מהם התליונים הכי אהובים בקרב נשים וגברים

בואו נגיד את האמת, כאשר מדובר בבחירת מתנות יש אנשים שיש להם את זה ויש אנשים שאין להם את זה. הם כל פעם מסתבכים מה לקנות, איך לקנות, איפה לקנות ומתי לקנות. גם נשים וגם גברים יכולים להיתקל בבעיה החוזרת הזאת וזה יכול להיות מאוד מתסכל. אם אתם נמצאים במצב כזה, אנחנו כאן כדי להקל עליכם ולעזור לכם לבחור מתנה.

 

מתנה מנצחת

כולם אוהבים שרשראות. גברים ונשים, מבוגרים וצעירים. אין ספק ששרשרת היא מתנה מנצחת, שיכולה להתאים גם לכל אחד ואחת וגם לכל אירוע. לא משנה אם זה ליום הולדת, לחג, יום נישואין או סתם ככה לכבוד אירוע מרגש, שרשרת יכולה להתאים לכל אירוע.

אך לאחר גם לאחר שהחלטנו לקנות שרשרת כמתנה, אנחנו נתקלים בשאלה הבאה – איזה תליון יקשט את השרשרת? גם פה לא השארנו אתכם לבד, חיפשנו ומצאנו, מהם התליונים הכי אהובים בקרב נשים וגברים.

 

מגן דוד

אחד התליונים הכי נפוצים שתוכלו לראות בישראל הוא תליון של מגן דוד. אנשים רבים שמחוברים לדת ולמסורת, אוהבים להתהדר בתליון זה וללכת איתו בגאווה.

 

ארץ ישראל

תליון נוסף שמאוד מתאים לאנשים ציונים שראינו על לא מעט אנשים בתקופה האחרונה הוא תליון בצורת ארץ ישראל. אם אתם מחפשים מתנה למישהו שטס לחו״ל לתקופה ארוכה ויודעים שהוא מאוד מחובר לארץ, זו יכולה להיות מתנה נהדרת בשבילו.

 

חמסה

עוד תליון מאותו ז׳אנר פחות או יותר הוא תליון בצורת חמסה. גם אם אתם לא מאמינים בעין הרע, אנשים רבים כבר התאהבו בצורה של כף היד ואוהבים לענוד תליון בצורה הזו.

 

אינפיניטי

תליון מוכר ואהוב על נשים וגברים כאחד. צורת האינפיניטי (∞) מסמלת אינסוף. התליון יכול לשמש כמתנה מרגשת ובעלת משמעות רבה שתסמל את האינסוף של הקשר שלכם.

 

נוצה

תליון פשוט ויפה בצורת נוצה, יוכל להתאים לגברים ונשים. התליון יכול להגיע כמו שהוא אך תוכלו גם למצוא תליון בצורת נוצה משובץ בתוספת של יהלום אחד או שניים.

 

עוגן

תליון בצורת עוגן גם הוא אהוב מאוד על נשים וגברים. גם לעוגן יכולה להיות משמעות גדולה ולבטא את הרגשות שלכם כלפי אדם שמהווה עוגן בחיים שלכם.

 

זנב לוויתן

אנחנו רואים אותו על לא מעט אנשים ואפשר להגיד שבמיוחד בתקופת הקיץ. אם אתם מחפשים מתנה למישהו שאוהב את הים, תליון בצורת זנב של לוויתן נחשב מאוד אופנתי ופופולרי.

 

תליון עם חריטה

לא משנה באיזו צורה תבחרו את התליון, זה יכול להיות עיגול פשוט, אינפיניטי, ריבוע או מלבן, תוכלו להוסיף חריטה אישית ובעלת משמעות שתעניק לתליון ערך מוסף.

 

לכם רק נותר לבחור

גם אם אתם גרועים בבחירת מתנות, שרשרת היא מתנה מעולה שקולעת לכל אירוע, ועכשיו גם תוכלו לבחור לה תליון בקלות.

תליון

מה היה לנו במאמר?
תליון
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
שרשרת זהב
שרשראות

4 שרשראות לנשים טרנדיות בשנת 2020

לכולנו יש את השרשראות הקלאסיות שמלוות אותנו – פנינה, שרשרת יהלום או תליון מוזהב בודד. אך עולם השרשראות הוא הרבה מעבר לכך. למעשה, גם בכל