כמה עולים בממוצע עצי חיים מכסף?

סביר להניח שראיתם כמה עצי חיים בעת הביקורים שלכם בבתי כנסת שונים. שכן, בכל בית כנסת יש עץ חיים איכותי מכסף שמעטר את ספר התורה במקום. יצאנו לבדוק מה הם המחירים של עצי חיים מסוג זה, כדי שנוכל להציג בפני כל דורש את טווח המחירים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה הן העלויות, רגע לפני שתצאו לבחור את עץ הכסף המתאים לספר הקדושה שלכם.

 

מה זה בכלל אומר עץ חיים מכסף?

אם הגעתם לפה לאחר ששמעתם על עץ החיים, אך טרם ראיתם אותו במו עיניכם, כדאי שתקראו את הפסקה הנוכחית. שכן, נסביר לכם כעת בקצרה שמדובר במוצר נלווה לספר התורה. מוצר שמאפשר להפוך את ספר התורה לבעל פאר רב. נציין בהזדמנות זו כי מלבד לעץ החיים, נהוג לקנות מוצרים נוספים, למשל:

  • כיסוי בד מעוצב לספר התורה
  • כתרי זהב עם אבנים טובות ועוד

כמה עולים בממוצע עצי חיים מכסף?

העלויות של עץ החיים מכסף משתנות בהתאם לקריטריונים

כעת נוכל לשתף אתכם כי שוחחנו עם כמה גורמים מקצועיים שאפשרו לנו להבין כי העלויות של עצי הכסף משתנות ממקרה אחד לאחר. מי שירכשו למשל עצי חיים קטנים צפויים לשלם כמה אלפי שקלים, בעוד אחרים, שיבחרו לרכוש דווקא עץ כסף גדול, יצטרכו לשלם סכום גבוה יותר. מדובר לעיתים ב – 10,000 ₪ ואף יותר.

 

הטיפ שלנו – אל תתמקדו במחיר

מי שמחפשים אחר עצי חיים מכסף לספר התורה שלהם, צריכים לשים את הכסף בצד ולהתמקד באיכות. שכן, זהו הקריטריון החשוב ביותר שקובע בסופו של דבר. אתם בטח מכירים את המשפט המוכר שאומר שמי שמשלם בזול, צפוי בסופו של דבר לשלם ביוקר. רכישה של עץ החיים בסכום נמוך מאוד עלולה להוביל אתכם לגילויים שעדיף להימנע מהם.

למשל, אתם צפויים להבין בסופו של דבר שעץ החיים הנבחר אינו עשוי כלל מכסף אמיתי, אלא ממתכת כלשהי שמצופה בכסף. מדובר במצב שראוי להימנע ממנו. שכן, נהוג לרכוש מוצרי כסף איכותיים לקישוט של בית הכנסת ולא אביזרים פשוטים וזולים.

כמה עולים בממוצע עצי חיים מכסף?

תכירו את סוגי העצים הנבחרים

בקרוב אתם צפויים לצאת ולבדוק את עצי הכסף האיכותיים שקיימים כיום בשוק. רגע לפני שתעשו זאת, עליכם להכיר את העצים המומלצים ביותר. עץ חיים מכסף טהור עם כתר זהב יהלום הוא הדגם הנבחר שתפס את עינינו. בחרנו להרחיב אודותיו בקצרה, משום שראינו אותו בבית הכנסת שבו אנו מתפללים והבנו שמדובר בדגם מיוחד במינו שהופך כל ספר תורה פשוט למרהיב.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שמחיריהם של עצי חיים מכסף משתנים מדגם אחד לאחר. כך שכעת, נותר לכם רק לבחור בדגם איכותי במיוחד בסכום סביר ולא זול מידי, שישמש את בית הכנסת לשנים ארוכות. נאחל לכם שתבחרו את עץ החיים המתאים ביותר ושתהיה בחירה קלה.

כמה עולים בממוצע עצי חיים מכסף?

מה היה לנו במאמר?
כמה עולים בממוצע עצי חיים מכסף?
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

אילו מתכות לא מחלידות
כללי

רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר

ביטוח הובלה
כללי

ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר