איך לשמור על שרשראות יהלומים לאורך זמן

קיבלת תכשיט יהלומים מבן או בת הזוג? פינקת את עצמך בשרשרת פשוט כי מגיע לך? יש ברשותך פריט יהלומים יקר? כאן תקבלו מספר המלצות כיצד

לשמור לאורך זמן על הניצוץ והברק שכל כך מייחדים אותו.

יהלום הוא אבן שזוהר לא זר לו – הוא נוצץ, מבריק ושובה לבבות. כבר יותר מ- 100 שנים שיהלומים הם פריטים יקרי ערך אשר נמכרים לעיתים במחירים גבוהים יחסית לתכשיטים מסוגים אחרים. לכן, אם יש לך אחת כזו או שאת או אתה מתכננים לרכוש, חשוב לדעת כיצד לשמור על היהלום עצמו כדי שיישמר לעוד שנים רבות. לפניכם דברים שצריך לדעת על איך לשמור על שרשראות יהלומים לאורך זמן.

 

המלצות לשמירה על שרשרת יהלומים

שרשראות לאישה או לגבר הינן פריטים בעלי ערך רב. ערך זה יכול להתבטא בשווי הפריט וגם בערך הסנטימנטלי שרוכש בעל או בעלת אותה שרשרת אליה. ובכן, על מנת לשמור על דברים יקרי ערך, לעיתים יש לעבוד. כך גם עם יהלומים, כיוון שלאורך זמן הם עלולים לאבד מן הברק ולהישחק. על מנת להימנע מאותה שחיקה, אספנו עבורכם מספר טיפים כיצד לגונן ובכך לשמר את תכשיטי יהלומים.

 

ניקיון

לו הייתם מתבקשים לנחש כיצד לשמור על היהלומים עצמם בשרשרת כנראה שהייתם מנחשים שיש לנקות אותם בתדירות מסוימת. במידה והיהלומים נראים מעוננים יש לנקות אותם. כדי לא לשחוק ולשרוט את היהלום בניקוי עצמו, מומלץ להשתמש במטלית מ- 100 אחוז כותנה. דרך נוספת היא השריית היהלום במים חמים ל- 20 דקות ואז להשתמש במברשת שיניים רכה.

 

שמירה ממגע בחומרים עוינים ליהלום

דרך נוספת לשמור על השרשרת היא הימנעות מלכתחילה ממגע היהלומים בדברים אשר יזיקו להם. ראשית, יש להימנע ממים. כדאי להוריד את השרשרת לפני מקלחת למשל, או לפני כניסה למקור מים מסוים. חומרים נוספים מהם יש להרחיק את השרשרת: אבק (עדיף לא לטייל איתה בטבע), לכלוך ורטיבות. בנוסף, כימיקליים עלולים לפגום בתכשיט. חומרי ניקיון למיניהם למשל יסכנו את היהלומים שבשרשרת וכאשר מבצעים עבודות ניקיון מומלץ להוריד אותה. יתרה מכך, ישנם חומרים אשר יכולים לגרום לתגובות כימיות לא רצויות של היהלום: כאשר נמרחים בקרמים מומלץ להוריד את השרשרת ולהחזירה רק לאחר מכן. כנ"ל לגבי בשמים.

 

אכסון

על מנת שהשרשרת לא תיחשף לשריטות או למגע מיותר בחומרים מסוימים כאשר איננו עונדים אותה, כדאי לאחסן אותה במקום מיועד. לרוב שרשראות מגיעות עם קופסא מיועדת בעת הרכישה, אך אם אין כזו לרשותכם, מומלץ לקנות כזו או לפחות למצוא קופסא כלשהי לייעוד זה.

 

לסיכום

לסיכום, שרשראות יהלומים הינן פריטים עליהם רצוי לשמור כדי שיחזיקו לאורך זמן. על מנת לעשות זאת מומלץ לנקות אותן, להגן מחשיפה מחומרים מזיקים ולאכסן במקום מיועד שיישמרו מכל משמר.

 

תכשיט יוקרתי

מה היה לנו במאמר?
כתר יהלומים
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
שרשרת זהב
שרשראות

4 שרשראות לנשים טרנדיות בשנת 2020

לכולנו יש את השרשראות הקלאסיות שמלוות אותנו – פנינה, שרשרת יהלום או תליון מוזהב בודד. אך עולם השרשראות הוא הרבה מעבר לכך. למעשה, גם בכל