מה זה צמיד טניס וכמה הוא עולה ל1 גר'

שמעתם פעם על המושג צמידי טניס? בין אם כן ובין אם לא, הכנו לכם מאמר שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור בצמידי טניס. אז מה זה צמיד טניס וכמה הוא עולה ל1 גר'? במאמר הבא אנחנו מבטיחים לבדוק איתכם מה התשובה לשאלה המסקרנת, ואתם תצאו עם כל הידע הדרוש לכם לרכישת הצמיד המיוחל.

 

מגוון צמידי טניס

כששואלים מה זה צמיד טניס וכמה הוא עולה ל1 גר' חשוב לדעת שקיימים כמה וכמה סוגי צמידי טניס בעולם וכמובן שלכל אחד יש מחיר צמיד טניס שונה. צמידי טניס אפשר לקנות כשהם משובצים באבני קריסטל, מחומרים של כסף, זהב, זהב לבן ועוד, וכן צמידי טניס בשיבוץ יהלומים.

כדי להבין איזה צמיד טניס אתם הכי רוצים, מומלץ להסתכל בקטלוגים של חברות התכשיטים ולהבין מה הכי מדבר אליכם, איזה סוג צמיד טניס יחמיא לכם ביותר וכמובן איזה צמיד טניס עומד בתקציב אותו תכננתם לרכישת הצמיד.

 

מה זה צמיד טניס וכמה הוא עולה ל1 גר'?

אז הביטוי צמיד טניס מקורו בסיפור די משעשע מלפני 33 שנים בדיוק. בשנת 1987 התרחש משחק טניס בו לקחה חלק השחקנית כריס אוורט. השחקנית היתה בעלת שם ומעמד בעולם הטניס. ורבים נשאו עיניים למשחק המדובר.

כריס אוורט עלתה לשחק עם צמיד יהלומים ובמהלך המשחק הרגישה כי הוא נפל מידה ואבד לה. היא ביקשה לעצור את המשחק על מנת שתוכל לחפש ולמצוא אותו, ובקשתה אושרה. אחת התמונות המפורסמות בהקשר של צמידי הטניס היא התמונה של השחקנית כריס אוורט מחפשת את הצמיד על גבי המגרש.

לשאלת כמה עולה צמיד טניס קיימות מספר תשובות. משקל צמיד טניס ינוע בדרך כלל בין 3 גר' לצמידים הקלים יותר ואילו 15 גר' ומעלה לצמידים הכבדים יותר. בגדול, צמיד טניס משובץ יהלומים ל1 גר' יעלה מחיר של כ-2,000 ₪, ואילו צמידי טניס משובצים אבני קריסטל יכולים לעלות גם מחיר של 600-700 ₪ בלבד.

 

איך בוחרים צמיד טניס?

אחרי שהבנו מה זה צמיד טניס וכמה הוא עולה ל1 גר', בואו נבין איך אפשר לבחור צמיד טניס. אז בגדול כל אישה או גבר יודעים איזה צבע תכשיט מתאים להם יותר. חלק הולכים עם כסף או זהב לבן, חלק אוהבים דווקא זהב צהוב ועוד. בהתאם לידע הבסיסי הזה אפשר להתחיל ולחפש את צמיד הטניס שמתאים עבורכם.

בנוסף, דעו איזה סוג אבן אתם מחפשים – האם חשוב לכם שצמיד הטניס שלכם יהיה משובץ יהלומים? או שמא צמיד טניס משובץ אבני קריסטל עונה על הציפיות שלכם? אחרי שתענו על השאלות האלו תוכלו להיעזר בתשובות ולהתחיל לחפש את צמיד הטניס המושלם עבורכם. שאלת התקציב חשוב שגם היא תקבל מענה, וגם התשובה עליה תעזור לכם להתמקד על צמיד טניס ספציפי.

מה היה לנו במאמר?
צמיד טניס
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
צמידי טניס

מה המחיר של צמידי טניס

אם אתם לא יודעים מה זה צמיד טניס, אחרי שתקראו את הכתבה תתחילו לשים לב שהוא מונח על ידם וידן של רבים. צמיד טניס זהו