כך תבחרי עגילים מיוחדים ליום יום

עגילי יום יום לא חייבים להיות פשוטים וקטנים, מי החליט בעצם שיום יומי חייב להיות סטנדרטי? אם גם את מחפשת עגילי STATEMENT מדהימים שיראו את האופי, הסטייל ואת היחודייות שלך המשיכי לקרוא- כך תבחרי עגילים מיוחדים ליום יום.

 

הקדמה-

עגילים מיוחדים הם עגילים יוצאים מן הכלל, כאלו שלא רואים בכל מקום ובכל חנות, כאלו שמוצאים רק אצל מותגים יוצאי דופן שבאים לחדש ולהפתיע- כמו לדוגמא עגילי הנשים של המותג SEESTARZ. עגילים מיוחדים, מחדשים ומפתיעים.

עגילים

מהם העגילים המיוחדים?

תכשיטים ליום יום הם לרוב תכשיטים קלאסיים ופשוטים- שמתאימים לכל תלבושת ולא מתבלטים יותר מידי, לעומתם העגילים המיוחדים מעלים את הסטייל שלך רמה, הם משפרים את התלבושת, מוסיפים לה אופי וסגנון, מוסיפים עניין ללוק וכמובן הם דרך מצוינת לבטא את עצמך ואת הסטייל האישי שלך. פירוש המילה מיוחד הוא בלתי רגיל ויוצא דופן- אז למה שלא תהפכי גם את העגילים השגרתיים שלך למיוחדים? בואי ללמוד איך.

 

איך בוחרים עגילים מיוחדים?

ההגדרה למיוחד היא בעיני המתבונן, אבל ככלל העגילים המיוחדים יהיו כאלו שמושכים תשומת לב ומבטים, עגילים שלא נראה בכל חנות והכי חשוב כאלו שיגרמו לך להרגיש מיוחדת ואופנתית. הנה חמישה סוגים של עגילים מיוחדים שמתאימים לשימוש יום יומי:

  1. צורות מיוחדות: אחד מהמאפיינים שהכי מוסיפים עניין לעגילים היא ההתרחקות מן הצורות האופייניות של העגילים הסטנדרטים- עגילים צמודים עגולים ופשוטים. חפשי אחר עגילים בצורות גאומטריות לא סטנדרטיות כמו עגילי פרחים, עגילי לבבות או אפילו ריבועים מעניינים.
  2. אבנים משובצות: דרך נוספת לבחור בעגילים מיוחדים היא לחפש אחר צבעים מיוחדים כמו עגילים משובצים באבנים מיוחדות, עגילי אקריל ואפילו עגילים העשויים מחומרים שונים חוץ ממתכת. הצבעים המיוחדים בוודאי יהפכו את העגילים למיוחדים יותר.
  3. עגילים בולטים: רוב עגילי היום יום הם עגילים עדינים וקטנים יחסית, כדי להחליף אותם בעגילים מיוחדים נסי לבחור עגילים גדולים ובולטים יותר. חפשי אחר עגילים תלויים ארוכים או צמודים וגדולים.
  4. רעיונות חדשים: העגילים המיוחדים הם לרוב עגילים שפחות נפוצים בחנויות הסטנדרטיות, נסי לחפש אחר דברים שלא ראית לפני זה, חידושים והתחכמויות שאין בכל מקום.
  5. שילובי עגילים: דרך נוספת להפוך את האוזן שלך למיוחדת יותר באופן כללי היא לשלב בין כמה עגילי יום יום בצורה מיוחדת, לדוגמא עגילי שרשראות או שילובים שיוצרים תוצאה מעניינת כמו כמה אבנים שונות משובצות, עגילי ירח וכוכבים או אפילו עגיל בולט אחד ועוד עגילים קטנים שמדגישים אותו.

 

לסיכום-

העגילים המיוחדים הם עגילים יוצאי דופן, נסי לשלב אותם בשגרה בתור עגילי היום יום שלך כדי להגיע לסטייל יותר מיוחד ומלא אופי. העגילים המיוחדים ישדרגו כל תלבושת, ימשכו תשומת לב ויוסיפו אופי אל הסטייל והאופנה שלך. אל תפחדי להעז!

עגילים

מה היה לנו במאמר?
עגילים
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
עגילים

10 עגילים מגניבים שאסור לפספס

החלטתם שאתם רוצים לעשות עגיל חדש באיבר כלשהו בגוף? רוצים לעשות עגיל מגניב אך לא לגמרי יודעים איפה ובאיזו אופציה כדאי לבחור? עיינו במאמר שלפניכם