ירשת תכשיטים מאמא שלך – האם חצי שייך לגרוש

ירושה בהליך גירושין היא מורכבת. מצד אחד יכולה לצוץ טענה כי היתה נכונות מצד בן הזוג לחלוק את הירושה יחד, מצד שני, כעת במצב הנוכחי, לא נראה כי יש לו רצון כזה… חשוב לזכור כי אין כאן מענה לייעוץ משפטי. אם אתם עומדים בפני שאלה כזו, כדאי שלא תהססו לפנות אל עו"ד מומחה לענייני משפחה לקבלת מענה מדויק לכם.

 

איך מחלקים ירושה בהליך גירושין?

קיבלת תכשיטים מאמא שלך, התכשיטים הם אומנם יקרי ערך מבחינה פיננסית, אך עבורך הם בעלי ערך רגשי ובעד כל הון שבעולם לא תרצי לחלוק אותם עם הגרוש שלך. במקרה כזה כדאי להפריד בין זוגות שנישאו לפני 1974 לכאלו שאחרי.

 

חזקת השיתוף – לפני 1974

אם נישאתם לפני שחוק יחסי הממון נכנס לתוקף, החוק לא חל עליכם וכך את כל הרכוש שצברתם יחד, תצטרכו לחלוק ביניכם. ירושה שאחד מכם קיבל, תמשיך להישאר בבעלותו.

 

חוק יחסי ממון – מ-1974

מי שנישא לאחר כניסת חוק יחסי ממון לתוקף, יצטרך לחלק את הממון המשותף בצורה מאוזנת ושווה. חשוב לציין כי גם כאן תהיה החרגה על ממון שהתקבל בירושה לאחד מבני הזוג. במקרה כזה הממון נחשב כאישי והוא נשאר בבעלות היורש גם לאחר הגירושין.

הליך גירושין מחייב ליווי מקצועי

ירושה בהליך גירושין היא רק קצה  הקרחון של הסוגיות העלולות לצוץ בהליך גירושין. אם אתם רוצים לצלוח את תקופת הגירושין בצורה יעילה ונכונה, כדאי שתפנו לקבלת ליווי מקצועי משפטי של עורך דין לענייני משפחה.

הליך גירושין מחייב ליווי מקצועי

איך בוחרים עורך דין להליך גירושין?

בחירת עורך דין להליכי גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך. אז מה חשוב לבדוק?

  • בדקו מהם הצרכים שלכם – מהן הסוגיות הספציפיות בהן אתם זקוקים לסיוע בגירושין שלכם, כגון משמורת ילדים, מזונות בני זוג או חלוקת רכוש.
  • חפשו המלצות – בקשו המלצות ממכרים שעברו גירושים. תוכלו להיעזר בביקורות גוגל כדי להתרשם מהיצע עורכי הדין המתמחים בדיני משפחה או גירושין באזור שלכם.
  • אל תוותרו על מומחיות וניסיון – חפשו דווקא עו"ד בעל התמחות בדיני משפחה וניסיון בטיפול בתיקי גירושין.
  • שירות ואדיבות – אתם לא רוצים להרגיש שעושים לכם טובה כשמטפלים בתיק הגירושין שלכם… במהלך הייעוץ התרשמו מהשירות הניתן על מנת להבטיח תקשורת יעילה וברורה.
  • מחיר – חשוב לבדוק את מבנה שכר הטרחה של עורך הדין, לרבות תעריפים לשעה, שכר טרחה ועלויות נוספות.

 

בחירת עורך הדין המתאים כרוכה במחקר יסודי, התייעצויות אישיות ובחינה הן של כישורים מקצועיים והן בהתאמה אישית. אל תוותרו על עו"ד מומחה כשאתם מתמודדים עם תביעת גירושין. ולא משנה מה מצב התביעה. כשיש מישהו מקצועי שעומד לימינכם, הכל נראה אחרת. שיהיה עם המון הצלחה!

מה היה לנו במאמר?
ירשת תכשיטים מאמא שלך - האם חצי שייך לגרוש
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תליוני משפחה
תכשיטים

איך לעצב בעצמכם תכשיט מזהב ויהלומים?

הרבה אנשים ביניהם גברים ונשים אוהבים לענוד תכשיטים מסוגים שונים, מראות מגוונים ועוד. כאשר ניתן למצוא אין סוף של חנויות תכשיטים מסוגים שונים. בין האפשרויות

ביטקוין
תכשיטים

האם ניתן לקנות תכשיטים עם ביטקוין

מבין הרכישות הרבות שאנשים עושים בחייהם, גם תכשיטים הם חלק נכבד מתוך הרשימה, יש אנשים שאף משקיעים ברכישת תכשיטים בעלי ערך גבוה מספר פעמים רב

תכשיטים לאישה
תכשיטים

3 תכשיטים מיוחדים מבית ויקה

ויקה היא חנות תכשיטים אינטרנטית המציעה מגוון תכשיטים מיוחדים ויפים המיוצרים מפימו. במאמר הבא נסביר על הפימו וממה בעצם עשוי, מהם יתרונותיו כתכשיט, וכמובן על

תליון זהב
תכשיטים

עיצוב תליוני זהב

אחד הדברים המביכים ביותר הוא להגיע לאירוע ולזהות את התכשיט שבחרת לענוד, כשהוא מקשט גם אדם אחר. מקור המבוכה הוא בדרך כלל הרצון שלנו להרגיש