צמיד זהב או כסף – איך תדעו מה לבחור

תכשיטים הם אחד הדברים מלאי הרגש והמחשבה. מאחורי כל מתנה הניתנת כתכשיט – הן לאדם קרוב והן לעצמנו, יש מחשבה וכוונה. תכשיטים נשארים איתנו לשנים רבות, ולכן חשוב לדעת להתאימם בצורה הטובה ביותר לאדם המקבל אותם. אחת הסוגיות הגדולות הקיימות כשמדובר בקניית צמידים היא השאלה גדולה – זהב או כסף? ריכזנו עבורכם כמה עקרונות חשובים שיעזרו לכם לענות על השאלה ולבחור את הצמיד המושלם.

 

זהב או כסף? כל מה שצריך לדעת כדי לבחור נכון

כשמדובר במתנה המושלמת, ועל אחת כמה וכמה שהיא כוללת צמיד – הלחץ לבחור נכון עולה. כאמור, הסוגייה העיקרית עוד לפני בחירת הצמיד עצמו היא האם לקנות צמיד זהב או צמיד כסף. כדי שתבחרו נכון, רצוי לעבור על העקרונות הבאים:

 

טעם אישי

אחת הדרכים הטובות ביותר לקלוע לצמיד המושלם היא פשוט – לשאול! לרוב הנשים והאנשים טעם מובהק או העדפה מסוימת לזהב או כסף, הן מטעמי יופי והן מטעמי פרקטיקה או העדפת חומרים מסוימים. אם מדובר במתנה לעצמכם או לקרובים רצוי פשוט לשאול, וגם אם לא – תוכלו להבחין בתכשיטים שקרוביכם עונדים, ולקנות בהתאם את הצמיד.

 

צבע עור

אם התמזל מזלכם והצמיד הנקנה הוא חדש (והקביעה זהב או כסף נתונה להחלטתכם), ניתן להיעזר בצבע העור. לרוב, על עור בהיר, לבן או ורדרד יתאים צמיד כסף אשר יחמיא לצבע העור וייראה עדין ואלגנטי, בעוד לצבע עור כהה או אדמדם לרוב יתאימו תכשיטי זהב. כמובן – זוהי לא קביעה סופית. כל התכשיטים יחמיאו ביותר כאשר האדם העונד אותם אוהב אותם, ומשלב אותם עם הבגדים והמראה.

 

שימוש פרקטי בתכשיט

זוהי יכולה להיות הפתעה עבור חלק מכם, אך לקניית צמיד זהב או כסף ישנו גם שיקול פרקטי. ראשית, לאנשים שונים לעתים ישנן אלרגיות או רגישויות לחומרים מסוימים, דוגמת ציפוי כסף או זהב מסוים – וזהו היבט הכרחי לקבלת ההחלטה.

מעבר לאלרגיות, ישנם הבדלים בין התנהגויות החומרים – כסף לרוב עמיד יותר בפני מים, זיעה או לחות, ועל כן ניתן לענוד אותו (אך, כמו כל תכשיט, עדיף שלא) באימונים, מקלחת או כל מקום אחר. לעומתו, צמיד זהב עלול להיות רגיש יותר, ורצוי להוריד אותו טרם ביצוע פעילות שעלולה לגרום לצמיד להחליד או לשנות את צבעו.

 

אפשר גם לשלב!

מה עושים כשיש צמיד זהב ושאר התכשיטים הם כסף? או ההפך? אפשר לשלב! ישנם שילובים רבים בתכשיטים שניתן לעשות ומחמיאים מאוד לעונדים אותם! זהב או כסף זו לא חובה, והיכולת לגוון היא לגמרי בזכות העדפת העונדים את התכשיטים. ניתן אף לשלב בין חומרים, אבנים או מתכות שונות – למשל, זהב לבן או צהוב יחד עם כסף יתאימו אף אם מדובר בטבעות קרובות), וליצור את ההרכב המושלם. פרטים נוספים תוכלו למצוא במקום המומלץ חנות תכשיטים – תכשיטי חביב.

צמיד זהב

 

מה היה לנו במאמר?
צמיד כסף
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא