עיצוב תליוני זהב

אחד הדברים המביכים ביותר הוא להגיע לאירוע ולזהות את התכשיט שבחרת לענוד, כשהוא מקשט גם אדם אחר. מקור המבוכה הוא בדרך כלל הרצון שלנו להרגיש ייחודיים. כדי להבטיח שהתליון שלך יהיה ייחודי, בכל מקום שאליו תבחרי ללכת, תוכלי לעצב בעצמך בדיוק את התליון שתמיד רצית, ליהנות מענידתו ולדעת כמעט בביטחון מלא – רק את תענדי אותו.

 

עיצוב אישי של תכשיטים

תכשיט זהב, כמו תליון, יכול להיות יפה בעינייך, אופנתי או מתאים לבגדים שאת לובשת או לצבע העור שלך. תליון יכול להזכיר לך את האדם שממנו קיבלת את התליון או להזכיר לך את היום או את התקופה בה קיבלת אותו. אבל יש עוד משהו מעבר לכך. תכשיט כמו תליון יכול להפוך לדבר הרבה יותר אישי בעזרת עיצוב תליוני זהב בעצמך.

תליון זהב בעיצוב שלך יהיה בצורה הנתונה לבחירתך האישית – תליון עגול, תליון בצורת אותיות או מילים בעברית או בלועזית, תליון מרובע או תליון בצורת לב אחד או מספר לבבות – ישנן צורות רבות שיכולות להיות הבסיס לתליון שלך, לתליון שהינו בעיצובך האישי.

 

איך מעצבים תליוני זהב?

עיצוב תליון זהב בימינו היא פעולה די פשוטה. לרוב אפילו לא צריך לצאת מהבית לצורך העניין: כל אחד יכול לבחור, באתר אינטרנט ייעודי, את סוג התליון שהוא רוצה לעצב, מתוך קטלוג של דוגמאות. לאחר מכן יש לבחור מאפיינים נוספים לתליון כמו שמות לחריטה, צבע הזהב המועדף, גודל הדוגמה ותוספות אפשריות אחרות.

ברוב המקרים, בסיום תהליך העיצוב ניתן לראות תמונה ברורה של התכשיט, שתבהיר בדיוק כיצד ייראה התליון בעיצובך. בכל מקרה ניתן בשלב זה כמובן לשנות כל אחד מהמאפיינים שבחרת, אבל אם התוצאה היא לשביעות רצונך – שאפו,  עיצבת בעצמך תליון זהב.

 

תליונים מעוצבים הם רגשות על שרשרת

עיצוב של תליוני זהב מאפשר, כאמור, לבחור גם מילים, סימנים ותמונות שתרצו שיופיעו על התליון כדי שיהיו אתכם תמיד. תליונים פופולריים מאוד הם בדרך כלל כאלה שמציגים את שמותיהם של בני הזוג, שמות הילדים וכן שמות של קרובי משפחה ואהובים נוספים.

לפעמים בוחרים להוסיף לתליון גם חריטה של תמונה אהובה. בתליונים כאלה אפשר לראות סמל לרגשות אהבה עזים והתליון מאפשר לשאת את העיצוב עמכם בנוחות וביופי, על שרשרת.

 

תליון זהב מעוצב כמתנה, לאחר או לעצמך

תליון זהב מעוצב יכול להיות מתנה נפלאה שמישהו קונה לעצמו, משום שחשוב לו לשאת על לוח לבו תליון מעוצב באופן אישי, את שמותיהם או את תמונתם של האהובים עליו ביותר. תליון זהב יכול גם להיות מתנה נפלאה עבור אם צעירה או עבור סבתא טרייה, זו יכולה להיות מתנה לזוג אוהבים ואפילו תזכורת לאדם אהוב שאיבדנו, ואנחנו מבקשים לשמור את זכרו, גם באופן פיזי, על תליון זהב, בנוסף לשימור זכרו בלב.

תליון זהב

מה היה לנו במאמר?
תליון זהב
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תליוני משפחה
תכשיטים

איך לעצב בעצמכם תכשיט מזהב ויהלומים?

הרבה אנשים ביניהם גברים ונשים אוהבים לענוד תכשיטים מסוגים שונים, מראות מגוונים ועוד. כאשר ניתן למצוא אין סוף של חנויות תכשיטים מסוגים שונים. בין האפשרויות

ביטקוין
תכשיטים

האם ניתן לקנות תכשיטים עם ביטקוין

מבין הרכישות הרבות שאנשים עושים בחייהם, גם תכשיטים הם חלק נכבד מתוך הרשימה, יש אנשים שאף משקיעים ברכישת תכשיטים בעלי ערך גבוה מספר פעמים רב

תכשיטים לאישה
תכשיטים

3 תכשיטים מיוחדים מבית ויקה

ויקה היא חנות תכשיטים אינטרנטית המציעה מגוון תכשיטים מיוחדים ויפים המיוצרים מפימו. במאמר הבא נסביר על הפימו וממה בעצם עשוי, מהם יתרונותיו כתכשיט, וכמובן על