רוצים לפנק את העובדים? כך תעשו את זה נכון

אם אתם בעלי עסקים – גדולים או קטנים, או שאתם מנהלי עובדים בכל חברה שהיא, הגעתם למקום הנכון. פעמים רבות המנהלים השונים מעוניינים לפנק את העובדים שלהם בפעילויות שונות ומחפשים לכך רעיונות שונים. כדאי לדעת כי השקעה בעובדים וטיפוח שלהם, בין השאר גם באמצעות פינוק במתנות או בפעילויות שונות, משפרות לחלוטין את ביצועי העובדים בחברה.

מחקרים רבים הראו כי עובדים אשר מרגישים שהמעסיק שלהם משקיע בהם גם מעבר למסגרת העבודה, וכי הוא פועל לפיתוח האישי שלהם – הינם עובדים טובים יותר, ומשיגים ביצועים טובים יותר, אף מבלי לשים לב – כלומר בתת המודע שלהם. אז אם מנהלי העובדים שמבינכם השתכנעו, ואתם מחפשים רעיונות לפינוקים לעובדים – הגעתם בדיוק למקום הנכון.

 

יציאה מהשגרה זה שם המשחק

אנשים אשר עובדים במסגרת עמוסה, עם לוח זמנים צפוף, רשימת משימות שרק מתארכת, וימים ארוכים במשרד – זקוקים ליציאה מהשגרה, וכמה שיותר מהר. גם אם היציאה מהשגרה תקרה לעיתים רחוקות, היא ללא ספק נחוצה ולחלוטין גם תשפר את ביצועי העובדים שלכם, שכן היא תעניק להם חוויה מרעננת ושונה, שבסופה יוכלו לחזור למשרד עם כוחות מחודשים.

מחקרים בפסיכולוגיה חברתית מצאו כי בעת ביצוע חוויות אשר מוציאות את האדם ממקומו הטבעי – בין אם פיזית ובין אם נפשית, גורמות לשחרור הורמונים חיוביים בגוף שתורמים לחיזוק הערך העצמי, לתחושות ההנאה, ולתחושת החיוניות.

כל אלו ללא ספק יגרמו לעובדים שלכם לחזור משופרים יותר, בגוף ובנפש, למשרד. אז וודאי אתם שואלים את עצמכם איך אפשר לפנק את העובדים באמצעות חווית יציאה מהשגרה. ראשית כל, תוכלו להיכנס לאתר רעיונית וליהנות ממגוון של פעילויות שונות. שנית, נציג כעת רעיון לפעילות שכזו.

 

סדנת בישול

סדנת בישול הינה חוויה לא שגרתית, כזו שלרוב האנשים כנראה לא יצא לחוות, וגם כזו שאנשים בדרך כלל לא יעניקו לעצמם, אך לגמרי ישמחו לקבל סדנה כזו בתור שובר מתנה. בסדנת הבישול העובדים שלכם יוכלו להגיע עם עמיתים למשרד או עם חברים מהבית, כמו גם עם בני זוגם, וליהנות מחוויה מרעננת שבסופה ייצאו גם עם ידע נרחב באותו תחום בישול, גם עם טעמים מוצלחים בבטן, וגם עם זיכרון מתוק של חוויה טובה.

 

הראו לעובדים כי אכפת לכם מהחיים האישיים שלהם

עובדים רבים עלולים להיות מתוסכלים תחת המעמסה של העבודה, והעובדה כי עקב העבודה מסביב לשעון הם אינם רואים את בני משפחתם זמן רב. על כן, תוכלו לפנק את העובדים שלכם בפעילויות שונות אשר יספקו להם זמן איכות אישי עם בני המשפחה או עם בן הזוג.

כך גם תוכלו להטעין את העובדים שלכם בכוחות מחודשים, וגם להעניק להם את התחושה כי אכפת לכם מחייהם האישיים. כל אלו לחלוטין יחזירו את אותו עובד למשרד עם אנרגיה מיטבית ועם הרבה רצון לעבוד בצורה הטובה ביותר.

 

בילוי קצר ומרענן

לעיתים לעובדים אין ימי חופש רבים לקחת על מנת לצבור כוחות מחודשים, אך תוכלו להעניק להם חוויה אישית מחברת עם בן זוגם, או עם משפחתם באמצעות שובר לארוחה במסעדת יוקרה, שובר לסרט עם הטבות שונות, או לכל אטרקציה אחרת. זו אמנם תהיה חוויה קצרת מועד, אך לחלוטין תעשה את העבודה.

 

זמן זוגי

אם העובדים שלכם יכולים להרשות לעצמם לקחת מספר ימי חופש מהעבודה, תוכלו לפנק אותם בחופשה זוגית עם בן הזוג שלהם, או לחלופין בפינוק בספא יוקרתי.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, ישנם דרכים רבות להעניק לעובדים שלכם פינוקים ייחודיים, וכך להעניק להם את התחושה כי הם חשובים לכם. כך שני הצדדים ירוויחו מהעניין – העובדים ייהנו מצבירת כוחות מחודשים, ואתם תיהנו מעובדים רעננים ומצוינים.

מתנות

מה היה לנו במאמר?
מתנות
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
וורדים וטבעות
מתנות

מתנה רומנטית ליום האהבה

רוב הנשים חולמות לקבל תכשיט יוקרתי ליום האהבה. במאמר זה נדבר על תכשיט יוקרה אותו תוכלו לרכוש בהתאמה אישית, הן מבחינת העיצוב והסגנון, ובכך להעניק

שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק

נתח בשר
מתנות

שעון או גריל גז ליום הולדת לגבר

מה הגבר יעדיף ליום הולדתו, שעון קיר, שעון יד או גריל גז למקצועני קולינריה? בסופו של דבר ואולי בכלל בתחילתו של דבר, הכול מסתכם בתחביבים