רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר על תהליך החלודה של מתכות, אילו מתכות לא מחלידות וכמובן איך תשמרו על התכשיט שלכם. אנחנו מקווים שהמידע שאספנו כאן עבורכם ישמש אתכם, בואו נתחיל בחלודה על מתכות:

 

חלודה על מתכות

מתכות שלא מחלידות מכונות לפב"מ. הן עמידות מאוד בפני מים, קורוזיה אבל במקומות בהם יש אחוז נמוך של חמצן וכשאין מוביליות אפקטיבית של אוויר באזור המתכת, סופה בסופו של דבר להחליד. 

 

אילו מתכות לא מחלידות?

מוצרים שעשויים פלסטיק, קרמיקה וזכוכית אלו מוצרים שידוע שאינם מחלידים אך מה לגבי מתכות? אילו מתכות אני יכול להיות סבור שלא יחלידו?

רוב המתכות שתקנו בשוק הרחב התכשיטים שתקנו, בהינתן והתכשיטים הם אמתיים ועשויים מהחומר שהמוכר טוען שממנו התכשיט עשוי. זהב וכסף אתם יכולים לנשום לרווחה לא מחלידים. יחד עם זאת יש להכיר שישנם תכשיטים רבים שעשויים רק מ80% כסף לדוגמא ורמות אחרות מה שעשוי להפוך את התכשיט לפגיע מפני החלדה. זה נכון גם לגבי זהב.

ישנם תכשיטים גם שלא עשויים מכסף או זהוב טהור אלא רק מציפוי, מה שבהחלט עשוי לכם להספיק מבחינת איכות התכשיט אבל יש לשמור על התכשיט היטב. 

נחושת ואלומיניום אם מתכונות נוספות שלא מחלידות אמנם לא נמכרים תכשיטים מהחומרים הללו.

 

איך לשמור על התכשיטים שלכם?

נתחיל בזה שאנחנו ממליצים לכם להימנע משימוש בחומרי ניקוי מה שעשוי בהחלט לפגוע בתכשיט שלכם. מומלץ לא להתקלח עם התכשיט, לא להיות איתו כשאתם מבשלים או מנקים. תאחסנו אותם במקום בטוח ותעבירו עליהם מטלית יבשה מדי כמה ימים.

לפני שאתם הולכים לישון מומלץ לא לישון עם התכשיט שכן שרשרת לדוגמא יכולה להתעקם ואף להישבר וטבעת יכולה לגרום לנמק באמצע.

אנחנו ממליצים לכם במעמד הקנייה להתייעץ עם המוכר בנוגע למידה ממנו עשוי התכשיט ואיך הוא ממליץ באופן אישי מהניסיון שלו לשמור על התכשיט ממנו אתם קונים.

אנחנו מצפים מכם לעשות מחקר שוק ולבדוק היטב היכן כדי לקנות שתוכלו להיות בטוחים שלא תצטרכו להתעסק באמינות המוכר ולסמוך עליו כשהוא מסייע לכם לקנות תכשיט וממליץ לכם איך לשמור עליו.

אין יותר מדי מה לעשות כשאתם מטפלים בתכשיט שלכם ויותר חשוב להימנע מלפגוע בתכשיט מה שכולל כמו שכבר כתבנו לעיל, לא להתקלח עם התכשיט, לא לנקות עם התכשיט ולא לישון עם התכשיט.

במידה וביצעתם את כל ההנחיות והתכשיט מחליד ככל הנראה שמדובר בתכשיט מזויף. ממליצים לכם לקרוא על איך לזהות בעצמכם אם מדובר בכסף/זהב טהור.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתר של Hadad Pure Silver, תוכלו למצוא שם מגוון של תכשיטים במחירים מעולים וכמובן שכל התכשיטים שם אמתיים לחלוטין, תיכנסו לאתר ותיווכחו בעצמכם!

 

חלודה על מתכות

מה היה לנו במאמר?
אילו מתכות לא מחלידות
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

ביטוח הובלה
כללי

ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר