טבעות היהלומים המפורסמות ביותר בשוק

יהלום מנצנץ, לגמרי יכול להפוך אישה למאושרת והשקעה בו היא לגמרי משתלמת שכן טבעת יהלום היא תכשיט שנשאר לשנים רבות ואפילו מועבר לדורות הבאים.

אספנו עבורכם את טבעות היהלומים המפורסמות ביותר בשוק כיום, כך שתוכלו לצלם מסך, וכשאתם מגיעים לחנות התכשיטים, להראות למוכר בדיוק את אותו היהלום ולהישאר עדכניים.

 

שדרוג של כל לוק

בין אם אתה עומד להציע נישואין לבת הזוג שלך ומחפש טבעת אירוסין, ובין אם את רוצה לפנק את עצמך בתכשיט מפנק, הגיע הזמן להכיר את טבעות היהלומים המוכרות והמפורסמות ביותר. טבעות היהלום הפכו ממזמן מסמל סטטוס של מאורסת או של נשואה, לאביזר אופנה שלגמרי משדרג כל לוק ומוסיף זוהר למראה הכללי לשמח את עצמכן או את בת הזוג שלכם.

 

כמה פשוטה, ככה זוהרת – טבעת היהלום הקלאסית

יהלום כשלעצמו הוא אבן מפורסמת, מהודרת ומנצנצת למרחקים. כך שכדי להיות קלאסית, מעודנת, ולענוד טבעת אירוסין עדינה טוב בטעם – מספיקה האבן הפשוטה והעדינה ביותר, כי יהלום הוא יהלום הוא יהלום. אם את, או אם בת הזוג שלך, מהסוג הקלאסי והפשוט, אז הטבעת הזו היא בדיוק מה שאתם מחפשים. הטבעת עצמה נקייה מכל אבנים מנצנצות, והיא זהובה או כסופה, כאשר במרכזה ישנה אבן עדינה בעיצוב נקי. בפינות האבן היהלום, משובצות בין ארבע לשש אבנים קטנות שתורמות להדגשת הצורה המיוחדת והפשוטה שלו. היופי הטבעי של הטבעת יעצים את היהלום שבמרכז התכשיט והוא יישאר רלוונטי תמיד, כי טבעי זה הכי הכי.

 

מתחברת לשורשים – טבעת יהלום בסגנון של פעם

אם את מהסוג שתמיד אהב לענוד את התכשיטים של סבתא, ואת חובבת את הסטייל של דורות קודמים לפנייך, הטבעת הזו היא בדיוק בשבילך. אבן היהלום עצמה מעוצבת בצורה ייחודית, כמו אליפסה, מלבן, או אפילו במעין גל, כאשר האבן יכולה להיות גם בצבעים כמו כחול רויאל או ירוק בקבוק, ומסביב אליה משובצות אבנים בולטות. גם על הטבעת עצמה נראות לעין האבנים שעשוית מיהלומים גדולים וגם כאלו גדולים קצת פחות, והם מעוצבים בצורה ייחודית שלא מאפיינת טבעות רגילות. הטבעת הזו לגמרי משמשת כהצהרת אופנה, כך שלא משנה מה תלבשי – אפילו אם תישארי בפיג'מה, הטבעת הזו תגרום לך להיראות, ותכלס גם להיות, בעלת סטייל ייחודי שאין לכל אחת.

 

תמיד אישה – טבעת יהלום אלגנטית

הטבעת הללו נועדו לנשים בעלות אמירה נשית, אלגנטיות, ומרשימות. הטבעת מורכבת מאלמנים פשוטים אך גם בעלת אמירה אישית ועיצוב ייחודי לכל טבעת. אם אתה מחפש אז זו הטבעת המושלמת בשבילך,  הטבעת עצמה כסופה או זהובה, והיא מעוצבת בצורה כזו שהיא נהיה צרה יותר בכיוון של אבן היהלום, או אפילו בסגנון מסולסל, כך שהיא ממש מעוצבת עם טוויסט מרענן. ישנן גם טבעות מסוג זה שנראות כמו טבעת כפולה, והאבן עצמה היא גדולה, אלגנטית, ולרוב מעוצבות בצורת עיגול או בצורה מלבנית. הטבעת הזו מתאימה לנשים ש"הולכות לפי הספר", אך גם רוצות להרגיש ייחודית ובעלות שינוי חדשני ומרענן.

טבעת עם חמישה יהלומים

 

מה היה לנו במאמר?
תכשיט יוקרתי
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים