איך לבחור תכשיטי קבלה מיהלומים

אחת הדרכים הטובות ביותר להראות לאדם כלשהו שהוא יקר לכם, ושהביטחון לו חשוב לכם הוא על ידי הענקה של תכשיט קבלה או קמע קבלה. תכשיטי קבלה משובצים יהלומים הם מוצר שהולך וצובר פופולריות בשנים האחרונות. הציבור הישראלי, מפגין יותר ויותר עניין בשמירה על מסורת אבותיו ומחפש את החיבור לצד הרוחני שבו – תוך התאמה למציאות בה אנחנו חיים.

תופעה נוספת הנובעת מאותו החיבור ניתן לראות בתחום המוזיקה, שם מצליחים זמרים כמו ישי ריבו ונתן גושן. הסגנון המוזיקלי הזה נקרא בקרב מומחים "פופ רוחני". כיום יש לא מעט מבחר בתחום תכשיטי הקבלה, וניתן למצוא תכשיטי קבלה ויהדות ממתכות שונות כמו כסף וזהב, או מעור. בטקסט שלפניכם תוכלו לקורא איך לקרוא תכשיטי קבלה מיהלומים.

 

איך לבחור יהלומים

כמו שניתן להבין מהשם שלהם, בתכשיטי קבלה מיהלומים יש שני חלקים שיש לבחון – הטקסט הקבלי והיהלומים. יש מספר דברים שחשוב לבחון לפני שבוחרים יהלומים. ראשית, יש לבחון את מקור היהלום. הודות לפיתוחים טכנולוגיים, כיום ניתן לייצר יהלומים באופן מלאכותי במעבדה, ולא צריך לכרות אותם ממכרות באפריקה.

יש מי שיעדיפו יהלום טבעי, ויהיו מוכנים להסתכן בכך שמדובר ב – "יהלום דמים" (שם ליהלום שתהליך הכרייה שלו כלל ניצול עד מוות של עובדים וקטינים). יש גם מי שיעדיפו יהלום מלאכותי, גם הוא לא "הדבר האמיתי". בנוסף, יש לבחון את צבע היהלום. צבעו של היהלום מהווה היבט חשוב בקביעת מחירו. לבסוף, יש להבין אם היהלום מתאים לאדם שאתם מתכוונים להעניק לו אותו.

 

המשמעות של תכשיטי קבלה

כאמור, יש להבין היטב את המשמעות של תכשיט קבלה לפני שבוחרים אותו. המנהג לשאת קמעות שונים קיים בעם היהודי כבר אלפי שנים. העולם הרבני נחלק בנוגע לשאלה לגבי האפקטיביות שלהם, אך חשוב לציין שיש הרבה מאוד רבנים גדולים וחשובים שתמכו בנשיאה של קמעות – למשל הבעל שם טוב, רבי נחמן מאומן מיהדות אשכנז והרמב"ן והרשב"א מעדות המזרח.

תכשיטי קבלה מהווים מעין קמע, והם משלבים בין חיבור ליהדות שורשית ועמוקה, עיצוב מודרני ונעים לעין ותפילה לשמירה והגנה של מקבל התכשיט מאת המעניק שלו. ישנם תכשיטי קבלה המצביעים על היבטים שונים של העולם הקבלי, ולכן חשוב לבחור את התכשיט בהתאם לצורך ולבקשה שלכם. כך למשל, תוכלו לבחור בין תכשיט קבלה לשמירה לבין תכשיט קבלה לפרנסה.

 

סיכום

תכשיטי קבלה ויהדות הם מתנה נהדרת עבור ימי הולדת, בר מצוות וימי נישואין. אם אתם מחפשים מתנה מקורית, אישית ומרגשת. כשאתם בוחרים תכשיטי קבלה משובצים ביהלומים, שימו לב שאתם בוחרים אותם בחכמה.

עליכם לבחור את היהלום הנכון עבור מקבלי התכשיט, וכמובן את ההשפעה הקבלית הנכונה שאתם מבקשים עבורם. תכשיטי קבלה יפים מומלצים לכל מי שרוצה לתת מתנה ייחודית לעצמו, או למישהו או מישהי היקרים לליבו.

תכשיטי יהלומים

מה היה לנו במאמר?
תכשיטי יהלומים
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
תכשיטים ומידע

5 הבדלים בתכשיטים שחשוב שגברים יכירו

עולם התכשיטים הוא מורכב ומגוון, והעוסקים בתחום לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמת התמקצעות גבוהה. כשאנו מדברים על תכשיטים- ישנו עולם מושגים רחב שנמצא

בניינים ונדלן בחו"ל
תכשיטים ומידע

הצהרה על נכסים בחו"ל – יהלומים ושווי כסף

ישראלים רבים מחזיקים נכסים שונים בחו"ל, בעיקר בארה"ב, המתחזקת יחסים קרובים עם מדינת ישראל. בין אם ישראלים אלה הם גם אזרחים אמריקאים ובין אם לא,

תכשיטים
תכשיטים ומידע

מעצבי תכשיטים שכדאי להכיר

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאאוטפיט כללי נבחר של גבר או אישה. בהנחה ועושים בהם שימוש נכון, ניתן להוסיף מנת סטייל ויוקרה לכל לוק אפשרי

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד
תכשיטים ומידע

4 תיקי לפטופ יוקרתיים במיוחד

בחירת תיק הלפטופ הטוב ביותר למחשב נייד דורשת מחשבה ומחקר רב. במאמר הבא נסקור כמה סוגים של תיקי לפטופ על מנת לבחור את המושלם עבורכם.

שעון וענבים
תכשיטים ומידע

איך לבחור חפתים מושלמים לחליפה

אירוע גדול מתקרב וכבר קנית חליפה חגיגית? יתכן ותרצה לצרף חפתים שיקפיצו את ההופעה ויהפכו אותה לחגיגית אף יותר. הנה כמה טיפים לבחירת חפתים מתאימים