כמה עולה יהלום מעבדה

יהלומי מעבדה הולכים ונהיים פופולרים יותר עם הזמן, אחרי שנים רבות בהן נעשו ניסיונות להשביח את ייצורם. אחד היתרונות הבולטים של יהלום מעבדה הוא מחירו. אם כך, במאמר זה נבדוק הבדלי המחירים בין יהלום טבעי ליהלום המעבדה, וכן נבין. כמה עולה יהלום מעבדה.

לכל המחירים והסוגים, היכנסו לקטלוג יהלומי בעבדה של New Diamond

למה יהלום מעבדה הוא זול?

אפתח ואומר שיהלום מעבדה הוא כשמו כן הוא – יהלום שיוצר במעבדה, והוא אינו יהלום טבעי שנוצר בתהליכים טבעיים ומהטבע. מקורו הוא בייצור מלאכותי, ביד אדם, מה שהופך אותו באופן ישיר לזול יותר. אמנם, דבר זה לא פוגע באיכותו של המוצר, ולבסוף, כפי שנבין בהמשך, כמעט לא נבחין בהבדל בינו לבין יהלום טבעי.

כמה עולה יהלום מעבדה

מקורו של יהלום מעבדה תלוי בשיטת הייצור שלו, אולם בגדול היהלום מבוסס על גזים בשיטה אחת ועל גושים הכוללים פחמן ומתכות בתוכם בשיטה השניה. עצם העובדה שחומרי הגלם מהם מוכן היהלום הם למעשה חומרים זולים ביחס ליהלום הטבעי, גורמת למחיר יהלום המעבדה לרדת.

אם על יהלום טבעי תוכלו לשלם במינימום אלפי שקלים ובמקסימום גם מאות אלפי שקלים, עבור יהלום מעבדה תוכלו לשלם בין מאות לאלפי שקלים. למשל, טבעת יהלום טבעי 1 קראט עשויה לעלות מחיר ממוצע של 10,000 ש"ח (המחיר כמובן תלוי ניקיון, שקיפות ועוד), לעומת טבעת יהלום מעבדה 1 קראט שעשויה לעלות מחיר של כ-3,500 ש"ח – מחיר נמוך ביותר מחצי, ובאותו הגודל.

הבדלי עלויות

בדומה ליהלום טבעי, גם במקרים של יהלומי מעבדה, מספר הקראט ייקבע את טיבו של יהלום המעבדה, וגם ישפיע על כמה עולה יהלום מעבדה שכזה.

לדוגמה, אם עלות יהלום מעבדה 1 קראט הינה כ-3,500 ש"ח, עלות יהלום מעבדה 1.70 קראט עשויה להגיע למחיר של כמעט 10,000 ש"ח. אולם, אם נשווה שוב את מחירה של טבעת יהלום טבעי בגודל דומה, נגיע למחירים של בין 30,000-35,000 ש"ח.

כמה עולה יהלום מעבדה

יתרונות יהלום מעבדה

מעבר לכמה עולה יהלום מעבדה, קיימים יתרונות נוספים אותם כדי לקחת בחשבון בעת רכישת יהלום מעבדה. אם המוצר שהיינו מקבלים במחיר הזה היה משמעותית שונה מהיהלום הטבעי – אולי היה צורך להשקיע מחשבה נוספת, אבל לעין בוחנת בלתי מקצועית – יהלום מעבדה ויהלום טבעי נראים ממש אותו הדבר, כך שכדאי להשקיע את כספכם ביהלומי מעבדה ולקבל תמורה כמעט זהה ליהלום טבעי בחצי המחיר, ולפעמים גם יותר.

אז אמנם אין תשובה אחת לשאלה כמה עולה יהלום מעבדה, אך בהחלט ניתן להבחין בהבדלי מחירים משמעותיים בין יהלום טבעי ליהלום מעבדה, וקל להבחין שההבדלים במוצר עצמו אינם משמעותיים – ויהלומי המעבדה הם בהחלט מוצר איכותי במחיר הגיוני ושפוי, המתאים כמעט לכל כיס.

מה היה לנו במאמר?
alluregraphicdesign / Pixabay
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
יהלומי מעבדה

איך לזהות יהלום מעבדה

עם כניסתם של יהלומי המעבדה לשוק היהלומים, התחרות בין יהלומי מעבדה ליהלומים הטבעיים הולכת וגדלה. זאת בגלל העובדה שיהלומי המעבדה הם איכותיים ביותר. קשה מאוד

יהלומי מעבדה

יהלום מעבדה או יהלום טבעי

תכשיטי יהלומים הם רצונם ושאיפתם של המון אנשים בעולם. היהלום הוא אבן שמסמלת יוקרה, ועשויה להצביע על דברים כמו מעמד סוציו-אקונומי או מצב משפחתי, למשל

יהלומי מעבדה

יהלומי מעבדה מרובעיים

בעולם יש אלפי צורות. צורות באות לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים – בני האדם שנראים אחרת אחד מהשני, מסעדה עם כמה סניפים שכל סניף

יהלומי מעבדה

ייצור cvd

עולם יהלומי המעבדה הולך וצובר תאוצה משנה לשנה. מחירם של היהלומים הטבעיים וכן זמן ייצורם, הביאו לפני למעלה מ-30 שנה להבנה שכדאי לייצר מוצר דומה,

יהלומי מעבדה

ייצור Hpht

בין אם שמעתם את המושג יהלומי מעבדה ובין אם לא, מדובר במושג שכדאי מאוד להכיר. יהלומי המעבדה הם סוג יהלומים שהולך ונהיה נפוץ יותר משנה

יהלומי מעבדה

יתרונות יהלומי מעבדה

יהלומים הם סמל סטטוס שכולנו רוצים לענוד עלינו. טבעות אירוסין, שרשראות וצמידים משובצי יהלומים – הם תכשיטים שהיינו שמחים שיהיו שייכים לנו, או שנוכל להעניק