היהלום שבכתר: שמרו על הספה שלכם

הסיוט הגדול ביותר של כל אישה שבדיוק סיימה לסדר את הבית אחרי שעמלה שעות רבות על אותו הניקיון ושפשפה את הספה, הוא לראות כיצד אחד מבני הבית מתיישב לו על הספה בעודו מחזיק ביד מאכל עם סבירות גבוהה שילכלך את הספה. 

אז שנייה לפני שצעקה "תקום מיד מהספה" נשמעת ברחבי הבית, נספר לכם שיש פתרון נהדר לשמור על הספות שלכם מפני ההרס והנזק הפוטנציאליים (ועל הדרך גם לשמור על שלום הבית). רוצים שנגלה לכם מה ניתן לעשות? יש לנו צמד מילים בשבילכם – כיסויים לספות. מה זה? תיכף תגלו.

 

 כל בד והבעיה שלו

בזמן שרכשתם את הספה שלכם, התעמקתם בשאלה איזה בד הכי כדאי מבחינת ספיגת לכלוכים ושמירה על מראה חדיש. אז הלכתם על ספת עור כי חשבתם שזה דוחה כתמים אבל ממש לא לקחתם בחשבון שתיקחו כלב שידאג לשרוט לכם את הספה בכיף.

בעצם, קניתם ספת בד בכלל וזה מתוך המחשבה שספת בד ניתן לשטוף וכך, גם אם משהו נשפך לכם – זו לא בעיה. מה שלא לקחתם בחשבון זה שתצטרכו לשטוף את הספה כמה פעמים בשבוע, כי כל כתם קטן בולט ומתפשט עליה. בעיקרון הבנתם שאין דרך לשמור על הספה שלכם מפני נזקים כאלה ואחרים. זה נכון, אבל זה לא מדויק כי פתרון בכל זאת יש. ולפתרון קוראים כיסויים לספות.

כיסויים לספות

 מה זה כיסוי לספות?

מדובר בבד מיוחד, אלסטי, שניתן להתאים לגודל של הספה, להנות מספה נקייה ולנשום לרווחה.

 

 האם ישנו גודל אחד שמתאים לכל ספה וספה?

ישנם גדלים שונים של כיסוי, שכל אחד מהם מתאים לספה בגודל אחר. בסופו של דבר כיסוי לספה פינתית יהיה מעט שונה בגודל מכיסוי לספה לזוג ולכן יש צורך לדעת באיזה ספה מדובר מבחינת הגודל על מנת להתאים לה את הכיסוי האלסטי הנכון ביותר.

כיסויים לספות

 איך כיסוי הספה עובד?

בטוחים שכבר יצא לכם לראות פעם או פעמיים בחיים שלכם כיסוי ספה, אבל פה מדובר בדור חדש לחלוטין של כיסויי ספה – הבד הוא בד מיוחד, שניתן לעצב בצורתה המדויקת של הספה עצמה, מה שנותן מראה אסוף ומסודר. כן, המראות של כיסוי ספה שהיו גדולים מדי או קטנים מדי ולא התאימו באמת לספה שעליה היו מונחים – אלה מראות מהעבר הרחוק מאוד.

 

 ואם התלכלך לנו הכיסוי?

זו לא באמת בעיה, כי כיסוי ניתן לכבס בקלות הרבה יותר גדולה מאשר התדירות שבה ננקה את הספה שעליה נשפך משהו. לכן, אנחנו נמליץ לרכוש 2 סטים של כיסוים, על מנת לגוון גם מבחינת הדפס וגם לוודא שאם כיסוי אחד נמצא בכביסה, תמיד יש לנו כיסוי ספה נוסף בהישג יד. כיסוי ספה וכל מילה נוספת – מיותרת.

כיסויים לספות

מה היה לנו במאמר?
כיסויים לספות
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

אילו מתכות לא מחלידות
כללי

רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר

ביטוח הובלה
כללי

ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר