רעיונות לתכשיטים מושלמים בעיצוב אישי – איך תגנבו את ההצגה

כבר תקופה ארוכה שאנחנו מסתירים את הפנים שלנו, האזור המרכזי ביותר בגוף שלנו שאנחנו מקפידים כל כך לטפח.

כדי לפצות על ההסתרה הזו, רבים בוחרים להתהדר בתכשיטים חדשים שיגנבו את ההצגה ויורידו לכולם את העיניים מהמסכה שלכם.

אם אתם מעוניינים גם כן להתהדר בתכשיטים חדשים, תקראו את השורות הבאות ותגלו את הרעיונות שלנו לתכשיטים מושלמים שתוכלו לעצב באופן אישי.

 

רקע לבחירת הרעיונות

רגע לפני שנציין בפניכם את הרעיונות הייחודיים שלנו, חשוב שתדעו שלא המצאנו אותם סתם כך ללא ביסוס. כדי להציג בפניכם את הרעיונות הללו, עבדנו קשה. נפגשנו עם מעצבי תכשיטים, בעלי חנויות תכשיטים ויהלומנים שהציעו לנו את הרעיונות המיוחדים ביותר שיאפשרו לכל אחד ואחת מכם לגנוב את ההצגה בכל מקום שאליו תלכו. הנה 3 הרעיונות הנבחרים שקיבלנו ואתם חייבים להכיר:

  1. סט של טבעת יהלום שחור ועגילים צמודים

יש תקופות מסוימות שבהן הצבע השחור מככב בחנויות התכשיטים, אבל העונה הנוכחית אינה כזו. לכן, זו ההזדמנות שלכם לעצב סט טבעות ועגילים בעיצוב אישי עם יהלום שחור. כך תוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא תענוד את אותו הסט כמוכן. הרעיון של סט זה היה של מאור תכשיטים שציין בפנינו שניתן לעצב אצלו את כל סוגי התכשיטים. לדבריו, עיצוב ביהלומים שחורים הוא האהוב עליו ביותר. שימו לב, יש כמה פרטים חשובים שכדאי שתדעו לפני שתתחילו בעיצוב של הסט:

  • עדיף לבחור בטבעת בגוון כסף ולא זהב
  • מומלץ לבחור טבעת עדינה ודקה
  • אפשר לעצב את העגילים גם כארוכים ולא צמודים

 

  1. שעון יוקרתי

אם את רוצה לפנק את הגבר שלך או אם אתה פשוט רוצה לפנק את עצמך בשעון יוקרתי שיגרום לכל הנוכחים בחדר להעתיק את נשימתם, אתה צריך להכיר את האפשרות של עיצוב הרצועה. עיצוב אישי של שעון מתקיים בעת יישום השלבים הבאים:

  • בחירת השעון המתאים
  • בחירת סוג המתכת – זהב או כסף
  • בחירת הרצועה המתאימה
  • קיצור הרצועה במקרה הצורך

 

  1. טבעת יהלום

יש מי שחושבים שטבעת יהלום מתאימה אך ורק לזמן אירוסין, אבל האמת היא, שיש לא מעט נשים שבוחרות לעצב לעצמן טבעות יהלומים חדשות בעיצוב אישי הרבה שנים לאחר החתונה ללא שום קשר לאירוסין. האפשרויות בעיצוב של טבעת יהלום הן מגוונות. היהלומנים שעמם נפגשנו ממליצים לבדוק תחילה את איכות היהלום ורק לאחר מכן, להמשיך בבחירת העיצוב של המתכת עצמה.

 

סיכום

אלו היו הרעיונות של המומחים בתחום לעיצוב אישי של תכשיטים. כעת, נותר לכם לבחור את הרעיון המתאים לכם ביותר ולעצב את התכשיט הבא שלכם לפי טעמכם האישי. אנו מבטיחים לכם, שעם מסכה או בלי מסכה, אתם הולכים לגנוב את ההצגה בכל מקום שאליו תגיעו. בהצלחה!

יהלום ירוק

 

מה היה לנו במאמר?
שעון
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים