הסמליות מאחורי תכשיטי נשים

נשים רבות עונדות תכשיטים שונים מבלי לדעת בכלל שמאחורי כל תכשיט יש סמל מסוים שמעביר מסר. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כשפגשנו מישהי שעוסקת בתחום. ביקשנו לקבל ממנה את המידע בנושא, כדי שנוכל להעביר אותו הלאה לכל דורש.

היא הראתה נכונות לסייע לנו ובזכותה, המדריך החשוב הזה עולה לרשת והוא צפוי להעלות את המודעות בכל הנוגע לסמליות שעומדת מאחורי תכשיטי נשים שונים. הישארו אתנו ותגלו מהי.

 

הסמליות שעומדת מאחורי עגילי פנינה

יש לנו כ – 3 זוגות שונים של עגילי פנינה בארון התכשיטים. מדובר בתכשיט האהוב עלינו ביותר. אנו מוכרחות להודות שבעת רכישת התכשיטים הללו, לא עברה בנו המחשבה ולו לרגע שיש סמליות כלשהי מאחוריהן.

בסופו של דבר התגלה לנו שעגילי פנינה מעבירים מסר של טוהר. אנחנו מוכרחות להודות שאפשר להרגיש את התחושה הזו כשעונדים אותן. פשוט כי הצבע של הפנינה מעביר אנרגיה ותחושות של טוהר.

תכשיטים לאישה

הסמליות שעומדת מאחורי שרשראות תליון ילדים

אם ביקרתם לאחרונה בחנות תכשיטים, סביר להניח שראיתם כמה תכשיטים לאישה. כלומר, תכשיטים שמיועדים לנשים בלבד. אם נתמקד לרגע באפשרויות שמוצעות תחת קטגוריה זו, נוכל לומר לכם שהאפשרות המוכרת ביותר היא שרשרת עם תליון ילדים.

יכול להיות שראיתם שרשרת שכזו על נשים רבות ולא הבנתם מה היא מסמלת. אנחנו כאן כדי לומר לכם כי מדובר בשרשרת שמתחדשת בכל פעם. כלומר, בכל פעם שמגיע ילד חדש למשפחה, האישה מקבלת מבן זוגה תליון של ילד נוסף לשרשרת. כך כולם יכולים לדעת כמה בנים ובנות יש לאותה אישה.

 

למה חשוב להכיר בסמליות שעומדת מאחורי התכשיטים?

חשוב מאוד להכיר בסמליות שעומדת מאחורי תכשיטים שונים, כדי שתוכלו לדעת שאתם עונדים את המסר שחשוב לכם. הרי זה יהיה מוזר שבחורה רווקה ללא ילדים תענוד שרשרת עם תליון של ילדים.

זה קורה לא פעם למי שלא מכירה את התחום באופן מעמיק. ההמלצה שלנו היא לקנות תכשיטים "כלליים". כלומר, תכשיטים שהם פשו יפים ואין מאחוריהם סמליות. ממש כמו אלה שיש בחנות של H&M.

תכשיטים לאישה

איך תוכלו לדעת אם אתם רוכשים תכשיט עם סמליות?

תמיד אפשר להתייעץ עם אנשים יודעי דבר בתחום טרם הרכישה. אם אתם מתכננים לקנות תכשיטים בחנות בוטיק, מותג או אצל מעצבת, תוכלו לפנות אל נציג המכירות של המקום ולבקש לדעת האם יש סמליות מאחורי התכשיט הנבחר. במידה ויש סמליות מאחוריו, תצטרכו פשוט לבדוק אם היא תואמת לכם או שמא, יש צורך בבחירת תכשיט נאה אחר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה היא הסמליות שעומדת מאחורי תכשיטי נשים שונים. בשלב זה אתם יודעים הכול אודות סמליות זו, כך שנותר לכם רק לשים לב שאתם מבצעים רכישה נכונה שתואמת לאורך החיים שלכם. נאחל בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתבחרו נכון.

תכשיטים לאישה

מה היה לנו במאמר?
תכשיטים לאישה
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
שרשרת זהב
שרשראות

4 שרשראות לנשים טרנדיות בשנת 2020

לכולנו יש את השרשראות הקלאסיות שמלוות אותנו – פנינה, שרשרת יהלום או תליון מוזהב בודד. אך עולם השרשראות הוא הרבה מעבר לכך. למעשה, גם בכל