ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו בדרך כלל שואלים את המוביל הפוטנציאלי היא – האם יש לו פוליסת ביטוח שתגן עלינו במידה ומשהו רע בכל זאת יקרה ויגרם נזק לרכושנו. בואו ננסה להבין האם לכל מוביל יש ביטוח, איזה ביטוח וכיצד הוא באמת מגן עלינו.

 

רכוש במעבר

פוליסת הביטוח שאותה עינכם מבקשות לראות היא – פוליסת רכוש במעבר. פוליסה זו עוסקת בביטוח תכולת המשאית של חברת ההובלות ולא מתייחסת לביטוח המשאית עצמה.

 

מה צריכה לכלול פוליסת ביטוח רכוש במעבר

פוליסת רכוש במעבר צריכה לכלול מספר מרכיבים חשובים והם – 

  • גובה הפוליסה חייב להיות מעל 100 אלף שקלים.
  • כיסוי נזקים בטעינה ופריקה. 
  • שם של חברת ביטוח גדולה ומוכרת.
  • יש לוודא שפרטי המשאית המבוטחת תואמים למשאית שהגיע להובלה שלכם.
  • השתתפות עצמית של לא יותר מעשרת אלפים שקלים.

 

ביטוח משאית ההובלה

חשוב מאוד שתהיה פוליסת ביטוח נפרדת למשאית שמבצעת את ההובלה אבל, שימו לב – פוליסה זאת חשובה כדי למנוע אי נעימויות אך ככלל, אין בפוליסה זו להבטיח את רכושכם בשום צורה. ישנם מובילים שמנפנפים בפוליסת הביטוח של המשאית כאשר הם נדרשים להראות את הביטוח להובלה, אל תפלו בפח וודאו שמראים לכם את הפוליסה הנכונה – רכוש במעבר. 

 

החדשות הרעות הן – הכל פייק ניוז

לאחר שהסברתי מה צריך להיות וכמה חשוב לבדוק זאת ואכן חשוב אומר לצערי שהכל לא באמת רלוונטי. רוצה לומר, אם חס וחלילה קרה משהו לתכולה שלכם ולא משנה באיזה שלב של ההובלה אתם לא באמת תקבלו פיצוי הולם לכך. הפוליסות האלה מחייבות השתתפות עצמית גבוהה של עשרת אלפים שקלים ולכן, במקרה הטוב יציע המוביל לתקן בעצמו את מה שדורש תיקון ובמקרה הרע, לא תפוצו בשום צורה. כמו תמיד הדבר שהכי חשוב לבדוק מראש זה מי האדם שאתו אתם עומדים לשתף פעולה וכמה אתם מתרשמים שניתן לסמוך עליו. 

 

לכו על בטוח

אז איך בכל זאת ניתן לנהל את פרויקט ההובלה שלכם מבלי לקחת סיכונים מיותרים? ראשית, למרות הזילות שעשיתי לעניין פוליסת הביטוח אני בכל זאת ממליץ לוודא שביטוח רכוש במעבר אכן קיים למוביל ובמקביל שקיים ביטוח מלא למשאית אתה תתבצע ההובלה. אחרי שעשיתם וי על הדברים הללו אל תוותרו למוביל ותזמינו אותו לפגישת הכרות על כוס קפה אצלכם בבית, תציפו את האיש בשאלות ותנו לו את ההרגשה שאתם רדיקליים בכל הקשור לאופציה של נזקים לרכושכם.

באומרכם זאת הביטו באיש ובחנו את תגובתו, מוביל מנוסה שבטוח בעצמו לא יתרגש מהצהרתכם. אם אתם מזהים חוסר שקט אצל הבחור בדיוק ברגע הזה, כנראה שהוא לא האיש הנכון עבורכם. רוצים להצליח https://www.sopick.co.il

ביטוח הובלה

מה היה לנו במאמר?
ביטוח הובלה
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

אילו מתכות לא מחלידות
כללי

רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר