איך לבחור את טבעת היהלום המושלמת?

רוצה לרכוש טבעת יהלום לאשתך לעתיד? אין ספק שיש בשוק מגוון רחב של טבעות יהלומים עד כדי שמרגיש בלתי אפשרי לבחור את הטבעת המושלמת.

עקוב אחר המדריך המפורט שלנו כדי למצוא יהלום מדהים תוך שמירה על תקציבך.

 

  1. בחר את צורת היהלום שלך

צורת היהלום היא נקודת ההשקה של עיצוב הטבעת שלך. שום צורה לא טובה יותר מהאחרת – זה תלוי בהעדפה האישית שלך (או של בת הזוג שלך). בריליאנטס עגולים הם צורת היהלום הפופולרית ביותר עבור טבעות אירוסין ומעניקות את הברק הרב ביותר. אחרים מעדיפים צורה ייחודית יותר כמו חתך כרית או אליפסה. אם אתה לא בטוח מה מעדיפה בת הזוג שלך, אתה יכול לשאול את המשפחה והחברים שלה.

אנו ממליצים לבחור צורה כדי לצמצם את החיפוש וההשוואה בין היהלומים.

 

  1. בחר את משקל הקראט

האם הארוסה שלך לעתיד מצפה ליהלום 1 או 2 קראט? האם אתה מחפש יהלום מורגש אך לא יתר על המידה? בחר את טווח משקל הקראט שאתה פתוח לשקול, כגון יהלום 0.95 עד 1.08 קראט. ככל שמשקל הקראט עולה, כך גם המחיר עולה.

משקל הקראט משפיע על מראה היהלום (כמו גם צורתו ואיכות החיתוך). למד על ממוצע היהלומים שאנשים קונים כדי לעזור לך להחליט.

 

  1. צמצם את איכות החיתוך

ההיבט המשפיע ביותר על יופי היהלום הוא איכות החיתוך שלו. ציוני החיתוך אינם סטנדרטיים בכל הספקים, אך באופן כללי, אנו ממליצים רק על יהלומים בעלי חיתוך מעולה ואידיאלי.

 

  1. קבע את טווח הצבעים

המטרה עם צבע היהלום היא לבחור יהלום שנראה לבן. אבל אתה לא צריך לשלם עבור יהלום D או E כדי לקבל אבן חסרת צבע. באופן כללי, יהלומים בטווח G עד I נראים לבנים אך עולים הרבה פחות.

חשוב לזכור שצורות שונות משקפות צבע בעוצמות שונות, ולכן הבחירה שלך בצבע אופטימלי, איזון בין מראה היהלום למחיר היהלום, תהיה תלויה מאוד בצורת היהלום שבחרת.

 

  1. בחר את אופן הבהירות

למען הבהירות, עליכם לחפש יהלום נקי, כלומר אינכם יכולים לראות פגמים או תכלילים בעין בלתי מזוינת. בהתאם לצורה, בדרך כלל ניתן למצוא יהלום נקי מעין בתחום VS1 – VS2. אין צורך לשלם עבור יהלום FL או IF כאשר אתה יכול להשיג יהלום בדרגה נמוכה בהרבה פחות.

אצל רוב הספקים תוכלו לראות את היהלום מקרוב כדי לבדוק את בהירותו. הסתכל מקרוב על היהלום כדי לראות אם אתה מבחין בפגמים כלשהם.

 

  1. השווה בין יהלומים שונים

לאחר שצמצמת את המפרט המועדף עלייך עבור היהלום, השווה אבנים דומות כדי לקבוע איזו מהן לקנות. תרצה לשקול היבטים כמו עד כמה היהלום מבריק, אם הוא נקי, ומה המחיר שלו.

 

טבעת מעוצבת

מה היה לנו במאמר?
תכשיט
DIXIT

החנות המושלמת לרכישת תכשיטי יהלומים אונליין. כל התכשיטים שלנו משובצים יהלומי מעבדה, באחריות לכל החיים. יהלום מעבדה הינו יהלום גדול יותר, שאינו פוגע בסביבה, אינו מנצל אנשים באפריקה, הרבה יותר נוצץ והרבה פחות יקר!

כתובת החנות

תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן.

יצירת קשר
יש לכם שאלה?

נשמח לענות לכל שאלה ובקשה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התכשיטים שלנו
מאמרים נוספים בנושא
טבעת יהלום
טבעות יהלומים

איך בוחרים קראט לטבעת יהלום?

יהלום קטן או גדול? מה זה בכלל קארט ואיך הוא משפיע על היהלום בטבעת שלך- הכל בהמשך.   הקדמה- טבעות נישואים ואירוסין הן לרוב טבעות