שעון כסף לגבר – אלגנטיות לצד פרקטיות

שעון לגבר חלק בלתי נפרד מהמראה האלגנטי והעסקי, הוא נותן הרבה מעבר לשעה ומהווה סמל סטטוס ברור תוך כדי השלמת כל מראה בצורה הקלאסית ביותר.

היום, שעון הפך לתכשיט שהוא כמעט בייסיק לכל גבר ולכל לוק, לכן חשוב להכיר את סוגי השעונים, כיצד בוחרים שעון איזה צבע יענה לנו על הדרישות לשעון שמעבר

לשעה יספק לנו מראה אלגנטי, אך שיהיה גם פרקטי.

 

סוגי שעונים

ישנם כמה סוגי שעונים פופולריים לגברים, לדוגמה Dress Watch, אלו הם שעונים יוקרתיים, אלגנטיים ומלוטשים שמתאימים לאירועים. הם מעניקים מראה קלאסי, מקצועי ועסקי, והם מתאימים לחליפה או לכל לבוש פורמאלי אחר. שעונים פופולריים לא פחות הם "שעוני טייסים", שעונים עמידים בעלי מראה אלגנטי ונועז עם פיצ'רים מורכבים כמו מדידת גובה, התאמת אזור זמן וכו'. בניגוד לשעונים אלו, הנחשבים יחסית שעונים קלאסיים, שעון אחר שצובר תאוצה הוא השעון החכם, שגם לו דאגו לתת מראה אלגנטי.

 

רצועת מתכת, רצועת עור, רצועת סיליקון או רצועת קנבס

הדבר נתון לשיקול דעתכם, כל אחד והנוחות המתאימה לו, ישנם כאלה שמעדיפים רצועת עור, ישנם כאלו המעדיפים רצועת מתכת ויש כאלו המעדיפים רצועת סיליקון. נתחיל ברצועת עור, רצועה פשוטה וטבעית, הצבעים הפופולריים בהם בדרך כלל היא מגיעה הם חום ושחור, היא מעניקה מראה אלגנטי, אך מנגד לא תופסת כל תשומת לב.

רצועת גומי או סיליקון, מאפיינת לרוב שעונים ספורטיביים, היא נוחה ועמידה למים ולזיעה. בנוסף היא מגיעה בגוון רחב של צבעים מירוק זוהר ועד שחור, ובשל כך היא אינה מהווה אופציה אלגנטית מידי.

סגנון אחר של רצועה, היא רצועת הקנבס, בעלת סגנון צבאי פונקציונאלי ונוח, המתאימה לגברים שמחפשים יעילות, חוזקה וקלילות, תוך כדי יצירת מראה קז'ואלי ולא מחייב.

הסוג האחרון והנפוץ ביותר הוא רצועת המתכת, רצועה זו יכולה להיות מכסף, פלדת אל חלד, זהב וכדומה. רצועה זו משדרת יוקרה, עסקים ואלגנטיות, היא יוצרת מראה חלק ואלגנטי שמתאים למראות מסוגננים.

 

אז למה כסף?

שעון כסף לגבר, במיוחד כאשר הרצועה היא מתכת בצבע כסף, מעניק מראה אלגנטי ואף משלים לוק באירועים, בפגישות או סתם ביומיום. צבע הכסף משדר יוקרה, משום שהוא בולט לעין ומנצנץ במידה הנכונה, לכן הוא מתאים בכל מצב.

 

שעון בעל מראה יוקרתי=שעון פרקטי?

בדרך כלל שאנו מדברים על בגדים או מוצרים פרקטיים, הם לאו דווקא בעלי המראה היוקרתי ביותר. במקרה שלנו, זה לא נכון, שעון בצבע הכסף משתלב עם כל פריט לבוש שתבחרו ואף יכול לשדרג את הלוק, כמובן שישנם סוגים שונים של שעונים שיכולים להתאים יותר או פחות, אך מבחינת הצבע, כסף הוא הצבע המושלם, אלגנטי ופרקטי.

 

שעון יד

מה היה לנו במאמר?
שעון יד
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
רצועה לשעון וואווי ראשית
שעונים

המדריך המלא להחלפת רצועה לשעון

כל אחד מאתנו שקנה שעון במהלך חייו, קיווה כי לא יצטרך לפגוש שוב את השען או החנות שבה קנה את השעון. לכאורה די פשוט: לשמור

שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק

טבעות אירוסין
תכשיטים לגבר

טבעות איכותיות לגבר

עם העלייה בביקוש לתכשיטים לגברים, איתם גם עלה הביקוש לטבעות בשבילם. בין אם מדובר בטבעות לצורך קישוט או טבעות אירוסין, תמיד צריך לשים לב שמדובר