מה ההבדל בין טבעת יהלום רגילה לטבעת אירוסין

הרגע שמחליטים לקנות טבעת אירוסין הוא רגע מאד מרגש. זה הרגע בו מחליטים שרוצים לחיות עם בת הזוג לנצח.

אך, כשמתחילים במסע החיפושים אחר הטבעת המושלמת לעיתים נתקלים בקשיים בדרך.

אחד הבלבולים הגדולים ביותר הוא ההבדל בין הסוגי הטבעות – מה בעצם מייחד את טבעת הנישואין? אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר.

 

על מה חשוב לשים דגש כשרוכשים טבעת?

כשרוכשים באופן כללי חשוב מאד לשים לב לטעם האישי של בת הזוג. לכל אישה טעם שונה וכדי לשמח את בת הזוג חשוב לדייק ולקלוע לטעמה. אל תהססו להתייעץ עם החברות שלה או עם אחיותיה, כדי להגיע לבחירה של הטבעת המושלמת. התייעצו אפילו לגבי מותג התכשיטים שהיא אוהבת.

 

ההבדלים בין טבעת יהלום רגילה לבין טבעת אירוסין

בין הטבעות יש מספר הבדלים עיקריים עליהם נפרט – חומר, מחיר, מקום הקנייה, ומשמעות.

חומר – טבעת יהלום רגילה לא בהכרח עשויה מזהב, אלא מצופה בזהב. לעומת זאת, טבעות אירוסין לאישה כמעט תמיד יהיו עשויות מזהב או מזהב לבן. זהב לבן משמעותו זה צבע הכסף שאתם מכירים, רק מחומר איכותי יותר שנקרא זהב לבן. מאחר שחשוב שטבעת האירוסין תהיה איכותית חשוב מאד לבחור טבעת אירוסין מזהב או זהב לבן. אם לא, היא לא בהכרח תחזיק כל כך הרבה שנים.

מחיר – בגלל ההשקעה בעיצוב, בדרך גלל טבעות אירוסין יהיהיו יותר יקרות מטבעות יהלום רגילות. כמובן שלא מדובר על כל טבעת אירוסין, אך בהכללה גורפת כך הדבר. לכן צריך להיות מוכנים להוצאה כספית נכבדת כשמגיעים לרגע בו מחליטים להציע נישואים.

מקום הקנייה – בדרך כלל ישנן חנויות שמתמחות בטבעות אירוסין. הן יודעות את הסגנון המיוחד של הטבעת, ואיך להפוך אותה למיוחדת. כדאי לבחור בחנות שיש לה מספר אפשרויות, וכך תדעו שזו חנות שבהחלט יודעת מה היא עושה ואפשר לסמוך עליה. תוכלו לחפש ברחבי האינטרנט או להתייעץ עם חברים. כדאי לכם לשאול את החברות של בת הזוג אם הן יודעות האם יש חנות שבת הזוג שמה עליה עין, לפעמים זה משתלפ.

משמעות – ההבדל האחרון והחשוב ביותר זו המשמעות. בעוד שטבעת יהלום רגילה היא סתם עוד תכשיט על היד או בקופסת התכשיטים, טבעת האירוסין מסמלת רגע מאד מיוחד בין בני הזוג – הרגע בו הם החליטו להיות ביחד לנצח. זה רגע שמראה על אהבה גדולה מאד ורצון אמיתי לחיים משותפים. אף תכשיט שיירכש לעולם לא יהיה בעל משמעות כל כך גדולה כמו זו (אולי חוץ מטבעת הנישואים).

לכן טבעת האירוסין היא לא סתם עוד תכשיט, אלא תכשיט מיוחד שמסמל המון. אל תקלו ראש בבחירה שלה, השקיעו את מירב מאמצכם כדי להפוך אותה להכי מיוחד.

יהלום ירוק

 

מה היה לנו במאמר?
טבעות
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים