איך בוחרים טפט לקיר?

טפטים לקירות מאפשרים לנו לעצב את הבית בצורה ייחודית, כזו שחורגת מהעיצוב המקובל של קירות חלקים. המבחר של טפטים שעומד לרשותכם היום הוא אינסופי, וכמעט כל אחד יוכל למצוא טפט שהוא מתחבר אליו. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה פרמטרים שיעזרו לכם להבין אלו טפטים מתאימים למקום שבו אתם רוצים לתלות אותם.

 

טפט לקיר

טפטים וולקס מאפשרים לכם להנות מטפטים לקיר. הטפטים הן מדבקות גדולות שמאפשרות לנו לקשט את הקיר עם עיצובים מיוחדים, דוגמאות יפות וצבעים שקצת קשה להשיג בצורה סטנדרטית. בחירה של טפטים יכולה להיות מעט מורכבת, ואנחנו כאן כדי לתת לכם מידע שיעזור לכם לבחור טפט.

מה המקום שבו אתם הולכים להדביק את הטפט

השאלה הראשונה שעליה אתם צריכים לענות היא מה המקום שבו אתם הולכים להדביק את הטפט. טפט שהולך למשרד אינו דומה לטפט שמודבק בחדר ילדים, וטפט שנועד לחדר שינה לא דומה לכזה שאותו נדביק בחדר הרחצה. בחנויות תוכלו לבחור טפטים לפי קטגוריות שונות, מה שיעזור לכם לצמצם את הבחירה שלכם עוד יותר.

 

גודל

כאשר אנחנו תולים טפט על הקיר, חשוב שהטפט לא יתפוס את כל תשומת הלב של מי שנכנס אל החלל. בסופו של דבר הטפט צריך להשתלב בצורה הרמונית עם המראה הכללי של החלל שבו הוא נמצא, ולכן הגודל שלו צריך להיות בהתאם. עבור חדר קטן לא מומלץ לקנות טפט שמכסה קיר שלם אלא משהו מינורי יותר. חשוב להבין שטפט מיוחד בכל מקרה תופס את העין, לא משנה הגודל שלו.

 

עיצוב

בדיוק כמו בעולם העיצוב הכללי, גם העיצוב של טפטים מתחלק לכמה סוגים. ישנם טפטים חלקים, שמדמים יותר צביעה קלאסית של קיר, מול טפטים נועזים יותר שעליהם מצוירות דמויות, נופים ותמונות ייחודיות. אתם לא צריכים להחליט מה הסוג המועדף עליכם, כיון שכיום ניתן להנות מכל העולמות יחד, ולכן נסו לבחור עיצוב שאתם יודעים שתתחברו אליו יותר.

איך בוחרים טפט לקיר?

כמות

טפטים מגיעים גם בצורה של מדבקות בודדות, כאלו שמודבקות על הקיר לטובת קישוט. אם זו הפעם הראשונה שלכם בתחום הטפטים, תוכלו לקנות חבילה שמכילה מספר סוגים של מדבקות, ובכל פעם לשים חלק מהן. היתרון בשיטה הזו שאתם לא צריכים להחליט בבת אחת האם אתם רוצים את כל הטפט על הקיר, אלא אתם יכולים לראות עם הזמן האם אתם אוהבים את הז'אנר.

 

לסיכום

בחירה של טפט לקיר מעמידה אותנו מול מבחר גדול, ואנחנו עלולים למצוא את עצמנו אובדי עצות מול המבחר הזה. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להתמקד בסוג מסוים של טפטים, רצוי לפי סוג המקום שבו אתם הולכים לשים את הטפט. לאחר מכן בחרו טפט שנראה לכם בגודל מתאים לקיר שעליו אתם הולכים להדביק אותו, ונסו למצוא עיצוב שמדבר אליכם מבחינת התוכן שלו.

איך בוחרים טפט לקיר?

מה היה לנו במאמר?
איך בוחרים טפט לקיר?
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא

כיצד להרים הפקת נישואין בים

איזה יופי, מתחתנים! רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר מרווקות לזוגיות, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק כיצד להרים הפקת נישואין בים. כל המידע על אטרקציות שונות,

אילו מתכות לא מחלידות
כללי

רשימת מתכות שלא מחלידות + דרכי טיפול

אתם קונים תכשיט ואחד הדברים שאתם רוצים לדעת זה אילו מתכות לא מחלידות ואיך תוכלו לטפל בתכשיט שתקנו באופן המיטבי ביותר שניתן. במאמר הזה נדבר

ביטוח הובלה
כללי

ביטוח הובלה – יש דבר כזה?

לקראת העברת דירה או משרד אנחנו תמיד לחוצים שהכל יעבור בשלום ושלא ייגרם כל נזק לשום דבר מחפצינו היקרים והאהובים. לכן, אחת השאלות הראשונות שאנחנו

אמן מופיע ביום הולדת
כללי

מתנה מומלצת ליום הולדת

מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת? יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חבר קרוב חוגג יום הולדת? הוטל עליכם לארגן מסיבת יום הולדת של דמות אשר