סוגי תכשיטי יהלומי מעבדה

יהלומי מעבדה צוברים תאוצה בשנים האחרונות, והופכים להיות מוצר נגיש וזמין במהירות ובמחיר שפוי. בדומה ליהלום טבעי המשובץ במגוון רחב של תכשיטים, כמו טבעות ושרשראות, כך גם יהלום מעבדה. במאמר זה נחקור סוגי תכשיטי יהלומי מעבדה.

מה הם תכשיטים?

תכשיט הוא אביזר שבעזרתו ניתן לקשט את הגוף. תכשיטים נענדים גם על ידי נשים וגם על ידי גברים. תחת ההגדרה "תכשיטים" נכללים מגוון אביזרים: שרשראות, עגילים, נזם, טבעות, צמידים, ענקים ועוד. בשוק קיימים תכשיטים ממגוון של חומרים, כמו זהב, כסף, זהב לבן, זהב אדום, גולדפילד, תכשיטי עור. את תכשיטים אלו ניתן לשדרג במגוון דרכים. אחת הדרכים לשדרוג היא שיבוץ יהלומים.

סוגי תכשיטי יהלומי מעבדה

שדרוג תכשיטים ושיבוץ יהלומים

שדרוג תכשיטים אפשרי במגוון דרכים כמו שיבוץ קריסטלים, שילוב סוגי מתכות, שיבוץ אבני חן, פנינים, חרוזים, וכמובן – שיבוץ יהלומים שיכול להשתלב בכל סוגי התכשיטים. ניתן לשבץ מגוון רחב של יהלומים – אבנים קטנות יותר או גדולות יותר, צבעוניות או שקופות, על גבי התכשיט.

סוגי תכשיטי יהלומי מעבדה

יהלומי מעבדה, בדומה ליהלומים טבעיים, יכולים להשתבץ על מגוון רחב של תכשיטים. כך תוכלו למצוא למשל טבעות משובצות יהלומי מעבדה, עגילים משובצי יהלומי מעבדה, צמידי טניס משובצים יהלומי מעבדה, וכמובן – שרשראות משובצות יהלומי מעבדה.

יתרונות תכשיטים משובצים יהלומי מעבדה

יהלומי מעבדה נוצרו למעשה כדי לשמש אלטרנטיבה איכותית וזולה יותר באופן משמעותי מיהלומים טבעיים. יהלומי מעבדה הם בשורה של ממש לכל חובבי היהלומים, שלא יודעים להבדיל באמת בין יהלום טבעי ליהלום מעבדה, ולאפשר רכישה שלהם במחירים נוחים יחסית.

כפועל יוצא של הדבר – יהלומי מעבדה הם נגישים יותר לכולנו, וניתן לעשות בהם שימוש דומה ואף זהה לשימוש ביהלום טבעי. אחד מהשימושים הנפוצים כמובן הוא שיבוץ האבן על מגוון רכב של סוגי תכשיטי יהלומי מעבדה.

כך, למשל, תוכלו למצוא טבעות אירוסין משובצות יהלומי מעבדה, אותן תוכלו לקנות במחירים נוחים עבור אותו גודל אבן כמו טבעת אירוסין משובצת יהלום טבעי, או אם תרצו להשקיע קצת יותר – תוכלו לקנות תכשיט משובץ יהלומי מעבדה במחיר גבוה יותר, אך עדיין הגיוני, עם יהלום מעבדה גדול יותר.

או אם לא התארסתם לאחרונה, ומתחשק לכם לפנק מישהו קרוב – תוכלו לבחור לו או לה אחד או יותר ממגוון סוגי תכשיטי יהלומי מעבדה, ולהעניק מתנה שהם לא ישכחו לעולם, במחיר שלא יכאיב בכיס.

לסיכום, קיים מגוון רחב של סוגי תכשיטי יהלום מעבדה, וכדאי לרכוש תכשיט מסוג כזה על מנת להבין שההבדל בין יהלום מעבדה ליהלום טבעי הוא מזערי, ובשבילנו כאנשים שאינם יהלומנים – ההבדל כלל אינו נראה לעין.

מה היה לנו במאמר?
sarakgraves / Pixabay
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
יהלומי מעבדה

איך לזהות יהלום מעבדה

עם כניסתם של יהלומי המעבדה לשוק היהלומים, התחרות בין יהלומי מעבדה ליהלומים הטבעיים הולכת וגדלה. זאת בגלל העובדה שיהלומי המעבדה הם איכותיים ביותר. קשה מאוד

יהלומי מעבדה

יהלום מעבדה או יהלום טבעי

תכשיטי יהלומים הם רצונם ושאיפתם של המון אנשים בעולם. היהלום הוא אבן שמסמלת יוקרה, ועשויה להצביע על דברים כמו מעמד סוציו-אקונומי או מצב משפחתי, למשל

יהלומי מעבדה

יהלומי מעבדה מרובעיים

בעולם יש אלפי צורות. צורות באות לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים – בני האדם שנראים אחרת אחד מהשני, מסעדה עם כמה סניפים שכל סניף

יהלומי מעבדה

ייצור cvd

עולם יהלומי המעבדה הולך וצובר תאוצה משנה לשנה. מחירם של היהלומים הטבעיים וכן זמן ייצורם, הביאו לפני למעלה מ-30 שנה להבנה שכדאי לייצר מוצר דומה,

יהלומי מעבדה

ייצור Hpht

בין אם שמעתם את המושג יהלומי מעבדה ובין אם לא, מדובר במושג שכדאי מאוד להכיר. יהלומי המעבדה הם סוג יהלומים שהולך ונהיה נפוץ יותר משנה

יהלומי מעבדה

יתרונות יהלומי מעבדה

יהלומים הם סמל סטטוס שכולנו רוצים לענוד עלינו. טבעות אירוסין, שרשראות וצמידים משובצי יהלומים – הם תכשיטים שהיינו שמחים שיהיו שייכים לנו, או שנוכל להעניק