5 שלבים שמבטיחים בחירת טבעת אירוסין מושלמת

בשעה טובה, מצאת את האחת שלך. וכעת, אתה מתחיל בתכנוני הצעת הנישואין.

אחת המשימות המלחיצות ביותר גברים בתהליך, הוא קניית טבעת האירוסין.

בחירת הטבעת מסמלת את אהבתך אליה ואת הנכונות והמוכנות לעבור לשלב הבא ולשלב את חייכם יחדיו.

בעבור רבים, קניית טבעת האירוסין תהיה הפעם הראשונה בה הם נתקלים בעולם התכשיטים.

אז, איך בוחרים את טבעת האירוסין המושלמת? בואו נתחיל.

 

השלבים בדרך לבחירת הטבעת – המדריך המלא

השלב הראשון – קביעת התקציב. תחילה, טרם כניסתך לחנות התכשיטים, עלייך לקבוע את התקציב. כך יוכלו לסייע לך בחנות ולכוון אותך לאפשרויות העומדות בתקציבך. את התקציב, קבע בהתאם ליכולותיך. כלל האצבע בקניית טבעות אירוסין אומר כי ההוצאה לא תעלה על שתי משכורות. אין צורך להיכנס לחובות לשם קניית הטבעת. המחשבה וההשקעה בבחירת הטבעת הן שחשובות.

השלב השני – גורם ההפתעה. גברים רבים מביאים את בת זוגם עמם לשם בחירת הטבעת המיועדת. אומנם ליווי על ידי האישה יבטיח שהיא תאהב את הטבעת, אך קנייה לבד והפתעה, יראו לאישה את הצד הרומנטי והמתחשב שבך.

השלב השלישי – מידה. דבר הגורם לא פעם לבעיות בעת רכישת הטבעת הוא המידה. תארו לכם, שבעת ההצעה, כרעתם ברך, אך הטבעת לא מחליקה על אצבעה של האישה. על מנת למנוע מבוכה זו, כדאי לקחת טבעת מבעוד מועד טבעת של האישה ולהביא אותה עמכם לשם בדיקת המידה בעת הרכישה.

השלב הרביעי – הסגנון. על מנת לזכות אותך בכמה נקודות זכות אצל האישה, עליך לבחור טבעת נישואין שתתאים לסגנונה. לשם כך, שים לב לפרטים בתכשיטים אותם היא עונדת, לרבות  לצבעים, לגדלים ולאבנים. נסה להבין בדרך זו, אם היא אוהבת תכשיטים עדינים או שמא גדולים ונוצצים.

דרך נוספת אך ערמומית, כדי להבין את סגנונה של האישה ולבחור בטבעת שתתאים לה, היא להיכנס עמה לחנות תכשיטים במסווה של תירוץ אחר. בחנות, תעמיד פנים כי אתה מעוניין בפריט אחר, בעוד היא מסתכלת על תכשיטים, תוכל לבחון על מה היא מתבוננת ולכוון לשם. כמו כן, תוכל להתייעץ עם קרובת משפחה או חברה טובה, אך וודא כי היא אשת סוד.

השלב החמישי והאחרון – הצורה. עליך לבחור את הצורה של האבן או היהלום שבטבעת, מבין מספר צורות אפשריות. עגול, הוא צורתו הקלאסי של היהלום. נסיכה, צורה מרובעת, היא הפופולרית בקרב טבעות אירוסין. כמו כן, קיימות צורת הטיפה, הלב ועוד. גם כאן, נסה לכוון לסגנונה וטעמה של האישה.

 

סיכום

בחירת טבעת אירוסין היא בחירה לא קלה העומדת בפני הגבר טרם הצעתו הגדולה. על מנת לבחור את הטבעת המושלמת, ישנם 5 שלבים עליהם על כל גבר לעבור. קביעת תקציב, גורם הפתעה, מידה, סגנון וצורה, יבטיחו רכישה מוצלחת ומתאימה.

 

צלחת וטבעות

מה היה לנו במאמר?
טבעות יהלום
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיט
טבעות אירוסין

שיבוץ יהלומים בטבעות אירוסין

הרגע הגדול הגיע? אתה מתעורר כל בוקר עם התחושה ועם הידיעה שהאישה שישנה לידך היא אהובתך האמתית ואתה רוצה להציע לה נישואין? אם כך, הגיע