אשתך חוגגת יום הולדת? כך תבחר את התכשיט המושלם עבורה

יום ההולדת של האישה הוא אחד האירועים הכי משמחים שיש, אולם יחד איתו מגיע גם הצורך לפנק אותה במתנה מיוחדת לכבוד האירוע. אם החלטתם ללכת תכשיט כנראה עשיתם את הבחירה הנכונה כיון שאין מתנה שיותר תשמח את האישה מהתכשיט הזה, אולם המחיר שלו דורש מכם לבצע מספר פעולות שיעזרו לכם להביא לאישה את התכשיט הנכון ליום ההולדת. 

 

איפה קונים את התכשיט

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להחליט היכן לקנות את התכשיט. תכשיט הוא לא דבר זול, ואם אתם משקיעים סכום כסף גבוה עליכם לוודא שלהשקעה שלכם תהיה תמורה. טיארה תכשיטים היא חנות תכשיטים הממוקמת במגדל ספיר בבורסה ברמת גן והיא בדיוק המקום שבו תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטים לאישה שלכם.

המקום גם מגובה בתעודות גמולוגיות לתכשיטים שלו, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמחיר ששילמתם עבור המוצר הוא באמת המחיר שלו. המטרה של התעודות הללו היא להעניק לתכשיטים, בעיקר כאלו שיש בהם יהלומים אישור בלתי תלוי על איכות התכשיט.

איפה קונים את התכשיט

סוג התכשיט

עוד פרמטר שיש לבחון הוא סוג התכשיט. התכשיטים המרכזיים הם עגילים, שרשרת, צמיד, טבעת, נזם ויש גם מי שמכלילים את השעון בתור תכשיט. לכל אחד מהתכשיטים הללו יש את היתרונות שלו, והבחירה בהם צריכה להיעשות לפי הטעם של האישה. יש נשים שלא אוהבות צמידים למשל, ולכן לפני שאתם קונים לאישה שלכם מתנה בדקו מה סוג התכשיט שהיא הייתה רוצה לקבל.

 

תקציב

מבין כל המתנות שהייתם יכולים לקנות לאישה לכבוד יום ההולדת תכשיט היא מתנה יחסית יקרה, ולכן כדאי לכם להחליט מראש מה התקציב שאתם רוצים להשקיע. ככל שהתקציב שלכם יהיה גבוה יותר, כך מגוון האפשרויות יהיה רחב יותר, אולם כיום גם במחירים סבירים בהחלט ניתן למצוא תכשיטים שיעשו את העבודה.

תקציב

מה הטעם של האישה

הדבר האחרון ואולי המורכב מכולם הוא לנסות לקלוע לטעם של האישה. תכשיט הוא לא פריט שעומד בפני עצמו אלא כזה שמהווה חלק מרכזי בהופעה שלה. לאור זאת, התכשיט צריך להיות כזה שהולם את ההופעה שהאישה שלכם אוהבת.

בתור גברים, לא תמיד יש לנו את העין לראות מה בדיוק סוג התכשיט שעונה על הצרכים שלה. במקרה הצורך תמיד כדאי להתייעץ עם מישהי שקרובה לאישה כדי שלא תשקיעו את הכסף שלכם בתכשיט שלא באמת יתאים לה.

 

לסיכום

בחירה של תכשיט לכבוד יום ההולדת של האישה צריכה להיעשות רק לאחר בחינה של מספר פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא כמובן סוג התכשיט שאתם קונים והחלטה על התקציב שאתם רוצים להשקיע בו. בנוסף, עליכם לבדוק שהתכשיט נקנה במקום מהימן ואם מדובר על תכשיט עם יהלום רצוי שתהיה לו גם תעודה גמולוגית. אחרי זה רק נותר לכם לקלוע לטעם של האישה.

אשתך חוגגת יום הולדת כך תבחר את התכשיט המושלם עבורה

מה היה לנו במאמר?
אשתך חוגגת יום הולדת כך תבחר את התכשיט המושלם עבורה
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תליוני משפחה
תכשיטים

איך לעצב בעצמכם תכשיט מזהב ויהלומים?

הרבה אנשים ביניהם גברים ונשים אוהבים לענוד תכשיטים מסוגים שונים, מראות מגוונים ועוד. כאשר ניתן למצוא אין סוף של חנויות תכשיטים מסוגים שונים. בין האפשרויות

ביטקוין
תכשיטים

האם ניתן לקנות תכשיטים עם ביטקוין

מבין הרכישות הרבות שאנשים עושים בחייהם, גם תכשיטים הם חלק נכבד מתוך הרשימה, יש אנשים שאף משקיעים ברכישת תכשיטים בעלי ערך גבוה מספר פעמים רב

תכשיטים לאישה
תכשיטים

3 תכשיטים מיוחדים מבית ויקה

ויקה היא חנות תכשיטים אינטרנטית המציעה מגוון תכשיטים מיוחדים ויפים המיוצרים מפימו. במאמר הבא נסביר על הפימו וממה בעצם עשוי, מהם יתרונותיו כתכשיט, וכמובן על

תליון זהב
תכשיטים

עיצוב תליוני זהב

אחד הדברים המביכים ביותר הוא להגיע לאירוע ולזהות את התכשיט שבחרת לענוד, כשהוא מקשט גם אדם אחר. מקור המבוכה הוא בדרך כלל הרצון שלנו להרגיש