למי אפשר למכור זהב?

כל אחד מאתנו מצא את עצמו תוהה לא פעם לגבי מכירה של זהב. שכן, לרבים מאתנו יש תכשיטים מזהב שמסיבה מסוימת, אנו בוחרים שלא להשתמש בהם יותר. מקרה שאירע לפני כמה ימים למכר שלנו שניסה למכור זהב ללא הצלחה, גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק למי אפשר למכור זהב ללא בעיה. אם אתם נמצאים במצב זהה, כדאי שתישארו אתנו ותגלו למי אפשר למכור את הזהב שברשותכם.

 

יש לכם זהב שאתם רוצים למכור? הנה אפשרות מספר 1  – מכירה למכרים וחברים

קוראים יקרים, אם יש ברשותכם זהב ואינכם יודעים למי למכור אותו, כדאי שתתחילו לבדוק את מעגל הקרובים שלכם. שכן, אתם עשויים לגלות שקרוב משפחה שלכם או חבר מחפש לקנות זהב מסיבה כזו או אחרת. ההמלצה שלנו היא למכור לאדם שאתם מכירים היטב ויודעים שיש לו את היכולת הכלכלית לבצע את התשלום. אם מדובר באדם שאינו עומד בהתחייבויות שלו או שאין ברשותו מספיק כסף, עדיף שתימנעו מבחירה באפשרות זו ותעברו אל האפשרות הבאה.

למכור זהב

יש לכם זהב שאתם רוצים למכור? הנה אפשרות מספר 2 – מכירה לחברה הישראלית למדליות ומטבעות

אם אתם מעדיפים שלא לערבב משפחה וחברים עם כסף (או זהב), אתם יכולים לבחור באפשרות ה – 2. מדובר כמובן באפשרות לבצע מכירת זהב לחברה הישראלית למדליות ולמטבעות. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על החברה (כמונו, שכן, הגענו אליה ממש במקרה לאחר שערכנו חיפוש מקיף ברשת), אתם יכולים לפנות אל נציג מטעמה ולבדוק את האפשרות הזו. יש כמה דרכים ליצור קשר עם החברה, הנה הן:

  • באמצעות שליחת מייל
  • באמצעות שיחה טלפונית
  • באמצעות פנייה דרך האתר

 

יש לכם זהב שאתם רוצים למכור? הנה אפשרות מספר 3 – מכירה לחנות שמתמחה בזהב

אם יש לכם זהב שאתם רוצים למכור ומסיבה מסוימת 2 האפשרויות שצוינו לעיל לא מתאימות לכם, תמיד אפשר לפנות אל חנות שמתמחה בזהב. יש המון חנויות שכאלה, מן הסתם חלפתם על פניהן מבלי לשים לב. צאו לסיבוב בעיר המגורים שלכם ותגלו שיש לא מעט חנויות מסביבכם שישמחו לקנות מכם את הזהב.

למכור זהב

מתלבטים? יש לכם עם מי להתייעץ

אם אתם מתלבטים בין האופציות שצוינו בפניכם לעיל, אל דאגה. יש הרבה פורומים וקבוצות פייסבוק עם מומחים בתחום הזהב. שם ישמחו לתת לכם ייעוץ מקצועי ולהקל עליכם בבחירה של הפלטפורמה המתאימה עבורכם ביותר. אנו ממליצים לבחון היטב את הפלטפורמה הנבחרת רגע לפני הפנייה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו הצעה אמינה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למי אפשר למכור זהב. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה עבורכם ביותר. נאחל לכם שתבחרו את האפשרות הנכונה ביותר.

למכור זהב

מה היה לנו במאמר?
למכור זהב
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

אילו מתכות לא מחלידות
כללי

רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר

ביטוח הובלה
כללי

ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר