המדריך המלא להחלפת רצועה לשעון

כל אחד מאתנו שקנה שעון במהלך חייו, קיווה כי לא יצטרך לפגוש שוב את השען או החנות שבה קנה את השעון. לכאורה די פשוט: לשמור עליו, לא להפיל אותו ולא לאפשר לו להישרט, מה שיגרום לשחיקה של צג השעון. אבל הרצועה, מה לגביה ? איך נשמור גם עליה ?

מדובר בשאלה מרכזית שעלינו לשאול את עצמנו כאשר אנו קונים שעון. אם נאלצנו להגיע למצב שבו הרצועה נשחקה, או אפילו שאנחנו חוששים מפני שחיקה בעתיד הקרוב שיכולה לגרום גם לשחיקה מהירה יותר של השעון עצמו, רצוי ואף מומלץ שנחליף רצועה. אז באופן די רציונלי אנחנו הולכים לשען שמממנו רכשנו את השעון, ומה אנחנו מגלים ? שעלות תיקון הרצועה יכולה להגיע לעשרות אחוזים ממחיר השעון עצמו ! ולא שאני מנסה לזלזל, בכל זאת מדובר בעבודה שמצריכה ידע, זמן וכלים, אבל אם היה לכם את כל הידע הזה, עדיין הייתם מתרוצצים כדי להגיע לשען ?

 

איך עושים את זה ?

יש מקרים בהם הייתי ממליץ באופן חד משמעי להכין את עצמכם למצב בו תצטרכו להחליף רצועה לשעון באופן עצמאי. אם יצאתם לטיול רגלי ארוך בשטח, או אם אתם חיילם שחוזרים הביתה לעתים רחוקות, מומלץ שתצטיידו ברצועה חלופית לשעון, ובציוד שיאפשר לכם להחליף את הרצועה בשעת הצורך.

ישנם שני תהליכים של החלפת רצועה, האחד בסיסי יותר אף גם יותר נפוץ והשני מעט יותר מורכב:

  • האופציה הראשונה היא שאתם עונדים עליכם שעון מדגם דיגיטלי או שעון חכם כלשהו (כדוגמת casio שהוא נפוץ אצל חיילים, או שעון חכם כלשהו של וואווי או כל חברה אחרת). במקרה כזה תוכלו במעמד הקניה לרכוש רצועה חלופית. אם וכאשר תצטרכו להחליף את הרצועה, מה שיידרש מכם הוא להבריג החוצה את הברגים שמחברים את רצועה למסך השעון, ולאחר מכם לחבר את הרצועה החדשה באותו התהליך רק הפוך, כלומר להניח את הרצועה במקום הנכון ולהבריג את הברגים פנימה, דרך הרצועה אל תוך השעון.

 

  • במקרה בו אתם עונדים על ידכם שעון מדגם מעט ישן יותר, יידרש מכם להחזיק במספר אביזרים על מנת להחליף את השעון: המרכזיים שחובה שיהיו לכם הם מרצע לחירור הרצועות, כדי ליצור ברצועה את החורים שהיו ברצועה הקודמת. בנוסף תצטרכו להחזיק גם בצבת/מלקחיים או פטישון, מדובר בכלים שפשוט הכרחיים שיהיו לכם כאשר אתם מתעסקים עם שעון מדגם ישן. וכלי נוסף שתצטרכו הוא בסיס להחזקת השעון במקרה שזה עשוי מחוליות. במצב כזה, תצטרכו לקצר/להאריך את חוליות השעון באמצעות "דוקרן" (סט פינים לרצועות), עד למידה המתאימה, ובסוף התהליך עליכם לסגור את החוליות השכנות באמצעות פינים כדי לקבע את המידה שבחרתם.

 

מוזמנים להתרשם מרצועות חדשות ומגוונות לשעון החכם שלכם בדף רצועות לשעון וואווי. מקווים שעזרנו, תהנו !

 

רצועה לשעון וואווי

מה היה לנו במאמר?
רצועה לשעון וואווי ראשית
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
שעון
מתנות

שעון יהלומים לגבר – מתנה לבחיר ליבך

יום הולדתו של בחיר ליבך מתקרב? ואולי אתם חוגגים יום נישואין? שעון יהלומים הוא הבחירה האולטימטיבית שתשמח ותגרום לבן זוגך להרגיש משמעותי עבורך. המאמר יעסוק