טרנדים של טבעות כסף ב2021

טבעות היא אחד מסוגי התכשיטים האהובים ביותר על נשים רבות.

כיום עולם התכשיטים מציע מבחר עשיר במיוחד של תכשיטים מכל הסוגים, וטבעות לא יוצאות מכלל זה.

באופן ספציפי, טבעות כסף הפכו לפופולאריות במיוחד בשנים האחרונות וכל זה בשל טרנדים שונים המציעים עיצובים אופנתיים ועדכניים מצד אחד, בשילוב ארומה קלאסית ויוקרתית מצד שני.

מהם הטרנדים העכשוויים בשנת 2021, וכיצד נבחר טבעת כסף מתאימה? על כך נרחיב במאמר זה.

 

הטרנדים החמים של 2021

שנת 2021 מביאה בחובה בשורות רבות: אחרי כמעט שנה אנחנו ישובים בבית בשל מגפת הקורונה, החיסונים מגיעים ויש תקווה לחזור לחיים הקודמים שאהבנו. עוד בשורות נהדרות אלה הטרנדים שיוצאים מעולם התכשיטים, ובפרט בעולם טבעות הכסף. אלה הם דברים שמומלץ לשים לב אליהם:

טבעות כסף מעוצבות עם אבן גדולה:

סגנון נהדר שלוקח אותנו קדימה. למשל, טבעות כסף בעיצובים ייחודיים עם אבן צהובה, ירוקה, כחולה, סגולה, ורודה ועוד.

 

טבעות כסף מעוצבות עם זרקונים:

אבני זרקון הפכו לצעקה הנוכחית בעולם טבעות הכסף. זרקונים יכולים לעשות פלאים לכל טבעת, וליצור עיצובים יוצאי דופן ומרהיבים ביופיים. כך למשל ישנן טבעות המשובצות אבני זרקון צבעוניות, או לחילופין טבעות עדינות וסולידיות משובצות זרקונים שקופים כמו יהלומים.

 

טבעות כסף בציפוי זהב:

ציפוי זהב בטעות כסף יכול להקנות מראה ייחודי בצבעים שונים – ציפוי זהב ורוד, ציפוי זהב צהוב, ציפוי זהב לבן ועוד.

 

כיצד נבחר את הטבעת המתאימה?

כיום עולם התכשיטים מציע שלל אפשרויות, שזה מצד אחד נהדר מכיוון שכך אנחנו יכולות למצוא תכשיטים ייחודיים שמתאימים בדיוק בשבילנו אך מצד שני כל המבחר הזה יכול להיות קצת מבלבל. כך נוכל לבחור את הטבעת המתאימה באופן נכון:

 

התאמה לגוונים שלנו:

לכל אישה ישנה גוונים משלה – גווני שיער, עור, עיניים ועוד. כאשר את בוחרת תכשיטים באופן כללי וטבעות באופן ספציפי מומלץ לבחור תכשיט שיהלום את הגוונים שלך. כך למשל, לנשים להן יש גוונים בהירים פעמים רבות יתאימו תכשיטים בהירים – למשל טבעת כסף משובצת זרקונים שקופים. לעומת זאת לאישה בעלת גוונים כהים יכולים להתאים טבעת כסף מצופה זהב ורוד, או טבעת משובצים אבני זרקון צבעוניים.

 

מחיר:

כאן יש לחשוב על טווח הזמן אליו אנחנו קונים את התכשיט. זכרו כי אופנות מתחלפות ובהתאם נרצה לעדכן את קופסת התכשיטים שלנו, ולכן לתכשיטי כסף יכולים להיות יתרונות במובן הזה.

 

איכות:

מומלץ לקנות תכשיטי כסף 925 שנחשבים לעמידים ואיכותיים מאוד.

 

מבחר טבעות כסף אופנתיות ומרהיבות

באמירוז תכשיטי כסף תוכלו למצוא מגוון טבעות כסף אופנתיות ויוקרתית מסוגים ועיצובים שונים, כולל טבעות כסף בציפוי רודיום או זהב בגוונים שונים, טבעות משובצות אבן גדולה, טבעות משובצות זרקונים שקופים או זרקונים צבעוניים ועוד. הטבעות של אמירוז מעוצבות על ידי מעצבות הבית של אמירוז, במפעל בחו"ל תוך בקרת איכות של החברה.

 

מבחר טבעות

מה היה לנו במאמר?
תכשיטים
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא