כשיהדות וטכנולוגיה נפגשים – תנך בתכשיט

לעיתים רבות, היהדות המסורתית נתפסת אצלנו כדבר מיושן ועתיק, כאשר דורות רבים לפנינו, עוד מתקופת התנ"ך, כתבו ועסקו בספרים עבי כרס, כאשר לנו לעיתים קשה ללומדם או לפתוח ולעיין בהם.

לכן, בשנים האחרונות נוצר נתק מסוים בין רבים מהיהודים המסורתיים בארץ, לבין ספר הספרים, התנ"ך. על אף, שרבים מהם מאמינים בו, אוהבים אותו ורואים בלימודו ובשינונו חשיבות עליונה.

כעת, באמצעות טכנולוגיה חדשנית שהתפתחה בדורות האחרונים, ניתן להחזיר את התנ"ך אל בימת הפיתוחים המודרניים ולשלב את התנ"ך בכל מיני צורות בחיינו העכשוויים.

אתם בטח מעוניינים להבין כיצד ובאיזה צורה ניתן לעשות זאת, ולשם כך נתמקד במאמר זה בפיתוח ייחודי הנקרא "ננו-תנ"ך".

נפרט בפניכם אודות הפיתוח של ה"ננו-תנ"ך", צורות היישום של אותו מוצר במגוון מישורים בחיינו, ואף נציג בפרוטרוט כמה מצורת אלו.

 

טכנולוגיית הננו

עם התפתחותה של הטכנולוגיה בשנים האחרונות, התפתח ענף חדש שנקרא "ענף הננו". ה"ננו"- היא בעברית "מיליארדית", כלומר אחד חלקי מיליארד ממנה נתונה. משמעות ביטוי זה, היא שמוצר מסוים או ענף מחקר מסוים מתמקד בחלקים הכי זעירים שניתן להעלות על הדעת.

לדוגמה, בעולם ההנדסה קיים ענף שנקרא "ננו הנדסה" שמשמעותו היא העיסוק בייצור שבבים קטנים ביותר, הרבה מעבר לשבבים אותם אנו מכירים כיום. לחלופין, "ננו ביולוגיה" משמעותה חקר עולם הביולוגיה ברמת ה"ננו", ברמה הזעירה ביותר, הרבה מעבר לחלקיקים הקטנים ממילא, אליהם היה מתייחס עולם המחקר עד היום.

את פיתוחים אלו, העתיקו כעת גם לתחום התכשיטנות והתוצאה מדהימה ביותר.

 

ננו תנ"ך בתכשיט

מאז ומתמיד אנשים נשאו קמעות ופסוקים ששלובים וחרוטים בתכשיטים שלהם כהגנה וכמזל טוב. כעת, באמצעות טכנולוגיית הננו, פיתחו תנ"ך זעיר, הכולל את כל עשרים וארבעה הספרים המוכרים והנלמדים בעולם היהדות, אותו חורטים על שבב ייחודי ולעיתים מוסיפים לו פסוקים, גימטריות וטקסטים נוספים.

את השבב, מחברים בצורה ייעודית לעגיל, תליון, שרשרת או צמיד ואותו יכולים האיש או הראשה לענוד בגאון לצוואר, ליד או לאוזן.

 

עלות ועיצוב

תליון או תכשיט מסוג כזה, יעלה לכם בין חמש מאות שקלים לאלף שש מאות שקלים, כתלות בכמות הזהב והכסף מהם עשוי התכשיט ומורכבות ההדפסה של ננו תנ"ך על אותו תליון או תכשיט.

תכשיטים רבים מעוצבים ומשלבים בתוכם פסוקים ומשמעויות ייחודיות מעבר להדפסה של תנ"ך גרידא ולכן כשרוצים להעניק מתנה לאישה ליום האהבה, מומלץ לחפש תכשיט או תליון שהנושא סביבו הוא מעוצב והפסוקים המשולבים בו במקביל לתנ"ך הם פסוקים משיר השירים לדוגמה, העוסקים באהבה שבין בעל לרעייתו.

 

לסיכום

עולם הטכנולוגיה, הביא גם חידושים מדהימים לעולם התכשיטנות. אחד מהם הוא הפיתוח האדיר של "ננו תנ"ך", אותו ניתן לשלב כעת בכל תכשיט וכך לשאת את ספר הספרים היהודי בגאווה ובהדר.

 

טבעות

מה היה לנו במאמר?
ספר
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים