחודי ומקורי במיוחד, כל זאת בהתאם לטעמו ועם שימת דגש על שימוש באלמנטים ייחודים אותם תוכלו לבחור בעצמך, כדוגמת חריטה של יום הנישואין על השרשרת. שרשרת לגבר שלך בעיצוב מיוחד תאפשר לך להעניק לו מתנה פרקטית ובלתי נשכחת, אותה הוא יוכל לענוד בגאווה.
  2. מפת גירוד – באמצעות מפת העולם אותה ניתן לרכוש בכל חנות ניתן להעניק לגבר מתנה ייחודית, כאשר את המפה ניתן לתלות בכל מקום בבית ולסמן את המקומות בהם הייתם ביחד, או שאתם רוצים להיות בעתיד. מדובר במתנה ייחודית ומרגשת אותה ניתן להעניק לגבר לכבוד יום הנישואין, ובכך לשאוף יחדיו לבקר בכמה שיותר מדינות. בעבור זוגות חובבי טיולים בעולם, מדובר במתנה המושלמת.
  3. קוביית תמונות נפתחת – באמצעות חברה מקצועית ניתן להזמין קובייה אותה ניתן לפתוח למספר כיוונים במקביל, כאשר בכל פעם מוצג לגבר תמונה שלכם כזוג או של בני המשפחה והחברים. את הקובייה ניתן להציב בבית או במשרד, ומומלץ לבצע חריטה של תאריך יום הנישואין, לצורך מתן דגש מיוחד בעבור המתנה.
  4. חבית יין – אחת המתנות המקוריות אותה תוכלי להעניק במסגרת יום הנישואין היא חבית יין אותה ניתן לרכוש מיקב, ולהציב אותה בבית. על החבית ניתן לחרוט את שם הבעל כמו גם את תאריך יום הנישואין, ובכך לאפשר לשניכם ליהנות מחוויות איכותית בה תוכלו להשתמש לכל אורך השנה.
  5. ציור אישי – מומלץ ליצור קשר עם אמן המתמחה בציורי פרוטרוט ולהעביר לידו תמונה של שניכם מיום החתונה. לאחר תהליך הציור, תוכלו לקבל ציור אישי הנעשה בעבודת יד, ולהעניק אותה לכבוד יום הנישואין. מדובר במתנה מקורית ומאוד מגניבה בעבור יום נישואין, ולכן מומלץ לשמור את הציוד באמצעות מסגור מקצועי אותו תוכלו לבצע בכל בית מלכה אשר מתמחה בתחום של מסגור ציורים.
מה היה לנו במאמר?
כמה תמונות בקוביה
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
וורדים וטבעות
מתנות

מתנה רומנטית ליום האהבה

רוב הנשים חולמות לקבל תכשיט יוקרתי ליום האהבה. במאמר זה נדבר על תכשיט יוקרה אותו תוכלו לרכוש בהתאמה אישית, הן מבחינת העיצוב והסגנון, ובכך להעניק

שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק

נתח בשר
מתנות

שעון או גריל גז ליום הולדת לגבר

מה הגבר יעדיף ליום הולדתו, שעון קיר, שעון יד או גריל גז למקצועני קולינריה? בסופו של דבר ואולי בכלל בתחילתו של דבר, הכול מסתכם בתחביבים

 4 מתנות שישמחו את בן הזוג שלך

בן זוגך חוגג יום הולדת? אתם חוגגים שנת זוגיות? יום האהבה בפתח? נשמע שזהו הזמן לפנק את בן זוגך במתנה משמחת שתעשה לו טוב. כאן