טבעות איכותיות לגבר

עם העלייה בביקוש לתכשיטים לגברים, איתם גם עלה הביקוש לטבעות בשבילם. בין אם מדובר בטבעות לצורך קישוט או טבעות אירוסין, תמיד צריך לשים לב שמדובר במוצר ברמה גבוהה שישרת אותם נאמנה למשך שנים רבות. בשביל להבטיח שהמוצר אכן איכותי, חשוב לשים דגש על מספר גורמים מסוימים כאשר בוחרים אותו. הנה כמה טיפים למציאת טבעות איכותיות לגבר.

 

איפה מוצאים?

השלב הראשון במציאת טבעת איכותית הוא הזמנה מאתר איכותי. לא חסרים היום יצרני תכשיטים שלא באמת יודעים מה הם עושים, וקנייה מהם תוביל לקבלת מוצר ירוד שלא יאהבו. בשביל זה יש ספקי תכשיטים ייעודיים לגברים כמו תכשיטי טוקיו. הזמנה מהם מבטיחה השגה של טבעות לגברים ברמת גימור גבוהה ביותר, שתגרום לגבר ליהנות ללכת ולהשוויץ בתכשיט החדש שלו.

 

סוג החומר

בהיבט בחירת הטבעת, יש חשיבות גדולה לסוג החומר ממנו היא עשויה. לרוב מדובר בטבעות המצופות במתכות כמו זהב, זהב לבן, זהב אדום כסף ועוד. אלה מתכות עמידות שצבען מבטיח רמה גבוהה של אלגנטיות שתגרום לגבר שיענוד אותן להקרין. מומלץ להימנע מטבעות מחומרים אקזוטיים כגון עץ, גומי, קובלט, טיטניום, וכדומה. כנראה שחומרים אלה לא יגרמו לגבר לרצות ללכת איתה.

 

גודל

התאמה לגודל האצבע של הגבר גם קריטית במידה רבה. לרוב מומלץ לבחור רוחב של 4 עד 5 מ"מ. אך כדאי גם מראש לנסות להבין מה המידה המתאימה ביותר. לרוב לא מספיק להסתמך על ממוצע כללי של האוכלוסייה מכיוון שטווח הגדלים הוא רחב ביותר ומשתנה מגבר לגבר. הכי טוב לבחור גודל שהוא קצת יותר רחב מהאצבע כדי שגם אם תתאים היא תשב בצורה נוחה עליה ולא תציק לגבר.

 

טקסטורה

המרקם החיצוני של הטבעת משפיע מאוד על נוחות הענידה שלה. יש מגוון אפשרויות לטבעות שונות שאפשר לקנות. קיימות טבעות בעלות מרקם יותר מחוספס שאמנם מעניקות מראה מאוד ייחודי, אך בו זמנית עלולות להיות לא נוחות ומציקות על האצבע. לרוב הכי כדאי לבחור טקסטורה מלוטשת וחלקה שמבטיחה שלא יהיה חוסר נוחות גם אחרי שנים של ענידה ממושכת.

 

סגנון

סגנונות באים והולכים לפי תקופות ואופנות, אך הטבעת נשארת זהה. במיוחד כאשר מדובר בטבעת נישואין, מומלץ ללכת על מראה שיכול להיות מתאים בכל תקופה בעתיד. טבעות חלקות ומלוטשות הן לרוב הבחירה האידיאלית, שכן הן תואמות כל תקופה וכל טרנד. עיטורים מוגזמים או צבעים בולטים מדי למשל אולי יתאימו לתקופה של החתונה, אך לא בהכרח יתאימו להמשך החיים.

 

לסיכום

בחירת טבעת אידיאלית ואיכותית לגבר היא משימה שדורשת קצת מחקר מקדים מראש, בזה אין ספק. אך בזכות הטיפים שהוצגו כאן ודרך בחירה בספקי התכשיטים הנכונים, ניתן להשיג טבעות ברמה גבוהה ביותר שכל גבר ישמח לענוד. אחרי הכול, אנחנו רוצים שהן יישארו עם איתו לכמה שיותר זמן.

 

טבעת יהלום

מה היה לנו במאמר?
טבעות אירוסין
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק