מה המחיר של צמידי טניס

אם אתם לא יודעים מה זה צמיד טניס, אחרי שתקראו את הכתבה תתחילו לשים לב שהוא מונח על ידם וידן של רבים. צמיד טניס זהו צמיד יהלומים בגודל זהה לרוב, המשובצים קרוב זה לזה לאורך כל הצמיד ומקיפים את פרק כף היד. זהו צמיד פופולארי מאוד, אלגנטי, הנמכר במחיר גבוהה שיכול להגיע עד לאלפי שקלים.

למה קוראים לו צמיד טניס?

צמיד הטניס נקרא כך, יש הסבורים שבגלל שחקנית טניס לשעבר, כריס אוורט, אשר הייתה ידועה בסטייל האופנתי בנוסף לכישרונה הרב בטניס והגיעה עם צמיד יהלומים כזה לתחרות מפורסמת מאוד שהתקיימה בארצות הברית בשנת 1987. יש האומרים שבמהלך המשחק הצמיד נפל מידה והיא עצרה את המשחק על מנת לחש אותו ומאז התפרסם, הפך לפופולרי ויוקרתי, וקיבל את שמו המפורסם "צמיד טניס".

מה מיוחד בצמיד טניס?

צמיד הטניס לרוב זהו צמיד יהלומים, אך ישנן גרסאות שעשוי מאבנים שונות. הצמיד מושתת על ציר, עליו מונחות חוליות עליהן משובצים היהלומים או האבנים. לרוב, כל היהלומים יהיו זהים, בגודל קטן יחסית, מה שיוצר מראה עדין ואלגנטי. צמיד הטניס, לאור המבנה הכולל חוליות עליהן היהלומים, גמיש מאוד ומאפשר תנועתיות רבה בפרק כף היד.

צמידי טניס

איך לבחור צמיד טניס?

לרוב, צמיד טניס מורכב מיהלומים. לכן, יש לבחון את איכות היהלומים על הפרמטרים הבאים:

  • ניקיון היהלום – ככל שהיהלום נקי יותר כך המחיר גבוה יותר
  • צבע היהלום – בדרך כלל, צבע שקוף הוא הצבע היקר ביותר, אולם גם צבעים מיוחדים ונדירים שווים כסף רב כמו כחול, אדום ועוד.
  • חיתוך היהלום – במידה והחיתוך לא נעשה בצורה טובה זה ישפיע על כמות האור שעוברת דרך היהלום ולמעשה על ה"ניצוץ" שלו
  • משקל היהלום – כמובן, שככל שהיהלום שוקל יותר כך מחירו עולה. כל אלו משפיעים על מחיר הצמיד ואיכותו ויש לקחת זאת בחשבון.

לפני שאתם רוכשים

העצה הכי טובה שלנו – תנסו לבוא כמה שיותר מוכנים. צמיד טניס יכול להיות דבר מאוד יקר. לכן, לפני שאתם מגיעים לחנות, חשבו על תקציב אותו אתם מוכנים להוציא על צמיד. כמו כן, לצמידי טניס ישנן גרסאות שונות ואין מראה אחיד לכל הצמידים. כדי שלא תלכו לאיבוד בחנות, תסתכלו באינטרנט על עיצובים שונים ותבואו מוכנים עם הסגנון אותו אתם אוהבים ורוצים. בחלק מן המקומות ניתן להרכיב צמיד בהרכבה אישית. חשבו טוב איזה סוג זהב \ כסף אתם אוהבים, סוג יהלומים, גודל, מבנה ועוד ותגיעו לחנות כאשר אתם יודעים בגדול מה אתם רוצים. כך תמנעו מצב של בלבול ולבסוף השקעת כסף רב בצמיד שאינו משקף את העדפותיכם.

כמה זה בערך עולה?

המחיר כמובן תלוי בסוג הצמיד, סוג היהלום, משקל ועיצוב. טווח המחירים נע בין 1000 ₪ לצמיד ויכול להגיע עד ל 90,000 ₪ או יותר.

בהצלחה!

מה היה לנו במאמר?
sarakgraves / Pixabay
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא