עשה ואל תעשה עם אביזרי אופנה

אביזרי אופנה הם חלק חיוני בכל תלבושת, והם יכולים להוסיף נופך של סגנון ואישיות למראה שלך. עם זאת, אביזרים יכול להיות מסובך, וקל להגזים או לעשות טעויות. במדריך זה, נחקור את העשה ואל תעשה של אביזרי אופנה כדי לעזור לך להעלות את משחק הסגנון שלך.

 

עשה: בחר אביזרים המשלימים את התלבושת שלך

בעת בחירת אביזרים, חיוני לבחור פריטים המשלימים את התלבושת שלך במקום להתחרות בו. אם את לובשת בגד נועז או מעוצב, בחרי באביזרים פשוטים ומאופקים. מצד שני, אם את לובשת בגד פשוט, בחרי באביזרים שמוסיפים פופ של צבע או מרקם.

המלתחה של דורון היא דוגמה מצוינת לאיך לבחור אביזרים המשלימים את התלבושת שלך. דורון, בלוגרית אופנה, מרבה ללבוש יצירות סטייטמנט כמו משקפי שמש גדולות מדי ושרשראות שמנמנות. עם זאת, היא מאזנת את האביזרים הנועזים הללו עם תלבושות פשוטות ואלגנטיות, כמו חולצת טריקו לבנה וג'ינס.

ארון הבגדים של דורון

אל תעשה: הגזימו

אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים בעת שימוש באביזרים היא להגזים. יותר מדי אביזרים יכולים לגרום לבגד שלך להיראות עמוס וסוחף. במקום זאת, בחר כמה חלקי מפתח שמוסיפים עניין לתלבושת שלך מבלי להכריע אותו.

כשאתה מחליט כמה אביזרים ללבוש, התחשב באירוע ובסגנון האישי שלך. אם את הולכת לאירוע רשמי, בחרי תכשיט אחד או שניים, כגון שרשרת נועזת או זוג עגילי נברשת. אם את הולכת על מראה קז'ואל, בחרי באביזרים פשוטים ומאופקים, כמו צמיד עדין או זוג עגילים צמודים.

 

עשה: ערבב והתאם

ערבוב והתאמה של אביזרים שונים יכולים להוסיף טאץ' ייחודי ואישי לאאוטפיט שלך. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון. בעת ערבוב והתאמה של אביזרים, שקול את הצבעים, המרקמים והסגנונות של הפריטים שאתה משלב.

דרך מצוינת לערבב ולהתאים אביזרים היא על ידי בחירת חלקים שחולקים נושא או צבע משותפים. למשל, אם את לובשת שמלה פרחונית, תוכלי לשלב אותה עם כובע קש וזוג אספדריל למראה קייצי ומגובש.

 

אל תלבש אביזרים לא תואמים

בעוד ערבוב והתאמה של אביזרים יכול להיות כיף, לבישת אביזרים לא תואמים יכולה לגרום לבגד שלך להיראות מרושל ולא מתואם. בעת בחירת אביזרים, שקול את המראה הכללי שאתה מנסה להשיג ובחר חלקים שעובדים היטב יחד.

אם אינך בטוח אילו אביזרים ללבוש, היצמד לפריטים התואמים את הצבע והסגנון של התלבושת שלך. למשל, אם את לובשת שמלה שחורה, בחרי באקססוריז שהם גם שחורים או כסופים למראה מגובש ומצוחצח.

אביזרים

עשה: השקיעו באיכות

השקעה באביזרים איכותיים היא חיונית אם אתה רוצה שהם יחזיקו מעמד ויראו טוב. למרות שזה עשוי להיות מפתה לקנות אביזרים זולים, הם עשויים שלא להחזיק מעמד לאורך זמן ויכולים להיראות זולים ודביקים.

כאשר משקיעים באביזרים, קחו בחשבון את החומר, האומנות והעמידות של היצירה. בחרו חלקים העשויים מחומרים איכותיים, כגון עור, זהב או כסף סטרלינג, וחפשו פריטים עשויים היטב ומעוצבים להחזיק מעמד.

 

אל תעשה: עקוב אחר טרנדים בצורה עיוורת

אמנם כיף להתנסות בטרנדים חדשים, אבל לעקוב אחריהם באופן עיוור יכול להיות אסון אופנתי. טרנדים באים והולכים, ומה שעשוי להיות פופולרי בעונה אחת עשוי להיות מיושן בעונה הבאה. +

כאשר משלבים טרנדים באביזרים שלך, שקול את הסגנון האישי שלך וכיצד הטרנד משתלב במראה הכללי שלך. בחרי טרנדים המשלימים את הסגנון והאישיות שלך במקום לנסות להשתלב בטרנד שלא מתאים לך.

 

לסיכום

אביזרי אופנה הם דרך מצוינת להוסיף עניין ואישיות לתלבושת שלך. עם זאת, חיוני לבחור אביזרים המשלימים את התלבושת שלך ולהימנע מהגזמה או ללבוש חלקים לא תואמים. ערבבו ותאמו אביזרים שונים ליצירת מראה ייחודי ואישי, אך השקיעו בפריטים איכותיים שיחזיקו מעמד.

ולסיום, אל תעקבו אחר טרנדים בצורה עיוורת, אלא בחרו טרנדים המשלימים את הסגנון האישי שלך. עם הוראות עשה ואל תעשה אלה, אתה יכול להעלות את משחק האביזרים שלך וליצור תלבושות מסוגננות ומגובשות המשקפות את האישיות והטעם שלך.

אביזרים

מה היה לנו במאמר?
אביזרים
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

אילו מתכות לא מחלידות
כללי

רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר

ביטוח הובלה
כללי

ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר