את לא יודעת איך להתאים את התכשיטים ללבוש שלך? כדאי שתקראי את זה

תכשיטים יכולים להוסיף ללבוש שלנו כל כך הרבה. הם הפריטים הקטנים שעושים את כל ההבדל! העניין הוא שלא תמיד כזה קל להתאים את התכשיטים לבגדים שלנו. אז, אם את שואלת את עצמך איזה שרשרת לענוד עם החולצה החדשה שלך, איזה עגילים מתאימים לשמלה שלך לאירוע שיש לך הערב – הנה כמה טיפים שיעזרו לך!

 

התאמת הסגנון

התאמת סגנון התכשיט לסגנון הלבוש הוא דבר מאוד חשוב – במיוחד כשאנחנו חדשות בתחום! אנחנו נרצה לשמור על שפה אחידה בין פרטי הלבוש שלנו לתכשיטים שלנו. לדוגמא, אם את מתלבשת בצורה קלאסית, פחות מתאים לענוד תכשיטים שמזכירים את הסגנון הגותי.

יהיה עדיף לענוד תכשיטים אלגנטים אשר מתאימים לסגנון הלבוש שלך. דוגמא נוספת – אם את אוהבת להתלבש בסגנון הבוהו שיק, תכשיטים אשר עשויים מחומרים טבעיים יתאימו מאוד. אז חוק ראשון – שפה אחידה קודם כל!

התאמת הסגנון

גלגל הצבעים

תכירי את גלגל הצבעים. הגלגל המדובר שכל כך מדברים עליו בעולם האופנה. גלגל הצבעים יעזור לך להתאים את צבעים ביניהם, כאשר הוא מורכב משלוש קבוצות צבעים עיקריות.

 

צבעי יסוד

כחול, צהוב ואדום – צבעי היסוד שעליהם הכל בנוי!

 

צבעי משנה

כתום, ירוק וסגול – הם צבעים שיוצרים בעזרת ערבוב של צבעי היסוד.

 

צבעי שלישונים

צבעים אשר נוצרים בעזרת ערבוב של צבע יסוד עם צבע משנה. דוגמא לכך: כחול-ירוק, ירוק-צהוב, כתום אדום

 

התאמה לצבעי הבגדים

עכשיו הגענו ללב העניין. הדבר החשוב באמת. איך משתמשים בגלגל הצבעים להתאמת התכשיטים עם הלבוש שלנו?

 

צבעים מקבילים

אם את רוצה ליצור הרמוניה בלבוש שלך, צבעים מקבילים יעזרו לך מאוד. צבעים מקבילים הם בעצם צבעים שנמצאים צמודים אחד לשני בגלגל הצבעים כמו לדוגמא ורוד ואדום, ירוק וכחול, אדום וחום.

 

צבעים משלימים

בעזרת צבעים משלימים, אנחנו יוצרות קונטרסט בלבוש שלנו. לשם כך, אנחנו נרצה להשתמש בצבעים מנוגדים בגלגל הצבעים. אם לדוגמא את לובשת בגד כחול, תוכלי לענוד תכשיט בצבע הנגדי שלו שהוא אדום/כתום.

 

מה האופי שלך?

חשוב מאוד לזכור שכולנו שונות ולכן גם הבחירות שלנו בלבוש ובתכשיטים משתנה. לדוגמא אם אנחנו שומרות דת ואוהבות אופנה צנועה, רחלי ברית, התכשיטים שלנו ישקפו את מה שאנחנו מאמינות בו. אם אנחנו באופי שלנו עדינות, אנחנו כנראה נעדיף תכשיטים עדינים גם כן. ולהיפך, אם אנחנו אוהבות להעז יותר, ככה זה ישתקף בלבוש ובתכשיטים שלנו. האופי שלנו בסופו של יום הוא הקובע!

 

לסיכום

להתאים את התכשיטים שלנו ללבוש שלנו זו אומנות. אנחנו יכולות להתאים אותם לפי הצבעים וגם לפי הסגנון – אבל מה שקובע בסופו של דבר הוא: למה אנחנו מתחברות יותר. ולכן, תהיו קשובות לעצמכן ותבדקו עם מה הלב שלכן אומר!

תכשיטים לתלבושת שלך

מה היה לנו במאמר?
תכשיטים לתלבושת שלך
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תליוני משפחה
תכשיטים

איך לעצב בעצמכם תכשיט מזהב ויהלומים?

הרבה אנשים ביניהם גברים ונשים אוהבים לענוד תכשיטים מסוגים שונים, מראות מגוונים ועוד. כאשר ניתן למצוא אין סוף של חנויות תכשיטים מסוגים שונים. בין האפשרויות

ביטקוין
תכשיטים

האם ניתן לקנות תכשיטים עם ביטקוין

מבין הרכישות הרבות שאנשים עושים בחייהם, גם תכשיטים הם חלק נכבד מתוך הרשימה, יש אנשים שאף משקיעים ברכישת תכשיטים בעלי ערך גבוה מספר פעמים רב

תכשיטים לאישה
תכשיטים

3 תכשיטים מיוחדים מבית ויקה

ויקה היא חנות תכשיטים אינטרנטית המציעה מגוון תכשיטים מיוחדים ויפים המיוצרים מפימו. במאמר הבא נסביר על הפימו וממה בעצם עשוי, מהם יתרונותיו כתכשיט, וכמובן על

תליון זהב
תכשיטים

עיצוב תליוני זהב

אחד הדברים המביכים ביותר הוא להגיע לאירוע ולזהות את התכשיט שבחרת לענוד, כשהוא מקשט גם אדם אחר. מקור המבוכה הוא בדרך כלל הרצון שלנו להרגיש