איך מתמחרים אונקיית כסף?

לעיתים נדמה כי כולם מדברים מסביב על אונקיות זהב ומטבעות ביטקוין. הדבר גורם לאונקיית הכסף להישאר בצד, ללא תשומת לב מספקת. כך שמי שרוצים לסחור בה מוצאים את עצמם תוהים לגבי עניין התמחור שלה. אנחנו מצאנו את עצמנו במצב שכזה ממש לא מזמן.

לכן, החלטנו לצאת ולבדוק – איך מתמחרים אונקיה מסוג זה? חזרנו לכאן עם כל התשובות ואנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי ולהחכים בנושא.

 

אונקיית כסף – מה הוא מחיר הספוט?

אם יש בידיכם אונקיית כסף, אתם בטח יודעים כי עליכם לבדוק את מחיר הספוט של הכסף. מחיר זה הוא בעצם מחיר השוק שמאפשר לכם לבצע מכירה של אונקיה בודדה לאספקה מידית. בירור מעמיק שערכנו בעניין זה העלה כי מחיר הספוט משתנה באופן תדיר בהתאם לתנועות של שוק הכסף הבין לאומי.

ראוי לציין כי מחיר הכסף קבוע על 31.1 גרם ואפשר להמיר אותו לכל כמות שבה אתם מעוניינים למכור או לקנות. עובדה חשובה שכדאי להכיר בה נוגעת למחיר הספוט של הכסף – הוא נקוב לרוב בדולרים ולא בשקלים, אך הדבר משתנה פה ושם בהתאם לזירת המסחר הנבחרת.

אונקיה של כסף

מה המחיר של אונקיית הכסף נכון לרגעים אלו ממש?

 המדריך הנוכחי נכתב בזמן שבו מחיר אונקיית הכסף עמד על 22.48 דולר. אם אתם מבינים דבר או שניים בתמחור אונקיות ובאינטרנט, אתם וודאי מבינים שמדובר במחיר שמשתנה מיום ליום. כך שיכול להיות שברגע שתקראו את המדריך, המחיר של אונקיית הכסף יהיה גבוה או נמוך יותר מזה שצוין לעיל.

ההמלצה שלנו היא להיכנס אל הקישור הבא ולעקוב אחר התמחור העדכני של אונקיית הכסף: https://goldexperts.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%9B%D7%A1%D7%A3.

 

מרגישים שאתם צריכים ליווי בתמחור? יש לכך פתרון

קוראים יקרים, כדאי שתדעו כי אינכם צריכים לערוך את כל הבירורים בעצמכם. סביר להניח שאתם חוששים לבצע מכירה או רכישה של אונקיית כסף ולגלות בסופו של דבר כי הפסדתם הרבה כסף אנחנו כאן כדי לומר לכם שאינכם צריכים לחשוש ולבצע הליכים באופן עצמאי. שכן, יש לא מעט בעלי מקצוע שישמחו ללוות אתכם ולהעניק לכם את הידע הדרוש, זה שיוביל אתכם לרכישה נכונה.

אונקיה של כסף

איך מגיעים אל בעל מקצוע אמין ומומלץ שילווה אתכם בהליך המכירה או הרכישה?

כדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים ליווי הולם, עליכם לערוך בירור מעמיק אודות בעלי מקצוע שעוסקים בתחום. ההמלצה שלנו היא להיכנס אל קבוצות פייסבוק ופורומים של משקיעים באונקיות כסף ולשאול שם אם יש המלצה לבעל מקצוע. לאחר שתקבלו כמה המלצות, תעברו אל לשונית הביקורות של גוגל ותבדקו מי מבעלי המקצוע הם המומלצים ביותר.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את תמחור אונקיית הכסף שנקבע מראש. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לצאת לדרך. 

אונקיה של כסף

מה היה לנו במאמר?
איך מתמחרים אונקיית כסף
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

אילו מתכות לא מחלידות
כללי

רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר

ביטוח הובלה
כללי

ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר