מה היתרונות בסוכך למרפסת?

בעבר הרחוק מרפסת שמש בדירה הייתה מותרות שרק מעטים יכלו ליהנות מהם. בעשרים השנים האחרונות, אין כמעט דירה שאין לה מרפסת שמש בגודל כזה או אחר, והדבר הפך נחלתם של הרבה מאוד אנשים. מרפסת שמש היא דבר נפלא מכיוון שהיא מאפשרת לכם, גם כשאתם בבית שלכם, לתקשר עם הסביבה, לנשום אוויר וליהנות משמש בריאה ואווירה נעימה.

אולם, ישנן שעות בהן השמש עלולה להיות חזקה מידי ופחות נעימה, לסנוור ולחמם מאוד את פנים הדירה ולכן, מומלץ להתקין סוכך במרפסת.

 

על מה יש לסוכך?

המרפסת שלכם היא מרחב פתוח המושפע מאוד מתנאי מזג האוויר בכל רגע ורגע, מלכלוך שמשאירים לכם במפתיע בעלי כנף ומאבק שמגיע מהרחוב. כדי שכל אלה לא יפריעו לכם בזמן שאתם מעוניינים לשבת במרפסת לנשום אוויר, או בכדי שלא תחששו להשאיר את דלת המרפסת פתוחה גם כשאתם אינכם נמצאים בה, מומלץ לבנות סוכך למרפסת שיגן עליכם מפני כל הדברים שהוזכרו כאן.

קיימים כיום סוגים רבים ומגוונים של סוככים למרפסות והדבר יאפשר לכם למצא את הסככה המתאימה לכם ביותר, במחיר שתוכלו לעמוד בו.

סוכך למרפסת

פרגולה משולבת עץ ואלומיניום

ברף העליון של הסככות ניתן למצא את הפרגולות לסוגיהן ואולי מעל כולן, הפרגולה שמורכבת מעץ ואלומיניום. שילוב שני החומרים מייצר מראה מהודר במיוחד לפרגולה והוא גם הופך אותה ליעילה ומגנה עד מאוד. האלומיניום הנו חומר חזק מאוד והוא משמש כשלד לפרגולה הזאת, ההצללה של הפרגולה המשולבת ברמה גבוהה מאוד, המראה שלה טבעי והיא מאפשרת רק לקרני שמש בודדות ונעימות לחדור מבעדה. על תריסי העץ מניחים גגון פלסטי המגן מפני גשמים ורוחות.

 

סוכך מסך נופל

אחד הפתרונות הטובים ביותר לקירוי מרפסת דירה הוא סוכך מסך נופל. הסוכך מתאים למרפסת דירה בעלת תקרה והוא מגן מפני רטיבות, קרני שמש מרובות וחזקות ומפני רוחות חזקות. יתרון גדול של סוכך המסך הוא בכך שהתקנתו איננה דורשת אישורי בנייה כמו בבניית פרגולה. כל מה שצריך הוא, להזמין אנשי מקצוע שיבצעו את ההתקנה של הסוכך, שנפתח ונסגר בקלות רבה ומהווה פתרון מושלם לסגירת המרפסת.

סוכך למרפסת

מדף רחב של מוצרים

כפי שצוין קודם לכן, קיימים פתרונות רבים ומגוונים לסוככים המתאימים למרפסות של דירות ובתים פרטיים. קצרה היריעה מלפרט על כולם אולם, כדאי אולי בכל זאת לציין מספר פתרונות נוספים, מכיוון שאחרי הכל מדובר בדבר חשוב המשפר מאוד את איכות החיים בבית. לפיכך, סוגים נוספים של סוככים הם:

  • סוככי זרועות   ממונעים או מופעלים על ידי מנואלה, עשויים מבדים מיוחדים ועמידים למשקעים.
  • סוככי קסטה יוצאים מתוך קסטה המותקנת מעל דלתות המרפסת, ונפרסים לסכך גדול המספק הצללה מעולה.
  • סוכך מסילות – חזק ועמיד, בעל מערכת קפיצים מתקדמת המותחת את הבד ושומרת עליו במצב של מתיחה קבועה. הסוכך מותקן על גבי קונסטרוקציה מותאמת ומספק רמת הצללה גבוהה מאוד. הבד המתוח מונע לאורך מסילות המותקנות לצדיו של הסוכך. הסוכך יכול להסגר לתוך הקסטה המיוחדת.

סוכך למרפסת

מה היה לנו במאמר?
סוכך למרפסת
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

אילו מתכות לא מחלידות
כללי

רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר

ביטוח הובלה
כללי

ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר