מתנת יום הולדת לבת הזוג – תכשיט אחד או סט משגע?

בת הזוג שלך חוגגת יום הולדת בקרוב? מזל טוב, אנחנו כאן כדי להרגיע אותך. לא משנה אם אתם זוג טרי שיוצא כמה חודשים, או שאתם זוג ותיק שנשוי כמה שנים טובות. אם יש משהו שמשותף לגברים רבים שנמצאים בזוגיות זו החרדה מפני ימי הולדת, יום נישואין או יום האהבה.

אלו ימים שבהם יש ציפיות גבוהות מכיוונה בת הזוג, ולמרות הכוונות הטובות שלך ננחש שלא תמיד אתה מצליח לעמוד בהן. כבר קנית פרחים, לקחת אותה לספא, הזמנת לארוחה במסעדה יוקרתית, היית בסדנת שטח? אנחנו כאן כדי לכוון ולייעץ, ולנסות לפתוח את כיווני המחשבה שלך למתנות נוספות.

אחת המתנות הקלאסיות ביותר שגבר יכול לתת לאישה הוא כמובן תכשיט. זו מתנה שתמיד מתקבלת בברכה. היא יפה ושימושית, לא תופסת הרבה מקום, משדרת יוקרה ובעלת נוכחות. אין כמעט נשים שלא עונדות תכשיטים בכלל, והנקודה החשובה היא למצוא את התכשיט המסוים שיתאים דווקא לבת הזוג שלך. תכשיט זו מתנה ליום הולדת שמעולם לא נס ליחה, כך שגם אם קנית לה תכשיט בעבר, תמיד אפשר להעשיר את האוסף שלה בתכשיטים נוספים.

אז החלטנו על תכשיט? מצוין. ועכשיו עולה שאלה נוספת – האם לקנות לה תכשיט בודד, או דווקא סט? ולפני שאנחנו ממשיכים, נסביר – סט תכשיטים יכול להיות מורכב מעגילים ושרשרת, מצמיד וטבעת, או מכל שילוב אחר של יותר מתכשיט אחד. נמנה פה יתרונות וחסרונות, ונשאיר לך את ההחלטה הסופית.

כשמדברים על סט תכשיטים – כלומר כמה תכשיטים שעונדים יחד, נראה תכשיטים עשויים מחומרים זהים, בצבעים זהים ובעיצוב דומה. סט הוא תמיד מרשים ביותר ובעל נוכחות. אישה שעונדת סט תכשיטים משדרת לעולם יוקרה ועוצמה, וכמובן גם טעם טוב. החיסרון בסט תכשיטים הוא כמובן מחירו הגבוה, וגם העובדה שהוא מאפשר פחות גיוון בלבוש ובבחירה.

מהצד השני, יש לנו בחירה בתכשיט בודד. הבחירה בתכשיט בודד היא קלה יותר, ומתאימה לנשים שלובשות תכשיטים מועטים ולא באופן קבוע. תכשיט בודד גם הוא יכול להיות מרשים, מיוחד ובעל נוכחות, ולבלוט על מי שלובשת אותו דווקא בגלל שאין לו חברים שמתחרים בו. עם זאת, תכשיט בודד גם יכול להיבלע בתוך הבגד, כך שנדרשת מחשבה לפני לבישתו.

לסיכום, קניית תכשיטים כמתנה היא כמעט תמיד ההחלטה הנכונה. תכשיטים לנשים הם מתנה פופולרית, ותסמוך עלינו, זה לא סתם. אם אחרי שקראת את המאמר הזה אתה עדיין מתלבט אם לקנות לה תכשיט בודד או דווקא סט משגע, נמליץ לך לגשת בחשאי לקופסת התכשיטים שלה, ולבדוק מה היא לובשת יותר. ומכאן – תוכל לדבוק בהעדפות הקיימות שלה, או דווקא לבחור לפנק אותה במשהו שיוציא אותה מאזור הנוחות ויאפשר לה להתנסות בחוויות חדשות.

מתנת יום הולדת

מה היה לנו במאמר?
מתנת יום הולדת
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תליוני משפחה
תכשיטים

איך לעצב בעצמכם תכשיט מזהב ויהלומים?

הרבה אנשים ביניהם גברים ונשים אוהבים לענוד תכשיטים מסוגים שונים, מראות מגוונים ועוד. כאשר ניתן למצוא אין סוף של חנויות תכשיטים מסוגים שונים. בין האפשרויות

ביטקוין
תכשיטים

האם ניתן לקנות תכשיטים עם ביטקוין

מבין הרכישות הרבות שאנשים עושים בחייהם, גם תכשיטים הם חלק נכבד מתוך הרשימה, יש אנשים שאף משקיעים ברכישת תכשיטים בעלי ערך גבוה מספר פעמים רב

תכשיטים לאישה
תכשיטים

3 תכשיטים מיוחדים מבית ויקה

ויקה היא חנות תכשיטים אינטרנטית המציעה מגוון תכשיטים מיוחדים ויפים המיוצרים מפימו. במאמר הבא נסביר על הפימו וממה בעצם עשוי, מהם יתרונותיו כתכשיט, וכמובן על

תליון זהב
תכשיטים

עיצוב תליוני זהב

אחד הדברים המביכים ביותר הוא להגיע לאירוע ולזהות את התכשיט שבחרת לענוד, כשהוא מקשט גם אדם אחר. מקור המבוכה הוא בדרך כלל הרצון שלנו להרגיש